Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaskunnon kohottamisen/treenaamisen aloittaminen kotona.

Vierailija
23.03.2021 |

Haluasin ja mun pitäisi aloittaa treenaan lihaskuntoo ihan siis alan puolesta mitä opiskelen. Tietenkin olishan se kiva että se näkyis myös ulospäin:D Mulla ei kuitenkaan oo mitään urheilutaustaa, en tiedä mistään mitään toisinsanoen. Oon siis näin alkuun ajatellut et ostaisin jotku 3kg painot, jumppamaton ja kuminauhan. Ihan ekana kiinnostais, minkä ”vahvunen” se kuminauha kannattaa olla että siitä on hyötyä ja kuinka pitkä. Sit kiinnostaa mitä kaikkia liikkeitä ylipäätään kannattaa tehdä. haluaisin et olis sillai alkuun sellane 4 liikettä per ”alue” tai et esim. Jaloille, käsille, vatsalle ja selälle miten nää meneekää. En tiedä mitään näistä jommista joten kiitos asiallisia vastauksia. Ja mua saa ihan sivistää jos oon ymmärtäny jotain väärin. Mut mitkä liikkeet olis sellasia mitkä olis hyviä just vaikka käsille ja selälle jne. Jos voiditte kertoo hyväiä liikkeitä, ja sen mitä ne kehittää ja tietysti liikkeen nimi niin voin ettiä youtubesta videon miten se tehåån oikeeoppisesti. Ja sit myös kiinnostaa se että jos ajatellan et mul on vaik yhdellä treenikerralla 8 liikettä mitä teen esim. Vaikka vatsat ja kädet niin miten ne toistot menee et kui monta toistoo sitä rinkii teen ja kuinka monta toistoo sit sitä yhtä liikettä. Toivottavasti tästä ymmärsi jotain, oli vaikee selittää. Jokatapauksessa kaikki vinkit saa kertoo.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän