Miehet, joita ei kiinnosta naisen orgasmi (oli sitten irtosuhde tai parisuhde)
Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Muistan kun joskus itsellänikin oli yhden illan juttu, jolla oli täysin erilainen käsitys seksistä kuin minulla. Se oli häiritsevää.
Olen ollen parisuhteessa kohta kymmenen vuotta, mutta tuo muisto tuli mieleen eräästä keskustelusta täällä.
Mistä tuossa "ilmiössä" on kyse ja miksi jotkut tekee tuollaista toisille?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
: "Ihanaa jos joku naista kiihoittaa. Yleensä ei, niin typeriä ovat miehet, sitä munaa ja munaa vain. Ikäänkuin se sais naiselle orgasmin."
Tämähän on ihan totta; jos ei naimalla irtoa niin onhan sitä muitakin konsteja kuten kaikki tietävät. Kyse onkin siitä ettei typerä mies halua/älyä niitä käyttää.
Sellainen onkin kehno mies todella!
Olet oikeassa ettei aina halua kuin hoitaa homman pois alta. Jos nainen vain odottaa omaa orgasmiaan lahnana, niin minua ei vittuakaan kiinnosta naisen orgasmi silloin. Nainen on hyvä ja ottaa vastuuta siitä seksistä myös minkälaista se on.
Nykyisellään avioliitossa me vähän kilpaillaan siitä kumpi pystyy tyydyttämään toisen aina vaan paremmin ja paremmin. Suosittelen kertomaan mistä tykkää ja mitä toivoo ja toteuttaa myös sen toisen toivomuksia. Jos seksi on aina huonoa, katse peiliin.
No kun naisilla ei ole mitään vastuuta seksistään. Miehen homma lukea ajatukset ja hoitaa homma maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitää eriasioista ja harva alkaa luettelemaan ennen seksiä ensi tapaamisella mistä pitää ja liiallinen kysely siitä voi pilata koko homman.Joten ei auta kuin ottaa selvää tositoimissa.
Tismalleen tuon takia moni nainen jää ilman orgasmia. Miehet kun eivät ole ajatustenlukijoita.
Mutta mies voi koittaa eri asioita ja katsoa miten nainen reagoi.
Ja kun ei älyä koettaa sitä ainoaa toimivaa, on paska sängyssä. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.
Kiitos kiitos. Oikein hyvä tie on ollut. Nykyinen naisystävä on ollut sen verran surkean miehen kanssa naimisissa, että löysi nyt vasta g-piste orkun. Ja ihan vain siitä syystä, että olen niin saakelin innokas testaamaan erilaisia asioita.
No kun naisilla ei ole mitään vastuuta seksistään. Miehen homma lukea ajatukset ja hoitaa homma maaliin.
Hahhaah, vai hoidat homman maaliin! Omalta kohdaltasi varmaan.
Taas tätä ; miesparka ei ole kuullutkaan nuolemisesta, saati klitoriksesta. Mene kursseille!
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä ; miesparka ei ole kuullutkaan nuolemisesta, saati klitoriksesta. Mene kursseille!
Missä kyseisiä kursseja oikein järjestetään?
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit mennä käytöskursille. Sille olisi ilmiselvästi tilausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän naisen nautinnnosta sovi puhua, saati siitä kirotusta klitoriksesta. Käytöskurssille vaan!
Naimisesta eri reikiin, siitä saa ja voi puhua, samoinkuin siitä kullien koosta! Onnea sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiinnostaisi?
Jokainen nainen jonka kanssa olen seksiä päätynyt harrastamaan on ollut orgasmikyvytön. He eivät ole koskaan saaneet, eivät vaikka seisoisivat päällään. Miksi siis mahdottoman tapahtuminen kiinnostaisi?
Eihh.. voi kuule, sä vaan oot huono seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän naisen nautinnnosta sovi puhua, saati siitä kirotusta klitoriksesta. Käytöskurssille vaan!
Naimisesta eri reikiin, siitä saa ja voi puhua, samoinkuin siitä kullien koosta! Onnea sulle.
Saattaisi olla tilausta myös psykiatriselle arvioinnille. Vai oletko jo asiakkaana?
Sulla on jokin klitorismania selvästi nyt pahimmassa vaiheessaan. Alatko ihan vaistonvaraisesti hieromaan kaikki pikku kohoumia?
Saattaisi olla tilausta myös psykiatriselle arvioinnille. Vai oletko jo asiakkaana?
Sulla on jokin klitorismania selvästi nyt pahimmassa vaiheessaan. Alatko ihan vaistonvaraisesti hieromaan kaikki pikku kohoumia?
Sulla on mania alentaa naisen nautintoa. Mene sinä kaluhullu vaikka ympärileikkaukseen. Mulla oli kerran mies joka oli leikattu. Homma oli siistiä kaunista ja sujuvaa, ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mania alentaa naisen nautintoa. Mene sinä kaluhullu vaikka ympärileikkaukseen. Mulla oli kerran mies joka oli leikattu. Homma oli siistiä kaunista ja sujuvaa, ihana mies.
Mä osaan tuottaa naiselle nautintoa niin monella eri tavalla, mitä sinä et ole eläessäsi kokenut. Seksin naisen kanssa ei tarvitse olla pelkkää klitoriksen hankaamista. Mutta mitä sinä siitä tietäisit.
Miksi sulla ei muuten enää ole sitä ympärileikattua miestä. Miksi laskit sen menemään, jos oli niin ihanakin. Voi olla, että mies älysi itse lähteä.