Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
70 v ja käyn tälläkin palstalla. Käyn diskoissa ikäisteni kanssa. Katson Love Island UK:ta ja Big Brotheria, kunhan se taas alkaa. Pelaan nettipelejä. Käyn osa-aikatöissä. Harrastan seksiä miesystäväni kanssa. Käyn soittotunneilla ja opiskelen ranskaa.
N49.
Pelaan jalakpalloa, pokemonia, kuuntelen vain NRJ:tä, koukussa TIkTokiin, teen lumilinnoja, saatan hetken mielijohteesta heittäytyä rinteeseen vierimään alas. Esim tällaisia Ei saa olla liian tosikko.
Olen 65 ja teen yli sadan km:n pyörälenkkejä. Ei sähköpyörällä vaan tavallisella
Leivon monenlaisia pikkuleipiä.
t.yksi mummi vain
Mulla on pitkä tukka. Oma väri.
Pelaan joskus pleikkaa.
En pukeudu tätimäisesti tai mummomaisesti.
Meen joskus baarista jatkoille.
En kuuntele humppia tms. musaa.
52v.
Pidän vitsailusta, tilannekomiikasta sarkasmista ja puujalkavitsailusta. - Keräilen pikkutavaraa.
Elektroonista tanssimussiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Elektroonista tanssimussiikkia.
Ihanko sähkömussiikkija kehtoot tehä näen kalliin sähkönhinnan aekaan? Eekö oes halavempoo tehä vaekka höörymussiikkia!
Olen 46v sinkku. Opiskelen perustutkintoa yliopistossa, ja osallistun innolla kaikkiin rientoihin 😀
Teen päivisin töitä valtion virastossa alani huippuasiantuntijana. Iltaisin istun sohvannurkassa, syön räkää ja pelaan tietokoneella pelejä. En ole koskaan käynyt joogassa, enkä käy.
N58
Harrastan seksiä päivittäin. 50v mies.
Olen 45 ja luen Aku Ankkaa. Harkitsen myös ostavani Aku Ankan digiversion itselleni joululahjaksi. Mies ja lapset eivät niin välitä Aku-jutuista.
Tilaan vaatteet ja tarvittaessa kodinkoneet (chattaellen) netistä ja etukäteen tutkin tarvitsemani ostokset missä löytyy( en juokse kaupoissa) ,tilaa ruuat netistä. Ts hoidan kaikki asiat padillani. Kuuntelenspotfystä musiikkia, teen omia soittolistoja, kymmeneen vuoteen en ole käynyt kirjastoissa, kuuntelen runsaasti äänikirjoja, luenkuvalehdet kirjastosta emagazin .
Käyn kuntosalilla, tanssikurssilla lenkkeilen juoksen ja hiihdän olosuhteiden salliessa.
En tee ikinä joululaatikoita,leivon ,
mutta aito kuusi on aina, tuodaan kotiin. Koskaan ei ole kiire.
Olen 74v iloinen ,onnellinen eläkeläinen.
Liikunta on intohimoni. 1 1/2 tuntia tulee harjoiteltua päivittäin.
- 63v.
En oikeasti tiedä ikähaitaria, mutta 56 ja lueskelen erilaisia mangoja netistä. Ja potterit myös about saman ikäisenä luin. Toisaalta taas, eivät ole ainoita mitä luen.
"olen mahti ylisuorittaja-ihailkaa kaikki minua" plääh.
Päivitin puhelimeni.
parin päivän päästä tuli tiedote: puhelimesi on ollut " verkkohteydessä" 42 tuntia 7:n p. aikana.
Ja sitten lista: crome,tik tok jne.tuntimäärin.
Mies 68. Pikkuisen hirvittää!
Täyttelen innoissani sudokuja ja ristikoita. Lisäksi torun ikäisiäni, jotka eivät osaa pukeutua talvisäässä ja kauhistelen teinien pukeutumista.
23
Kuuntelen töissä youtubesta Rammsteinia melkeen joka päivä. N58