Kuinka moni maskikielteinen on kyseenalaistanut työnantajan vaatimuksen maskipakosta?
Tuleeko siitä lammasolo, kun tehdään, kuten pomo sanoo, mutta muuten käyttäydytään, kuin mikäkin angstaava uhooja? Kuinka moni on kysynyt esimieheltä, että miksi ja vaatinut kunnollista perustelua ja kysynyt, että tuleeko potkut, jos en käytä? Ollaan niin oman elämänsä herroja ja "kukaan ei määrää", mutta se työnantaja saa kyllä määrätä.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kritsoinut maskipakkoa työpaikalla kun muutenkin työni on ulkotyötä
Kaivinkone hommia katos
M19
Oletko kuitenkin sitä käyttänyt?
Tunnen yhden tällaisen facebook-huutelijan, joka istuu kiltisti maski päässä töissä eikä ole kysellyt työnantajalta mitään.
Olisi ihan hauskaa saada tilastotietoa siitä, kuinka moni antimaskeri ylipäätään käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihan hauskaa saada tilastotietoa siitä, kuinka moni antimaskeri ylipäätään käy töissä.
Kyllä niitä töissä käy ja siellä tehdään kiltisti, kuten työnantaja käskee. Yleinen kommentti "muuten en käytä, mutta töissä on maskipakko ja siellä käytän".
Kyllä mua huolestuttaa ruokakaupoissa maskit naamalla puuskuttavat työntekijät. Hehän joutuvat nostelemaan raskaita laatikoita välillä eivätkä saa hengittää kunnolla! Miten tästä on tehty ihan normaalia?? En ymmärrä en.
Joka paikassa kaikki tuntuvat hyväksyvän tämän tyrannian.
ELETÄÄNKÖ ME SUOMESSA VAI SAUDI-ARABIASSA????
Kuka muistaa leffan "Lastani ette saa?"
Betty kulkee Iranissa lapsensa ja miehensä kanssa kadulla ja huivi ei peitä kaikkia otsahiuksia. Jostain paikalle säntää huivipoliisinainen konekiväärin kanssa ja alkaa kauhea huuto siitä huivista.
Klippi elokuvasta:
Maskihullulla edelleen vähäiset ongelmat tässä elämässä 😍
Itse olen kritsoinut maskipakkoa työpaikalla kun muutenkin työni on ulkotyötä
Kaivinkone hommia katos
M19