Kohta työhön osastonsihteeriksi, jännittää!
Opinko kaikki mitä perehdytetään? Olen lähihoitaja. Onko HUSin perehdytys hyvää? Sallitaanko mokia alussa, ollaanko kärsivällisiä? En ole mikään tietokoneguru, mutta perusteet on hallinnassa. Se Apottikin jännittää.
Kommentit (33)
Kokemuksia samasta aloittelijan tilanteesta muilla?
Kysyisin vielä että onko yksiköitä, joita ette ole kokeneet miellyttäviksi?
Vierailija kirjoitti:
Onnea uudesta työstä!
Kiitos paljon!
Ole ihminen, älä yli-ihminen
Tärkeintä että osaat nauraa virheillesi (ja niiden uhreille)
Näillä mennään (girl power)
Jos kassatytöstä voi tulla pääministeri niin lähiksestä myös osastonsihteeri, girl power!
Eikös osastosihteeri ole ihan yksi perus työpaikka lähihoitajalle? Näin olen ymmärtänyt. Pärjäät varmasti hienosti, tottakai sinulla on oikeus saada hyvä ja kunnollinen perehdytys.
Siitä se lähtee, avoimin mielin vaan sinne! Tsemppiä ja onnittelut uudesta työpaikasta!
Apotti on syvältä. Kirralla ja ea:ssa kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös osastosihteeri ole ihan yksi perus työpaikka lähihoitajalle? Näin olen ymmärtänyt. Pärjäät varmasti hienosti, tottakai sinulla on oikeus saada hyvä ja kunnollinen perehdytys.
Siitä se lähtee, avoimin mielin vaan sinne! Tsemppiä ja onnittelut uudesta työpaikasta!
Kiitos! Jännittää vaan nyt paljon. Mutta eiköhän se siitä kun pääsee koneelle perehtymään. Uskoisin hoitajan taustastani oleva paljon hyötyä, olen ollut sairaalassa töissä ja törmännyt tuolloin myös moneen osastosihteeriin. Pegasos oli aikanaan hyvinkin tuttu. No, kai sen Apotinkin oppii.
ap
Kyllä varmasti jokainen vähän jännittää uutta työpaikkaa 😊 Olen itse hoitoalalta ja jännitin aikoinaan päivystysosaston työharjoittelua etukäteen ja meinasin jopa perua sen, koska ajattelin ettei minusta sinne ole. Todellisuudessa tuo harkkapaikka olikin sitten yksi parhaimpia harkkojani ellei jopa parhain.
Hyvin se menee! Pärjäät varmasti 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Onko se Apotti vaikea oppia?
Apotti on ihan yhtä helppo kuin lottokupongin täyttö. Laittelet vaan fiiliksen mukaan rasteja ruutuun ja muutaman päivän jännität arvontaa. Jos olet selvänäkijä, voitto on varma. Porukkalotto vaimentaa henkilökohtaista häpeää. Jaksetaan vielä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Apotti on syvältä. Kirralla ja ea:ssa kuraa.
Mites Diagnostiikkakeskus?
Itse olen osastonsihteerin hommia tehnyt nyt muutaman vuoden ja alkuunsa minullakin oli stressi ja jännitys, vaikka tosiaan lähihoitajan töitä takana. Paljon on kaikkea rutiinia, jota oppii vain tekemällä ja paljon pitää kyllä tietää asioista ja edelleen kyselen kyllä kokeneilta kollegoilta...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen osastonsihteerin hommia tehnyt nyt muutaman vuoden ja alkuunsa minullakin oli stressi ja jännitys, vaikka tosiaan lähihoitajan töitä takana. Paljon on kaikkea rutiinia, jota oppii vain tekemällä ja paljon pitää kyllä tietää asioista ja edelleen kyselen kyllä kokeneilta kollegoilta...
Mutta jeesiä saa ja ymmärretään että ottaa aikansa perehtyä? Jännitän, koska olen ollut sellaisissa työpaikoissa, joissa ei ole perehdytetty juuri lainkaan ja tunnelma on ollut ahdistava ja painostava.
ap
Hirveää työtä.
Puoli vuotta riitti
Vierailija kirjoitti:
Ole ihminen, älä yli-ihminen
Tärkeintä että osaat nauraa virheillesi (ja niiden uhreille)
Näillä mennään (girl power)
Jos kassatytöstä voi tulla pääministeri niin lähiksestä myös osastonsihteeri, girl power!
Siis mitä? Aika moni lähihoitaja tekee osastonsihteerin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää työtä.
Puoli vuotta riitti
Perustele vähän.
Hyvin se menee.