miten käyttäytyy mies joka on ihastunut mutta ei halua myöntää sitä itselleen?
Kommentit (36)
Itselläni on kaksisuuntainen mielialahäiriö eikä minulla ole ollenkaan kylmää kuumaa pelejä.
En ylipäätään voi sietää minkäänlaisia ihmissuhdepelejä. Olen kiinnostunut tai en ole, se on hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Omani käyttäytyi ensin ihastuneen tavoin, sitten yhtäkkiä katkaisi yhteydenpidon. Ei vastaa puheluihin, haistattelee jos vastaa ja käskee painumaan helvettiin. Viikon päästä ollaan ihan mielin kielin, oot niin ihana, voitaisko nähdä. Taas sen jälkeen etäisyyttä, ei kuulu mitään. Vuoroin ihana, vuoroin yrittää satuttaa sua jokaisella mahdollisella tavalla jotta päättäisit itse lähteä. Humalassa korostui ja käytös saattoi muuttua silmänräpäyksessä kehumisesta huoritteluun.
Minä tosiaan päädyin seurustelemaan hänen kanssaan, mutta yli kaksi vuotta kesti pelkästään tätä vaihetta. Älkää kysykö miksi jäin koska en tiedä itsekään.
Tässä nyt ei ole kyse ihastumisesta, vaan vakavasta luonne- tai mielenterveyshäiriöstä. Puistattavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on niin syviä mielenterveysongelmia ettei voi ihastumista "myöntää itselleen" niin miksi roikkua siinä tilanteessa? Muutenkin tuollainen toisten käytöksen ylianalysointi itselleen sopivaksi on hieman erikoista toimintaa. Hes just not that into you
En mä nyt noita ihan mielenterveysongelmiksi luokittele. Siksi mä ainakin roikuin, että olin itsekin ihastunut ja hyvät hetket olivat hyviä.
Jos he wasn't not that into me, niin miksi hän kuitenkin lopulta halusi olla kanssani? Selitys ei ole se, että hän ei saanut ketään muuta. Kyllä sai.
Miten kieltää semmoista mitä itse tuntee?
Siis yrittää huijaa itseään?
T: Mies
Eihän tuollaisten henkisesti vajaaksi jääneiden kanssa kannata olla tekemisissä. Jäänyt jollekin pikkupojan "hyi tyttöjä yök"-tasolle, kun ei voi reippaasti näyttää kiinnostustaan vaan se on hänelle jotenkin noloa.
Ei oo aikuinen tuo mies, teinipelle. Ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuollaisten henkisesti vajaaksi jääneiden kanssa kannata olla tekemisissä. Jäänyt jollekin pikkupojan "hyi tyttöjä yök"-tasolle, kun ei voi reippaasti näyttää kiinnostustaan vaan se on hänelle jotenkin noloa.
Tuliko näistä nyt jotenkin se käsitys, ettei näyttänyt kiinnostustaan? Kyllä näytti, välillä, paljonkin. Välillä sitten yritti "perua" sen kiinnostuksen.
Ja tosiaankin tuon tempoilukauden jälkeen on ollut aivan normaaliin parisuhteeseen kykenevä ihminen. Ei ole henkisesti vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis yrittää huijaa itseään?T: Mies
Niin, ei pysty hyväksymään sitä, että tuntee niin kuin tuntee. Ja kun ei pysty olemaan tuntematta, niin ärsyyntyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo aikuinen tuo mies, teinipelle. Ansaitset parempaa!
No kypsymättömyyttähän tuo juuri on. Mutta useimmat aikuistuvat joskus. Eivät tietenkään ihan kaikki.
Ei miehet itseltään tunteitaan kiellä. Eivät vain halua muiden tietävän ihastumisestaan, jos sitä tuntee. Toinen vaihtoehto on se, ettei mies tiedä mitä tuntee. Otsikko voisi mielummin olla miten ihastunut mies käyttäytyy.
En aluksi ymmärtänyt mistä oli kyse. Mies sekoili sanoissaan, punasteli ja tuijotti silmiin. Sitten saattoi yhtäkkiä kertoa jotain triviaalia vaimostaan, esim. vaimoni on muuten insinööri. Olin ymmälläni. Epäilin välillä miehen järjenjuoksua. Aivan kuin mies olisi halunnut välillä muistuttaa itselleen, että olen naimisissa. Ajan myötä kävi kyllä selväksi, että mies oli ihastunut. Niin olin minäkin. Nykyään, monen, monen mutkan kautta ollaan pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis yrittää huijaa itseään?T: Mies
Niin, ei pysty hyväksymään sitä, että tuntee niin kuin tuntee. Ja kun ei pysty olemaan tuntematta, niin ärsyyntyy siitä.
Tossa voipi olla, että ei kestä sitä tunnetta.
Siis onko tämä nyt sellainen tilanne että nainen ihastunut mieheen mutta mies ei naiseen mutta ilmeisesti seksin takia roikkuu naisessa. Ja nainen kuvittelee että kyllä se mieskin tykkää mutta hän ei vaan sitä vielä tajua tai halua jostakin syystä myöntää. Tämmösiähän ne naiset haihattelevat ja uskottelevat itselleen ja roikutaan miehissä tuhlaten omaa aikaa ja tunteita. Sitten itketään ja haukutaan mies vaikka ihan selvästi tiedetään ettei siitä mitään olisi tullut.
Kuuluu samaan sarjaan kun jotkut kuvittelee että minä olen se spesiaali nainen joka saan tuon pelimiehen, pettäjän, valehtelijan tai vaikka päihdeongelmaisen miehen muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä nyt sellainen tilanne että nainen ihastunut mieheen mutta mies ei naiseen mutta ilmeisesti seksin takia roikkuu naisessa. Ja nainen kuvittelee että kyllä se mieskin tykkää mutta hän ei vaan sitä vielä tajua tai halua jostakin syystä myöntää. Tämmösiähän ne naiset haihattelevat ja uskottelevat itselleen ja roikutaan miehissä tuhlaten omaa aikaa ja tunteita. Sitten itketään ja haukutaan mies vaikka ihan selvästi tiedetään ettei siitä mitään olisi tullut.
Kuuluu samaan sarjaan kun jotkut kuvittelee että minä olen se spesiaali nainen joka saan tuon pelimiehen, pettäjän, valehtelijan tai vaikka päihdeongelmaisen miehen muuttumaan.
Ei ollut sellainen tilanne ainakaan itselläni. Normaali parisuhde tuli. Ja samaa kertoi eräs toinenkin vastaaja.
Itse roikuin nuorena siksi, kun ajattelin, että en koskaan löydä ketään muuta. Kunpa joku olisi opastanut minua silloin.