Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Olen miltei erakoitunut 43 vuotiaana.
Keitän maitoperunoita ja muutenkin aika vanhanaikaisia ruokia. En halunnut miestä toisen lapsen synnytykseen eikä olisi tullutkaan. Kuuntelen 80-luvun musiikkia.
N 34v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
En pelaa tietokone/konsolipelejä ollenkaan. Mielestäni ne on lasten juttuja, eikä aikuisten miesten.
Mulla ei myöskään ole yhtäkään sometiliä, enkä postaile kuviani yhtään mihinkään nettiin.Mutta aikuiset miehethän suurimmalta osin niitä pelejä tekevät.
Minusta pelejä voi pelata minkä ikäiset tahansa, mutta jokaisella on toki omat mielipiteensä.
Ai tekevät?
Minä kun luulin, että lapset tekevät lasten pelejä, miehet miesten pelejä, naiset naisten pelejä jne.Autopelejä tekevät auton omistajat ja lentokonepelejä lentokoneen ajokortin omaavat, sotapelejä sodan käyneet jne
M22
Ei ole sellaista kuin lentokoneen ajokortti. Se on lentolupakirja. Lentokoneella lennetään ja autolla ajetaan.
Älä!?
Annan hiusteni olla harmaana, enkä piilota harmaata väriä värjämällä. Työpaikalla tätä ihmetellään suoraan ja epäsuorasti. Toki käytän pirtsakan väristä huulipuna. Ikää 48-v.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 mies. Nuorekas ja kukaan ei usko ikääni. Kolmekymppiset naiset haluaa seuraani ja ravintolassa olen haluttua seuraa
Paljon olet saanut alapeukkuja, mutta meitä ikäistään nuoremman näköisiä ja oloisia miehiä todellakin on.
Ei minua uskota ikäisekseni deittipalstoilla tuoreista kuvista huolimatta. Jos minua ei tunne, arvioidaan ikäni livenäkin aina VÄHINTÄÄN 10 vuotta liian alhaiseksi. Ei se ole hyvä juttu, kun mieleltäni en ole ollut nuorekas koskaan ja haluaisin ikäiseni tai hieman vanhemman naisen. Eivät ilkeä kulkea kanssani, kun leimautuvat puumaksi.
Minulle on usein naureskeltu, kun olen treffannut itseni ikäisiä naisia, kun heitä on luultu äitini ikäiseksi.
Kaivan nenää ja syön räkää. 40 v nainen.
Elämäni on aika tasaista ja tylsää. Valopilkkuna on harrastus, joka aiheuttaa ainakin ikäisissäni naisissa hämmästelyä. Harrastan nimittäin metallitöitä. Rälläkkä laulaa, hitsaus onnistuu, mutta mieluiten viihdyn ahjon ja alasimen välissä.
Muita ikäisistä poikkeavia tapoja on se, että en käytä päihteitä, alkoholia, tupakkaa, nuuskaa, huumeita.... En myöskään juo kahvia.
N50v
Tuhlaan aikaani kotona olemiseen ja vauvapalstalla notkumiseen sekä muutoinkin elämä pyörii tässä kodin lähialueilla vaikka ei tosiaankaan ole sitä elämää jollaisen kokisin persoonan mukaiseksi tai mielekkääksi. Toki olisi toisin, jos olisin parisuhteessa. Silloin viihtyisin kotonakin. Ikä 40.
Pelaan pleikkarilla legopelejä.
Parsin sukkia.. Ja muutenkin korjaan ja huollan vaatteita. Joidenkin mielestä lumppuja. Olen 39v. Muutenkin teen kaiken itse minkä vaan pystyn esim leikkaan perheen hiukset, leivon juhliin kakut ym ym.
Olen ikäisekseni typerä ja autan muita ilmaiseksi, M50
Vierailija kirjoitti:
Olen reilu 50v naimisissa oleva mies, mutta saatan käydä häpeilemättä tamppaamassa tanssilattialla 22-04 aina silloin tällöin. En ole siis siellä nuorten perässä (oma emäntä on edelleen rakas 30+ yhteisen vuoden jälkeen, häntä ei vaan kiinnosta nuorison jytämusa enää...) , mutta tanssin kyllä niiden 30v junnujen kanssa, jos lattialle uskaltautuvat.
Salaa kurkin välillä saavutettuja askelmääriä kellosta pienen tyytyväisyyden saattelamana. Sellaisen yli 20000 saa helposti hikisen illan aikana...
Sama! Tosin olen vasta 39v, mutta mielestäni paikoissa joissa käyn tanssimassa muut ovat 15-20 vuotta nuorempia. Toki minulla on myös älykello ranteessa ja laitan treenin päälle kun tanssin 😆 Ja tietenkin selvin päin! Ihan parasta. Ei tarvi mennä jumppaan seuraavana päivänä :D
Tykkään teknomusiikista ja klubeista, käyn Ibizalla ja Miamissa juhlimassa. Olen 57-v.
37 vuotias nainen ja popitan autossa musiikkia voluumit kaakossa. Autossa on hyvät hifit juuri siksi. Välillä hävettää, tulee teini olo, mutta yritän olla ajattelematta asiaa sen isommin. Se on kuin terapiaa soittaa jotain biisiä kovaa jos tympii tms.
En osaa puolustaa itseäni kiusaajilta vieläkään. En tiedä mihin ikään sitä olisi pitänyt oppia tämä taito.
Pelaan myö konsolipelejä, xbox ja PS, mutta se ei ole enää mitenkään erikoista minusta, tiedän useamman ikäiseni joka pelaa.
Vierailija kirjoitti:
37 vuotias nainen ja popitan autossa musiikkia voluumit kaakossa. Autossa on hyvät hifit juuri siksi. Välillä hävettää, tulee teini olo, mutta yritän olla ajattelematta asiaa sen isommin. Se on kuin terapiaa soittaa jotain biisiä kovaa jos tympii tms.
En osaa puolustaa itseäni kiusaajilta vieläkään. En tiedä mihin ikään sitä olisi pitänyt oppia tämä taito.
Pelaan myö konsolipelejä, xbox ja PS, mutta se ei ole enää mitenkään erikoista minusta, tiedän useamman ikäiseni joka pelaa.
Mun äiti ajaa myös autoa ja radion nupit kaakossa. Hän on 86-v ja huonokuuloinen. Eli en tiiä, miten tämä ei ole ikäisellesi (37) sopivaa? Oletko liian nuori?
Vierailija kirjoitti:
Olen 32 v nainen ja pelaan tietokonepelejä.
Kauanko olet tietokoneita käyttänyt? Minäkin pelasin hiukan alkuaikoina, mutta se jäi, kun Windows, Unix, Mac OS8, Linux, Cisco, GIS veivät kaiken ajan.
Ymmärrän kyllä, että pelit käyvät ajanvietteenä, joillakin jopa tulonlähteenä, vaikkakin valtaosalle vain rahanmenetyksenä.
Olen 49 v, kuuntelen edm:ää ja olen käynyt pari kertaa weekend -festareilla ( alaikäisten lasteni kanssa :-)
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 v, kuuntelen edm:ää ja olen käynyt pari kertaa weekend -festareilla ( alaikäisten lasteni kanssa :-)
Mä olen käynyt kyseisillä festareilla ihan itsekseni. Lapseni on yli 30-v eikä suostu tulemaan mukaan.
Mä olen miettinyt liikuntamuodoksi tanssia. Siis Spotifyihin lista menevää musiikkia ja sitten tanssin kotona yksikseni sen tahtiin. Ja siis todella yksin, en halua miehen tai teinin näkevän. Haluan tehdä tämän ihan omassa rauhassa.