Streptokokkibakteeri positiivinen, appivanhempani uskovat minun pettäneen miestäni.
Synnytin muutama kuukausi sitten toisen lapseni. Kävin muutama päivä ennen synnytystä ottamassa streptokokkibakteerinäytteen tuolta alakerrasta ja pari päivää ennen synnytystä tulos tuli postitiivisena, joten sain synnytyksen aikana antibiootin suoraan suoneen.
Ongelmaksi tässä asiassa on tullut anoppini ja siinä sivussa myös appiukkoni. He ovat sitä mieltä, että olen ”salasuhteesta” sen saanut ja nyt jäin rysän päältä kiinni.
Nyt jatkuvasti etsivät tytöstä piirteitä jotka eivät muistuta miestäni ja ovat vihjailleet jopa DNA-testin tekemistä.
Menin jo kiivastuksissani sanomaan heille, että senkun ottavat isyystestit niin on heidän häpeänsä ja että eivät ole tervetulleita katsomaan vauvaa, ennen kuin lopettavat p*skapuheet ja pyytävät anteeksi. Siihen appiukko totesi että ”jaahas taitaa siihen koiraan kalikka kalahtaa..”
Mieheni on onneksi ihan tietoinen, että puhuvat paskaa eikä mikään pidä todellakaan paikkansa ja puolustaa minua.
Kommentit (74)
Emma K. kirjoitti:
Appivanhempasi ovat aivan oikeassa.
Olet jakanut pilluasi. Ja saanut kaikenmoisia tauteja. Miksi valitat ja ruikutat täällä.
Taidat olla vähän tyhmä. Streptokokkibakteerin voit saada ihollesi mistä vain. Tarttuu kosketuksen välityksellä. Ei tarvitse höylätä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja... Kyllä se kalikan kalahdus tuntuu jos tuolla tavalla loukataan (vielä hormonienkin hyrrätessä). Onneksi miehesi on perinyt yhden sukupolven yli hypänneen älykkyyden ja tajuaa asiat vähän paremmin. Sinäkö et heidän mielestään saisi loukkaantua jos he tuulesta temmatuin syin syyttävät tuollaisesta?
Tsemppiä ap. Nauti lapsestasi, unohda appivanhemmat tältä erää jos voit.
No ei mieskään järjen jättiläiseltä vaikuta, jos menee kertomaan vanhemmilleen vaimonsa alakerran asioista.
Ei hän siitä bakteerista yksinomaan maininnut, vaan tuli puheeksi kun kävivät synnytystä läpi puhelimitse. Mainitsi ohimennen ”sen jälkeen kun antibiootti oli tippunut niin Kaisalla (nimi muutettu) nousi kuume, jonka jälkeen sai vielä toisen epiduraalin.” Ja tuosta olivat sitten ihmetelleet miksi sain antibioottia synnytyksessä ja mies oli maininnut asian(koska ilmeisesti ei tajunnut minkälainen show tästä tulisi). Ap
Helpoin ratkaisu lienee teettää se isyystesti, loppuu sillä spekulointi.
Vai?
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja... Kyllä se kalikan kalahdus tuntuu jos tuolla tavalla loukataan (vielä hormonienkin hyrrätessä). Onneksi miehesi on perinyt yhden sukupolven yli hypänneen älykkyyden ja tajuaa asiat vähän paremmin. Sinäkö et heidän mielestään saisi loukkaantua jos he tuulesta temmatuin syin syyttävät tuollaisesta?
Kiitos ❤️ Ilmeisesti olin ”syyllisen” oloinen kun niin suutuin heille. Anopin mielestä jos en olisi syyllinen reagoisi neutraalisti enkä jäisi asiaan vellomaan :D ap
Ensi kerralla sano että yritän ymmärtää kun on heikot älynlahjat ja lisäksi taitaa jo pukata dementiaa. Että tilasin sulle jo muistitesti niin voidaan siirtää sen jälkeen teidän tilit mun tunnuksien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Toki, ja kyllähän AP tämän tietää...
Jotenkin jäi avauksesta nyt kyllä sellainen kuva, että tulos ei välttämättä ole ihan toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Vai?
Ai sen takia, että anoppi on hullu. Menköön itse tutkituttamaan päänsä. Joo, ap voi mennä isyystestiin, jos lapsen isä niin haluaa, mutta ei sekopäisen anopin takia tarvitse mennä. Streptokokkibakteeri on ihan tavallinen ihmisen iholla elävä bakteeri, joka tarttuu kosketuksen välityksellä. Sen voi saada mistä vain, vaikka anopilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ❤️ Ilmeisesti olin ”syyllisen” oloinen kun niin suutuin heille. Anopin mielestä jos en olisi syyllinen reagoisi neutraalisti enkä jäisi asiaan vellomaan :D ap
Mitenhän anoppi itse ottaisi naurettavat syytökset vastaan? Pitäisikö kokeilla?
"Anopin pojan isäkään ei taida tuo pappa tossa olla, kun noin tietää epäillä" sitten pari ystävällistä kylkeen tökkäsyä kyynärpäällä ja silmää vinkaten että kyllä me nää tiitetään eikös niin ;););)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei anoppisi ihan väärillä jäljillä ollut...
Raivokas kiistäminen ja defenssi on yksi pettäjien tyypillisimmin käyttämä temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?Toki, ja kyllähän AP tämän tietää...
Jotenkin jäi avauksesta nyt kyllä sellainen kuva, että tulos ei välttämättä ole ihan toivottu.
Vauvan perimästähän sen näkeekin jos äiti on harrastanut seksiä muidenkin kuin miehensä kanssa. Eikun...
Isyystestin tuloksen ollessa sellainen kuin odotettiinkin noin sekopäinen anoppi keksii seuraavaksi että ap on siis tietenkin paneskellut raskausaikana ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa idiootit isovanhemmat. Ehkä miehesi voisi valistaa heitä myös siitä, että kyse ei ole sukupuolitaudista.
Kovasti on yrittänyt ja kertonut asiasta mutta ei voi pitää paikkansa heidän mielestään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä appivanhempasi ovat saaneet päähänsä että tuo olisi joku sukupuolitauti? :DD
No sitä en tosiaan tiedä... jotenkin ajattelevat sen tulleen joltain henkilöltä minulle. Ap
Tarttuu pisaratartuntana. yleensä suun tai nenän kautta. eli kuka on nuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei anoppisi ihan väärillä jäljillä ollut...
Raivokas kiistäminen ja defenssi on yksi pettäjien tyypillisimmin käyttämä temppu.
Miten sitten vääriä syytöksiä osakseen saanut ihminen puolustautuu?
Itsellä on tapana älyttömyyksille olla napakka ja lopettaa ne puheet heti alkuunsa. Sinun kaltaisillesi ihmisille varmaan se olisi varma merkki syyllisyydestä. Peilaat taas omaa maailmaasi muihin, ei, kaikki ei ole kieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai?Toki, ja kyllähän AP tämän tietää...
Siis mitä :D Jos luit HUOLELLISESTI aloituksen, niin siellä mainittiin ettei Ap estä ottamasta isyystestiä.. taidat olla anopin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän anoppi itse ottaisi naurettavat syytökset vastaan? Pitäisikö kokeilla?
"Anopin pojan isäkään ei taida tuo pappa tossa olla, kun noin tietää epäillä" sitten pari ystävällistä kylkeen tökkäsyä kyynärpäällä ja silmää vinkaten että kyllä me nää tiitetään eikös niin ;););)"
Voi kun uskaltaisin tämän tehdä 😂 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä appivanhempasi ovat saaneet päähänsä että tuo olisi joku sukupuolitauti? :DD
No sitä en tosiaan tiedä... jotenkin ajattelevat sen tulleen joltain henkilöltä minulle. Ap
Tarttuu pisaratartuntana. yleensä suun tai nenän kautta. eli kuka on nuollut.
Koronaketju on toisaalla.
Mikä ihmeen vässykkä se sun ukkosi on, kun ei mene ja käske niiden olla hiljaa. Ja sen jälkeen pyytää anteeksi.
Jos asia on kerran isovanhemmille jo moneen kertaan selitetty, niin parasta on ottaa etäisyyttä. Ja aina kun näkisin anopin jatkossa, niin vit-tui-li-sin huolella ja antaisin ymmärtää, että miehesi ei taida olla apen tekoa. Ihan eri näköinen ja luontoinen. Taitaa mies olla postimiehen tekoa, kun on niin tarkka tai talonmiehen tekoa, kun on niin ahkera ja kätevä käsistään. Hyökkäys on usein paras puolustus. Alkaa vastapuolenkin puntti tutista. Ja aina voit vihjailla anopin ja naapurin vanhan papan läheisistä väleistä. Taitaa anoppi juosta vieraissa koko ajan ja apella olla suhde sihteerinsä kanssa.
Mikä ihmeen motiivi sun appivanhemmillasi on tuolla tavalla mustamaalata sua?!? Streptokokki on bakteeri, joka kuuluu monella ihan normaaliin flooraan. Sitä testataan raskaanaolevilta, koska se on yksi suurin infektioiden aiheuttaja vastasyntyneillä vauvoilla. Eli periaatteessa harmiton bakteeri aikuiselle kantajalleen, kunhan se pysyy tietyllä alueella kehossa, mutta vastasyntyneelle VOI olla haitallinen.
Tuo tilannehan on verrattavissa siihen, että sulla olisi hiivatulehdus (=oma floora mennyt epätasapainoon ja aiheuttanut tulehduksen), miehesi menisi siitä huutelemaan appivanhemmille ja he sitten siitä vetelisivät johtopäätöksen, että oot sitten vieraissa ollut. Ei tuohon mitään isyystestejä tarvita, kun appivanhemmat voisivat googlaamalla asian selvittää. Jostain syystä he eivät sitä halua tehdä, ja SE tässä on ongelma. Siis syytösten takana piilevät asenteet sua kohtaan. Vois olla ihan hyvä selkein sanoin vielä vaatia sitä kunnioitusta ja jos appivanhemmat jatkavat inhottavaa käytöstään sua kohtaan, voivat sitten pysyä kaukana susta ja vauvasta. Noin k+++päisiä ihmisiä ei kukaan elämäänsä kaipaa.