Miehet, joita ei kiinnosta naisen orgasmi (oli sitten irtosuhde tai parisuhde)
Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Muistan kun joskus itsellänikin oli yhden illan juttu, jolla oli täysin erilainen käsitys seksistä kuin minulla. Se oli häiritsevää.
Olen ollen parisuhteessa kohta kymmenen vuotta, mutta tuo muisto tuli mieleen eräästä keskustelusta täällä.
Mistä tuossa "ilmiössä" on kyse ja miksi jotkut tekee tuollaista toisille?
Kommentit (111)
Joko ei aidosti vaan kiinnostele, tai sitten ei uskalla myöntää sitä, ettei osaa eikä myöskään ota "apua" vastaan. Eli huono itsetunto seksuaali puolella.
Nykyinen mies tiesi heti mitä haluan, ihan puhumatta hän osasi lämmitellä ja sitten nuoli sen jälkeen taivaaseen.
Itse en ihan ensimmäisellä kerralla tiennyt mitä tehdä, olin silloin jotain 12-14v. Seuraavalla kerralla jo osasin, koska se ei ole raketti tiedettä :D
Jos on itsekäs, niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on itsekäs, niin ei kiinnosta.
naisethan tykkää itsekkäistä miehistä, jotka tietävät mitä haluavat
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tänne nainen kirjoittaa, joku mies tulee heti viisastelemaan jotain aivan älytöntä.
Ja kuoro seuraa..
Mihet sitä ja mihet tätä. Joko alkaa pikkarit kostumaan, kun pääset taas haukkumaan mihiä.
Naisten pitää ottaa vastuuta omista orkuistaan. Varmasti jokainen mies yrittää parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen yhä, miten nainen aina tietää, mitä se mies haluaa. ihan luonnostaan. Ne haluaa että niiden kalua hyväillään: imsekellään nuollaan ja naidaan.
Eikös olekkin ihmeellistä?!
Miehte ovat sormi suussa, kun-eivät-yhtään-tiedä mitä naiselle voiskaan tehdä.
Voi näitä pupuja.
Mun tapaamat naiset ovat rakasteneet sitä, että niitä naitiin. Tiedän, että sun on täysin mahdotonta ymmärtää asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää ottaa vastuuta omista orkuistaan. Varmasti jokainen mies yrittää parhaansa.
isoa osaa miehistä ei kyllä puheiden perusteella vois vähempää kiinnostaa.
pillu sitä pillu tätä saispa pillua antaspa joku pillua ja persettä. nainen on pelkkä käyttöesine
toisaalta, kun katsoo kuinka naiset puhuu, niin ei naisetkaan yleisesti tätä ajattelua pahana pidä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen yhä, miten nainen aina tietää, mitä se mies haluaa. ihan luonnostaan. Ne haluaa että niiden kalua hyväillään: imsekellään nuollaan ja naidaan.
Eikös olekkin ihmeellistä?!
Se on ihmeellistä, että sinä vuodesta toiseen postaat tuota samaa roskaa ihan vain osoittaaksesi, että sinä et ainakaan tiedä.
Ton pöksyt kastuu noista kommenteista. Se luulee puhuvansa kaikkien naisten puolesta. Kuvittelee, että kaikki ovat samasta kaavasta sen kanssa. Ehei, onneksi ei ole.
Ihanaa jos joku naista kiihoittaa. Yleensä ei, niin typeriä ovat miehet, sitä munaa ja munaa vain. Ikäänkuin se sais naiselle orgasmin.
Ei hyvää seksiä ansaita vaan pitää vaatia sitä. Ja jos annatte miehen saada orgasminsa ensin yhden yön suhteessa niin se peli on pelattu.
Sitä en käsitä varsinkaan miksi tällaista hyväksyisi parisuhteessa pidemmän aikaa, kyllä vaimoni nautinto on minullekin tärkeää.
Moni nainen on valittamassa ja vaatimassa jotain. Toisaalla ollaan niin erinomaisia että, mutta sitten maataan sängyssä odottaen että toinen tekee kaiken ja vielä arvaa mistä tämä kyseinen nainen tykkää. Osaa ei saa koskea klitorikseen, osa haluaa todella rajua naimista ja alistamista. Minä teen omalta osaltani seksistä sellaista josta tykkään ja naisten kannattaisi valittamisen ja vaatimisen sijaan toimia samoin.
Miksi kiinnostaisi?
Jokainen nainen jonka kanssa olen seksiä päätynyt harrastamaan on ollut orgasmikyvytön. He eivät ole koskaan saaneet, eivät vaikka seisoisivat päällään. Miksi siis mahdottoman tapahtuminen kiinnostaisi?
Räksyttämällä orgasmin mahdollisuus laskee.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos joku naista kiihoittaa. Yleensä ei, niin typeriä ovat miehet, sitä munaa ja munaa vain. Ikäänkuin se sais naiselle orgasmin.
Voisitko jo mennä muualle valittamaan. Itsepähän ole miehesi valinnut. Ei ole muiden vika, jos ne on vaan pannu sua ja sinä et ole saanut suutasi auki asiasta. Vali vali ja vali vali. Miehet sitä ja miehet tätä. Kaikki miehet samanlaisia.
Jos asia oikeasti olisi noin, niin valtaosa naisista olisi lesboja. Mutta kun eivät ole. Mistähän tämä mahtaa johtua? Osaatko sä valittaja vastata tähän kysymykseen?
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että todella harvaa miestä kiihottaa sinun ulosannillasi varustettu nainen. Siksi he hoitavat itsensä ja liukenevat paikalta. kaikki miehet ovat sinusta jotain, niin silloin se johtuu sinusta.
Pääasia että vaimokin nauttii. Ihan perusasia, tunnen epäonnistuneeni jos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos joku naista kiihoittaa. Yleensä ei, niin typeriä ovat miehet, sitä munaa ja munaa vain. Ikäänkuin se sais n että KAIKKIaiselle orgasmin.
Voin kertoa että todella harvaa miestä kiihottaa sinun ulosannillasi varustettu nainen. Siksi he hoitavat itsensä ja liukenevat paikalta. kaikki miehet ovat sinusta jotain, niin silloin se johtuu sinusta.
Joo, että akat pitäkööt turpansa kiinni, ja tyytykööt valittamatta siihen mitä sattuvat saamaan, sillaiko.
Ensinnäkin, en ole tarjolla kellekkään täällä joten pitäkää itse suunne kiinni. Valittaa pitää silloin kun aihetta on. Ja kukaan täällä ei ole väittänyt, että KAIKKI miehet. Omaani olen esim kehunut montakin kertaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos joku naista kiihoittaa. Yleensä ei, niin typeriä ovat miehet, sitä munaa ja munaa vain. Ikäänkuin se sais n että KAIKKIaiselle orgasmin.
Joo, että akat pitäkööt turpansa kiinni, ja tyytykööt valittamatta siihen mitä sattuvat saamaan, sillaiko.
Ensinnäkin, en ole tarjolla kellekkään täällä joten pitäkää itse suunne kiinni. Valittaa pitää silloin kun aihetta on. Ja kukaan täällä ei ole väittänyt, että KAIKKI miehet. Omaani olen esim kehunut montakin kertaa täällä.
Niinkö sanoin? Onko sinulla aivoissa joku ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valittamisen sijaan tehdä joskus jotain itse. Valittaminen tekee sinun elämästäsi ankeaa ja sitten valitat lisää. Koita saada tuo toksinen kierre katki.
No en minä ainakaan mitään kavereiden panemia jämämiehiä ota niin mistä olisin voinut kuulla huonoudesta? Enkä ole muuten koskaan kuullut yhdeltäkään naiselta että joku mies olisi ollut hyvä sängyssä, vain huonoista puhutaan.