irc-GALLERIASTA kysymyksiä...
Eli ajattelin rekisteröityä sinne. Kuinka " tunnistettava" kuvassa pitää olla, voinko laittaa sinne itsesäni kuvan, josta tutut kyllä minut tunnistavat, mutta eivät muut...?
Ja sitten tärkein: jos käyn katselemassa kuvia/lukemassa päiväkirjoja kirjautuneena, niin jääkö käynnistäni " jäljet" ...? Eli jos esim. käyn pikkuveljen " sivuilla" tai hänen ystäviensä, niin näkevätkö he tämän ja alkavat haukkumaan minua uteliaaksi ämmäksi...?;)
Kommentit (4)
joka on otettu kun olen itselleni epätyypillisissä vaatteissa hiuksissa ja meikissä... Olin erässä tilaisuudessa jossa minut stailattiin, ja en todellakaan ole itseni näköinen kuvassa, mutta kyllä toki tutut tunnistavat siitä... En vaan käytä sellaisia vaatteita ymv. normaalisti...
" nostaa syytteen" kun huomaa jonkun olevan galleriassa hänen kuvallaan...?;)
Eli KUKAAN ei saa tietää, jos käyn jonkun sivuilla kirjautuneena...?! Hyvä:) Mitenkäs se haku toimii, mitkä hakuehdot ovat käytettävissä jos ei ole vip? Nimi, ikä, paikkakunta...?
näissä viimeksi kirjautuneissa ymv?! Herran tähyden, sitä en halua... Voisinkohan laittaa kissani kuvan siihen tmv...?
Kuvan täytyy olla kasvokuva, tunnsitettava kasvokuva.
Eli en tiedä mitä ajattelit sille tehd' ett' osa sinut tunnistaa mutta osa ei.