Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa saada oma sänky t. Ammattivalittaja

Vierailija
23.03.2021 |

Ei tarvitse enää vuodesohvassa nukkua

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ehkä mieluummin nukkuisin vuodesohvalla kuin ilmapatjalla...

Miksi? Kuuntelisit ukon kuorsausta joka kuuluu korvatulppien läpi. Minä en. Ap

Nauti sitten ilmapatjan natinasta ja rutinasta. Siihenkään ei kuulosuojat auta

Vierailija
22/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen tunnelma teillä muuten nyt on pirtissä?

Vaimo ja äiti on viikon päästä ottamassa hatkat. Mieheltä ja pojalta taitaa tulla kaikenlaista kommenttia.

Ihan hyvät tunnelmat. Lapsihan on meillä viikko-viikko ja puolin ja toisin joustetaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ehkä mieluummin nukkuisin vuodesohvalla kuin ilmapatjalla...

Miksi? Kuuntelisit ukon kuorsausta joka kuuluu korvatulppien läpi. Minä en. Ap

Nauti sitten ilmapatjan natinasta ja rutinasta. Siihenkään ei kuulosuojat auta

Se on nyt aluksi. Ostan sitten myöhemmin kunnon sängyn. Ap

Vierailija
24/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten sä olet viikkoja valittanut, että et ole päässyt käymään muualla kuin ruokakaupassa?

Kun kuitenkin olet näköjään kirppikselläkin ravannut niin monta kertaa, että olet saanut kokoon kokonaisen huushollin.

Ja ilmeisesti siellä sadan kilometrin päässä pankkikonttorissakin käväisit selvittämässä ne laskunmaksusysteemit. Ja työvoimatuet ja asumistuet jossain paikan päällä myös, kun nettiasiointi ei sulta onnistu.

Ei puutu enää kuin että olisit jossain välissä vielä lennähtänyt pienelle lepolomalle Aruballe.  :)

Vierailija
25/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten sä olet viikkoja valittanut, että et ole päässyt käymään muualla kuin ruokakaupassa?

Kun kuitenkin olet näköjään kirppikselläkin ravannut niin monta kertaa, että olet saanut kokoon kokonaisen huushollin.

Ja ilmeisesti siellä sadan kilometrin päässä pankkikonttorissakin käväisit selvittämässä ne laskunmaksusysteemit. Ja työvoimatuet ja asumistuet jossain paikan päällä myös, kun nettiasiointi ei sulta onnistu.

Ei puutu enää kuin että olisit jossain välissä vielä lennähtänyt pienelle lepolomalle Aruballe.  :)

Siis olen mä kirppiksellä käynyt pari kertaa. Toisen kerran samalla reissulla, kun kävin hampaanpoistossa. Muut asiat olen ihan puhelimella hoitanut mm pankki, kela yms. Ap

Vierailija
26/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne opetti sut puhelimessa käyttämään nettipankkia ja maksamaan siellä laskuja?

Vierailija
27/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työvoimatukea tai asumistukea voi puhelimitse hakea. Siinä pitää täyttää kaikki lomakkeet.

Vierailija
28/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne opetti sut puhelimessa käyttämään nettipankkia ja maksamaan siellä laskuja?

Mies opetti. Ap

Vierailija
29/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap keskustelee täällä itsensä kanssa, oikeasti ketään ei kiinnosta jonkun sänkyostokset

Vierailija
30/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitten pankkiin ylipäätään soitit, kun kerran osaat jo hoitaa asiat nettipankissa?

Vierailija
31/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukkunut lattialla patjalla jo kaksi vuotta. Mitä sillä sängyllä tekee? XD

Vierailija
32/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nukkunut yhdessä kyläpaikassa vuodesohvalla ja ilmapatjalla ja ilmapatja ehdottomasti parempi.

Ilmapatjan alle kannattaa laittaa matto, ni se ei narsku lattiaa vasten ja joku paksumpi lakana tai peitto lakanan alle ettei tule kylmä. Ilmapatja on meinaa yllättävän kylmä, etenkin jos kämpässä säästellään lämpöä, kuten usein kerrostaloissa tehdään.

Vierailija
33/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä sitten pankkiin ylipäätään soitit, kun kerran osaat jo hoitaa asiat nettipankissa?

Mun tarvitsi tilata sieltä tunnuslukusovellus ja visa electron, kun vanha ei enää toiminut. Ap

Vierailija
34/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nukkunut lattialla patjalla jo kaksi vuotta. Mitä sillä sängyllä tekee? XD

Sama täällä. En minäkään mihinkään sänkyyn rahojani pane, mutta mulla on tosi iso telkkari.

Ja syksyllä ostin uusimman iphonen.  Kun käyn kämppässä vain kääntymässä ja yöt nukkumassa, niin sänkyä en mihinkään tarvi.  On tilaakin enemmän kun patjan voi aina nostaa seinää vasten tai viedä parvekkeelle.

- eri -

Vierailija
35/35 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työvoimatukea tai asumistukea voi puhelimitse hakea. Siinä pitää täyttää kaikki lomakkeet.

Ohis mutta ihan samalla tavalla ne lomakkeet voi täyttää puhelimella kuin tietokoneella/paperilomakkeella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä