Mitä asioita teet jotka EIVÄT ole ikäisillesi tyypillistä?
Aloitan: Olen 20v ja silti mammapalstailen päivittäin.
Kommentit (1116)
Kaipa tämä alkaa olla enemmissä määrin ikäisteni hommaa, mutta täytän muutaman vuoden kuluttua 50v. Löysin pari vuotta sitten animen ja tykästyin. Lisäksi kirjoittelen fanifiktiota.
Olen 40v. nainen.
Rakastan kauhua ja pelaan seikkailupelejä. Leikitän usein eläimiä.
Mulla ei ole omaisuutta enkä kerrytä sitä.
Luotan siihen, että asiat menee kuten pitää.
Olen 70 v nainen ja pukeudun nuorekkaasti. Kesällä kellohame ja tennarit. Hiukset värjään ja meikkaan. On niin tyttömäinen olo
Olen 60 nainen, kuuntelen hevyä ja rokkia, pukeudun urheilullisesti. En ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä vaan olen, elän ja pukeudun miten itsestä tuntuu.. Erosin miehestäni. Olen aina ollut "erilainen nuori", nyt taidan olla "kypsään ikään ehtinyt tyttö"..
Olen 60 nainen, kuuntelen hevyä ja rokkia, pukeudun urheilullisesti. En ole koskaan välittänyt muiden mielipiteistä vaan olen, elän ja pukeudun miten itsestä tuntuu.. Luen scifiä yms, lempielokuva on LOTR. Erosin miehestäni. Olen aina ollut "erilainen nuori", nyt taidan olla "kypsään ikään ehtinyt tyttö"..
Vierailija kirjoitti:
Olen 29 v., eikä mulla ole mitään hajua, mikä on ikäiselleni tyypillistä.
Totta, ei kai asioissa ole best before päiväystä. Tehkää mitä haluatte ja jaksatte. Elämä on lyhyt.
Itse juoksen pitkäämatkaa, ratsastan ja teen mitä huvittaa. Kuuntelen musiikkia josta pidän. Pukeudun oman makuni mukaan. Ai niin , olen 60+
En käytä, enkä ole koskaan kokeillutkaan alkoholia, tupakkaa, nuuskaa ja huu*eita.
N.21
Aloitin lumilaudalla laskun kuusikymppisenä. Nyt 10 vuotta lautailua.
Vierailija kirjoitti:
Ikäisellesi tyypillistä on kävellä kännykkää tuijotellen ja törmäillä vastaantulijoihin :))
En pelaa tietokone/konsolipelejä ollenkaan. Mielestäni ne on lasten juttuja, eikä aikuisten miesten.
Mulla ei myöskään ole yhtäkään sometiliä, enkä postaile kuviani yhtään mihinkään nettiin.
Olen 45-v. nainen, ja ostan kaupasta pilttiä syödäkseni sitä itse!
Ukko40 kirjoitti:
En pelaa tietokone/konsolipelejä ollenkaan. Mielestäni ne on lasten juttuja, eikä aikuisten miesten.
Mulla ei myöskään ole yhtäkään sometiliä, enkä postaile kuviani yhtään mihinkään nettiin.
Mutta aikuiset miehethän suurimmalta osin niitä pelejä tekevät.
Minusta pelejä voi pelata minkä ikäiset tahansa, mutta jokaisella on toki omat mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mulla ei myöskään ole yhtäkään sometiliä, enkä postaile kuviani yhtään mihinkään nettiin.Mutta aikuiset miehethän suurimmalta osin niitä pelejä tekevät.
Minusta pelejä voi pelata minkä ikäiset tahansa, mutta jokaisella on toki omat mielipiteensä.
Ai tekevät?
Minä kun luulin, että lapset tekevät lasten pelejä, miehet miesten pelejä, naiset naisten pelejä jne.
Autopelejä tekevät auton omistajat ja lentokonepelejä lentokoneen ajokortin omaavat, sotapelejä sodan käyneet jne
M22
Olen 26v nainen ja käytän tekohampaita.
Olen 35v nainen, jonka lempiharrastus ovat ristipistotyöt. Ei ole sinänsä uusi juttu, olen harrastanut lapsesta lähtien.
Pelaan pleikka nelosta. En pukeudu samalla tavalla kuin ikäiseni naiset. Ei ole lyhyitä hiuksia.
52v.
Olen reilu 50v naimisissa oleva mies, mutta saatan käydä häpeilemättä tamppaamassa tanssilattialla 22-04 aina silloin tällöin. En ole siis siellä nuorten perässä (oma emäntä on edelleen rakas 30+ yhteisen vuoden jälkeen, häntä ei vaan kiinnosta nuorison jytämusa enää...) , mutta tanssin kyllä niiden 30v junnujen kanssa, jos lattialle uskaltautuvat.
Salaa kurkin välillä saavutettuja askelmääriä kellosta pienen tyytyväisyyden saattelamana. Sellaisen yli 20000 saa helposti hikisen illan aikana...
31v. nainen, pidän hevosjulisteita seinällä ja liimailen tarroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mulla ei myöskään ole yhtäkään sometiliä, enkä postaile kuviani yhtään mihinkään nettiin.Mutta aikuiset miehethän suurimmalta osin niitä pelejä tekevät.
Ai tekevät?
Minä kun luulin, että lapset tekevät lasten pelejä, miehet miesten pelejä, naiset naisten pelejä jne.Autopelejä tekevät auton omistajat ja lentokonepelejä lentokoneen ajokortin omaavat, sotapelejä sodan käyneet jne
M22
Ei ole sellaista kuin lentokoneen ajokortti. Se on lentolupakirja. Lentokoneella lennetään ja autolla ajetaan.