Miehet, joita ei kiinnosta naisen orgasmi (oli sitten irtosuhde tai parisuhde)
Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Muistan kun joskus itsellänikin oli yhden illan juttu, jolla oli täysin erilainen käsitys seksistä kuin minulla. Se oli häiritsevää.
Olen ollen parisuhteessa kohta kymmenen vuotta, mutta tuo muisto tuli mieleen eräästä keskustelusta täällä.
Mistä tuossa "ilmiössä" on kyse ja miksi jotkut tekee tuollaista toisille?
Kommentit (111)
Ilmiön nimi on wanharouva Tyhjäpään julkiset ulostukset.
Vierailija kirjoitti:
.......kaivoit itse tämän WANHAN ketjun esiin vain pakottaaksesi kuvitteellista naishahmoa taas palstalle :DD
Vierailija kirjoitti:
Sä kaivelet jo vuosia vanhoja ketjuja tuon vainoharhan toteuttamiseksi? Pistä nyt hyvä mies palsta jo kiinni, vaikka lopullisesti jos oma terveytesi sitä vaatii.
Suuseksi on yksi varmimmista tavoista tuottaa naiselle orgasmi, mutta aina sekään ei auta. Kuvituskuva.Shutterstock
Monethan nimenomaan haluaa, ettei nainen saa. Siksi on se karmiva ympärileikkuu. Ei miehet marssi kaduilla sen loppumisen puolesta.
Mutta jo olis kyse vaikka öljystä, tilanne olis toinen.
Ei onnistu jos nainen ei kerro mitä haluaa. Minulla oli nuorempi nainen joka otti kädestä kiinni ja vei oikeaan kohtaan ja sanoi: minä laukean tästä. Niinpä hän laukesi aina seksissämme.
Mutta ei voi yleistää: nyksä ei pidä klittaan koskemisesta ja haluaa aina munaa sisään ja laukeaa aika nopeasti. Kaksi täysin erilaista naista.
20v ei oikein tienny mitä tehdä joten sillon on naiset voineet jäädä ilman.
Miksi olisin kiinnostunut siitä miten muija orgasmin feikkaa?
Eli orgasmi on ainoa nautinto jota se muijien haiseva rämemajava kykenee tuottamaan?
Useimmat heterosuhteet ovat naisille ajanhaaskausta. Naiset alkavat herätä tähän ja viihtyvät yhä enenemässä määrin sinkkuina. Sitä saa miehet mitä tilaa. Penetroikaa keskenänne (jos naisen nautinto ei kiinnosta, tätä he haluavat. Yllättävän moni mies on kaapissa).
Seksi on selväpäisten hommaa ! baari panoissa päihtynyt mies ei ajattele naisen orgasmia senkään vertaa kuin selvinpäin, nuorempi mies kyllä saattaa humalassa olla paljon kovempi panomies kun orgasmin saaminen kestää pidempää mutta se on sellaista jyystämistä vaan rakastelun sijaan. Vanhemmilla miehillä taas humalassa voi tulla erektio ongelmia. Jos nuoremmilla tulee humalassa erektio ongelmia ,niin se on selvä merkki että vanhempana kalu ei toimi ollenkaan vinkkinä naisille ja toinen vinkki että mitä isompi kalu sen huonommin se vanhenmuuten toimii. joten kannattaa valikoida mieheksi mies jolla on normaali kalu joka toimiii humalassakin, niin se toimii vanhenmuutenkin jos ei itse sitä pilaa tupakalla, ylipainolla ja siitä johtuvillla verenpainen ym. ongelmilla.
Miehenä voin kertoa että mies voi laueta yön aikana vaikka kuin monta kertaa , se on omasta asenteesta kiinni koko juttu. Jos asennoituu niin että alkaa heti alussa täysillä ja tulee äkkiä orgasmi niin tulee hohoijaa ja housut jalkaa olo miehelle kuin miehelle...nainen voi jäädä ilman orgasmia siinä tapauksessa. Minua ainakin hävettäisi sellainen tilanne en kehtaisi kävelä naista vastaan enää,ja tuskin mennä muihinkaan naisiin sen jälkeen. (ei jos nainen jää rakastelun jälkeen puuteeseen) sehän on sama jos marjassa kävisi ja toisi ämpärillisen kiviä.
Naiseen pitää keskittyä kunnolla esileikeistä alkaen seurata mistä nainen pitää ja tehdä sitä mistä nainen pitää eikä sitä mistä itse pitää,eihän miehelle sen parempaa nautintoa olekkaan kuin nauttivaa nainen silloin tuntee vasta olevansa Mies.Pitää muistaa kaikista tärkein asia kaikki naiset ei ole samanlaisia eikä pidä samoista asioista esim. toiselle saattaa riittää 10 minuutin rakastelu ja yksi orgasmi kun toinen voi haluta koko yön ja haluta saada kymmeniä orgasmeja.
Nainenkin voi opettaa kokematonta miestä jos on liian hätäinen ja alkaa jyystämään kuin hullu. hidastamalla tahtia ja vaikka sormea heristämällä merkiksi :) Mies kun opettelee pidättämään ensimäistä orgasmia pitkään ja nauttimaan naisen orgasmeista ja nautinnosta voi jatkaa pitkään ja sitten kun tulee niin voi jatkaa jopa heti tai ainakin pikku tauon jälkeen jos nainen jaksaa vielä. (on todella harvassa oikeasti kyltymättömiä naisia jotka jaksaa vaikka koko yön mutta on sellaisiakin olemassa) Sellaisen kun saa nauttimaan ja pääsee antamaan ikimuistoisen kokemuksen niin se vasta mahtavaa miehestä onkin.
Sitten vielä se että nautinnollinen seksi ei ole kiinni naisen ulkonäöstä tissin koosta eikä pimpan tiukkuudesta (niissä ei todellisuudessa isoa eroa ole eikä sillä ole merkitystä,löysempikin pimppa voi supistella aivan mahtavasti orgasmin saadessaan huh huh silloin miehellä onkin täysi työ pitää pää kylmänä ettei tule liian äkkiä)
Sitten vielä nautittavaan seksiin ei tarvita teko kynsiä ,silikooni tissejä tatuointeja jne..päin vastoin ne pilaa kaiken kaikki ei pidä niistä,itse ainakin pidän normaalista naisesta jolla on lyhyet kynnet tatuointi vapaa ja ehdottomasti tupakoimaton ja posliini on tietysti plussaa mutta ei pakollinen ja kaiken a ja on on hyvä hygienia suihku ennen ja jälkeen seksin ja välilläkin jos pidempään harrastaa on itsestään selvyys. Jos naista pitää patistaa suihkuun jo alussa se jo voi pilata koko homman ja silloin ei viitsi niin keskittyä naiseen kuten pitäisi.
Jatkoa ed. ...
Yläasteella ihmettelin kun lähes kaikki pojat ihannoin ja arvuutteli onkohan sillä ja sillä ...tiukka pillu niin kuin se joku pääasia olisi seksissä. (Siksikö sen pitäisi niin tiukka olla että itse saisi orgasmin hetkessä ? ) Liian tiukka pimppa vaatii mieheltä paljon enemmän itse hillintää ettei laukea nopeaa ja että saa naisen nauttimaan. Epäilen että tämän asenteen takia on paljon miehiä jotka vanhempanakin ajattelee vain itseä ja omaa saamistaan naisen sijaan... Sitä kans ihmettelen miksi miehissä on paljon epäsiistin näköisiä koska suurin osa naisista e sellaisista pidä siis partaisia likaisissa vaatteissa tauoituja pitkät leikkaamatta jääneet hiukset jne...kyllähän naista pitäisi sen verran kunnoittaa että yrittää olla siistin näköinen ja puhdas. Kyllä se on tärkeä osa seksiä toisinpäinkin väitän kokemuksella että ylivoimaisesti suurin osa miehistä ja naisista pitää siististä vastakkaisesta sukupuolesta ,se ei tarkoita että mikään missi tai mister finland tarvii olla. Ja senkin tiedän että normaali rinnat riittää yi 90 % miehistä joten naisten on aivan turha sellaisia asioita edes miettiä ja normaali kalu riittää yli 90 % :lle naisista.
Jos nainen ei itse halua kertoa tai näyttää, on hyvin hankalaa saada selville, mitä pitäisi tehdä. Mies ei ole ajatustenlukija. Jos vastaus on "Kaikki tuntuu hyvältä" johtaa siihen, että tehdään sitten vähän kaikkea.
Raamatussa ei mainita naise orgasmia, joten sen on pakko olla keksitty juttu.
Mikä on se naisen tunnetuin nautintaeli, mitä jos sitä kokeilist? Pöljä. Huomaat hyvin nopeasti onnistuitko.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, jos on pikainen baaripano. Kyllä heidän, jotka suostuvat pikapanoksi, pitäisi ymmärtää että heidän orgasmi on toissijainen juttu.
Nimim. opittu kantapään kautta
Vai pitäisikö ennemminkin miesten, jotka suostuvat pikapanoiksi, ymmärtää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen huolehtii omistaan...
Mihin toista ihmistä siinä sitten tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se naisen tunnetuin nautintaeli, mitä jos sitä kokeilist? Pöljä. Huomaat hyvin nopeasti onnistuitko.
Eikö se nyt sitten ollutkaan ne aivot, kun sitä aina toitotetaan?
Tuo oli mieheltä kieltäytyminen seksistä, jota pitää kunnioittaa.