Auton parkkeeraus
Miksi ihmiset parkkeeraavat varsinkin ahtaissa paikoissa auton keula edellä ruutuun? Sitten lähtiessä alkaa kauhea säätö, ja väylä jumittuu, kun pitää peruuttaa sitä autoa tielle tahi vastaavalle. Eikö järki sano, että ruutuun peruuttaminen ja keula edellä lähteminen on nopeampi tapa.
Kommentit (7)
Eikös siinä tule säätö jossain välissä kuitenkin, joko pysäköidessä tai lähtiessä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun joku ajaa hallissa just takapuskurissa kiinni ja ajat sitten ohi sen ruudun ajatuksella että peruutat sitten siihen,
mutta et voitkaan kun joku on joko siinä puskurissa kiinni, tai keula edellä pysäköimässä siihen ruutuun johon meinasit mennä.
Näin on usein, muutaman kerran on älypää kurvannut siihen ruutuun mihin olen ollut peruuttamassa.
Ihan yhtä vittumaista se peruuttaminen on teki sen milloin tahansa.
Kauppojen parkkihalleissa on ostokset helpompi laittaa konttiin, kun se on siinä suoraan tien puolella, eikä tarvi tunkea autojen väliin
Sitä vartenhan autoissa on peruutuskamerat ja risteävän liikenteen varoittimet, että peruuttamalla pääsee nopeasti ja helposti pois, kun tila aukeaa. Ei tarvitse arpoa mitään tai tukkia liikennettä.
Täydessä hallissa ajan aina etuperin ruutuun, koska takanatulija vie sen paikan, jos ajaa ohi peruuttaakseen siihen. Tyhjässä hallissa ja parkkipaikoilla sitten aina peruuttamalla ruutuun.
Tsekeissä keula edellä ruutuun -pysäköintiä sanotaan naisten pysäköinniksi. Mutta toisaalta he taitavat olla vielä vähän vähemmän tasa-arvoisia, mutta ah, niin romanttisia.
Entäs kun joku ajaa hallissa just takapuskurissa kiinni ja ajat sitten ohi sen ruudun ajatuksella että peruutat sitten siihen,
mutta et voitkaan kun joku on joko siinä puskurissa kiinni, tai keula edellä pysäköimässä siihen ruutuun johon meinasit mennä.