Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkien aikojen kirppislöytösi?

Vierailija
23.03.2021 |

Mitä arvokasta olet löytänyt erittäin halvalla tai ehkä jopa dyykannut roskiksesta itsellesi ilmaiseksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin metalliromulaatikkoa kierrätyskeskuksessa, löysin sieltä rannekorun, jotain pakotetun alumiinin näköistä. Kotona sitten huomasin jotain leimoja lukon kielekkeessä ja kysyin leimoista asiantuntijalta, kyseessä oli Holger Grönin hopeinen rannekoru vuodelta 1936.

Vierailija
22/23 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita varmaan enimmäkseen löytyy.

Merkkivaatetta halvalla. Laadukkaaseen, kotimaiseen pitkään untuvatakkiin olen ollut tyytyväinen. Ostin 12 eurolla.

Punaisen nahkatakin ostin 20 eurolla. Tosi laadukkaan oloinen.

Mitään superlöytöä en ole koskaan tehnyt.

Joskun erikoisemman ainu helistimen olen ostanut parilla eurolla ja myynyt muutamalla kympillä pois kun en itse ole enää tarvinnut.

Ai niin! Roskiksesta löysin joskus ison kasan vinyyleitä. Todella hyvin pidettyjä vielä. En tiedä mitä teki roskakatoksessa?

Päätyi onneksi meille kun mies keräilee niitä. Iso osa oli ns arvottomia mutta olisiko noin 20 vinyyliä ollut sellaisia mitä mies otti kokoelmiinsa.

Loput myin kirppiksellä 0.5€-1€/kpl eli jokunen euro niistäkin tuli.

Tämä nyt ei ihan kirppis- ja roskislöydöksi lukeudu mutta veljeni osti purkukuntoisen talon jokunen vuosi sitten.

Sitä tyhjentäessä löysi vaikka mitä. Mm arvokelloja, arabian astioita joissa 2 nokkainen kannu.

Sai ihan kivasti rahaa niistä mitä myi. Sai katettua kaatiskuormat niillä rahoilla. Kellot piti itsellään ja osan astioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tyttäreni häihin tyylikkään asun.

Hihaton tyköistuva musta mekko johon bolero kultabrokadein. Maksoi 20€, ja olin kyllä upea. En kertonut juhlissa, että puku oli kirppislöytö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän