Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! mistä ulkonäköön liittyvistä asioista muut naiset kehuu tai on kehuneet teitä?

Vierailija
23.03.2021 |

Minua on kehuttu aina pitkistä ripsistä. Se on varmaan se kaikkein yleisin kehu. Hiustyyliä on kehuttu silloin, kun hiukseni ovat olleet polkkamittaiset. Vaatetusasioissa kehuja olen saanut eniten kengistä ja toiseksi eniten laukuista. Siinäpä kai kaikki naisten kehumat kohteet itsessäni 😃

Millaisia ulkonäkökehuja te yleensä saatte naisilta?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyä. Onhan se aika hyvännäköinen minustakin. :D

Vierailija
2/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista silmistä ja luonnollisen vaaleasta, pitkästä tukasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita kehutaan ehdottomasti eniten. Mulla on aika erikoinen tyyli niin olettaisin siitä johtuvan saamani huomion määrä.

Muita sitten että olen siro, kasvot kauniit kokonaisuutena ja luonnonkiharia ihastelevat varsinkin suorahiuksiset. Silmälasit saivat myös paljon kehuja kun viime vuonna hankin uudet.

Vierailija
4/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia (mulla on pitkät ja paksuhkot hiukset, joissa on oma luonnollinen värini), silmiä (vihreät, joissa on paksu musta rengas ympärillä), pitkiä raajoja.

Vierailija
5/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat yleisesti kauniiksi kutsuneet. Poskipäät ja silmät ovat olleet sellaisia yksittäisiä piirteitä, mistä useimmin tulee kehuja. Usein huomioidaan myös vaatetus, jos on jotain kivaa päällä.

Omasta mielestäni on ihanaa, että naiset kehuvat toisiaan. Kaveripiirissäni tämä on yleinen tapa, ja julmetun hyvännäköisiä me kaikki mimmit olemmekin! ;)

Vierailija
6/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etuhampaiden välinen hammasrako on kuulemma söpö ja sopii minulle

Vierailija
7/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen pulleista huulista ja hyvinvoivasta, pitkästä tukasta. Tyylini on kuulemma myös kiva.

Vierailija
8/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan ikinä kehunut.

Vierailija
9/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuutta ja siroutta. Silmiä joskus myös.

Vierailija
10/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista olen saanut kehuja ja ennen maskien käyttöä myös hymystä.

Vierailija
11/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorena upean näköinen, en saanut naisilta kehuja ollenkaan. Nyt viisikymppisenä olen kuullut olevani ihanan pitkä, ja myös vinoja vihreitä silmiäni ja kiharia hiuksiani on kehaistu. Tuuheat kulmakarvat ja hyvä iho on myös mainittu. Mieleenpainuvimpia kohteliaisuuksia olen kuullut symmetrisestä naamasta ja sileistä kämmenselistä. Ehkä kaikki muu on rapistunut niin pahasti, että nämä erottuvat "massasta".

Vierailija
12/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ihan vaan, että olen nätti. Niin olinkin, en kaunotar, mutta nätti. Nykyään keski-ikäisenä että olen hoikka ja näytän ikäistäni nuoremmalta. Omasta mielestäni olen vaan normipainoinen ja naamakin on rupsahtanut.

Vierailija
13/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia.

Silmien väriä. Orvokin "lilat".

Kumpaakin epäilty onko varmasti omat ettei piilarit tai lisäkkeet.

Vierailija
14/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia.

Mä en oo koskaan nähnyt tuollaisia silmiä! Kuvissa kyllä, mutta kun kuvassa se väri ei välttämättä oikein vastaa todellisuutta. Olen kyllä kuullut tuosta väristä.

Vierailija
15/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset, silmät ja pisamat yleensä.

Vierailija
16/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä, paksuja ja sileitä hiuksia kehutaan usein.

Kasvojen kauneutta joskus.

Melko usein joku tuntematon nainen kehuu kroppaani, olen hyvin siro ja varsinkin lasten kanssa olen saanut kehuja ja hämmästelyjä vartalosta. Etenkin kun ovat olleet ihan muutaman kuukauden iässä tuli puistossa useampikin ihmettelemään kuinka voin olla ollut juuri raskaana. Yhtä paljon kuin näitä kehuja tulee, tullaan myös ihmettelemään miten voin olla niin pieni, enkö syö mitään, minun ei tarvitsisi olla näin laiha jne....

Vierailija
17/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset aika harvoin kehuu mua.. Ennen vähän enempi, ku olin tarkempi ja laihempi. Useemmin naisten kommentointi mua kohtaan on jotakin ns negaamisga, koitetaan pahottaa mieli.

Mutta oon mä kehujaki saanu esim ulkonäöstä (kaunis, maailman kaunein t. Äiti, nukke, missi (kun olin laiha), olisipa tän mallinen kroppa ku mulla, hiukset joskus, silmät, vyötärö, peppu (sillon ku se oli treenattu etenkin mut myös nyt), sirous/pienuus, barbi, sievä,), luonnonkauneus jne.

Mut tosiaan jotenki useemmin nykyään negaamista naisilta joka koskee usein mun painoa, (netin kautta kuulin myös just kuinka muualla maailmassa pidetään mun pitusia nätteinä mut ei ilmeisesti Suomessa 🙈), liian iso perse, ei voimaa tms, kuulemma ryppyjä kin (mitä ei oo 🙈), kuulemma vanha (30v),kuulemma ei halua mun vartalon mallia, kuulemma tyhmän näkönen (kai ulkonäön vuoks??), kuulemma liian nuoren ja liian vanhan näkönen samaan aikaan, kuulemma ei sovi tää nykyinen hiustenväri vaan pitäs aina muuttua, kuulemma 15 vuotiaan kasvot, kuulemma paksut reidet, jne.

Vierailija
18/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kehuu mua.. Ennen vähän enempi, ku olin tarkempi ja laihempi. Useemmin naisten kommentointi mua kohtaan on jotakin ns negaamisga, koitetaan pahottaa mieli.

Mutta oon mä kehujaki saanu esim ulkonäöstä (kaunis, maailman kaunein t. Äiti, nukke, missi (kun olin laiha), olisipa tän mallinen kroppa ku mulla, hiukset joskus, silmät, vyötärö, peppu (sillon ku se oli treenattu etenkin mut myös nyt), sirous/pienuus, barbi, sievä,), luonnonkauneus jne.

Mut tosiaan jotenki useemmin nykyään negaamista naisilta joka koskee usein mun painoa, (netin kautta kuulin myös just kuinka muualla maailmassa pidetään mun pitusia nätteinä mut ei ilmeisesti Suomessa 🙈), liian iso perse, ei voimaa tms, kuulemma ryppyjä kin (mitä ei oo 🙈), kuulemma vanha (30v),kuulemma ei halua mun vartalon mallia, kuulemma tyhmän näkönen (kai ulkonäön vuoks??), kuulemma liian nuoren ja liian vanhan näkönen samaan aikaan, kuulemma ei sovi tää nykyinen hiustenväri vaan pitäs aina muuttua, kuulemma 15 vuotiaan kasvot, kuulemma paksut reidet, jne.

Onko nimesi Erika Vikman?

Vierailija
19/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuksia.

Mä en oo koskaan nähnyt tuollaisia silmiä! Kuvissa kyllä, mutta kun kuvassa se väri ei välttämättä oikein vastaa todellisuutta. Olen kyllä kuullut tuosta väristä.

Ei ole kukaan muukaan nähnyt. Kyseessä ovat syvänsiniset silmät, jotka saa näyttämään violettiin vivahtavilta ympäröivien värien avulla. Elizabeth Taylorin vakiomeikkaaja on paljastanut, miten se tehdään. Meikin lisäksi valo ja vaatteet auttavat. Tutkittu juttu.

Vierailija
20/65 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyä. Onhan se aika hyvännäköinen minustakin. :D

Onko pimppireikää kehuttu?

Naiset harvemmin keskittyvät tälle osastolle tarkkailuissaan tai kehuissaan.... FYI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän