Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidilläni nuha ja flunssan oireita, ei suostu koronatestiin, eikä mene hänen tuttavansakaan, jotka saaneet samoja flunssan oireita samaan aikaan.,

Vierailija
23.03.2021 |

Nyt suututtaa. Äitini soitti, että eilen alkoi illalla nuha, vilunväristyksiä ja kipeä olo. Kysyin saiko testausajan tälle päivälle. Sanoi, ettei todellakaan aio mennä, on vaan nuhaa ja hänen tuttavapariskunnalla ja kolmannella ystävällä on myös samat oireet, eivätkä he aio mennä testiin, koska tietävät omasta mielestään sen olevan vain tavallista nuhaa.

Käskin mennä testiin, koska vähemmistäkin oireista niin kehotetaan. Mutta ei mene. Sanoi, että ei nyt aio mennä mihinkään. Mutta entä isäni, joka käy mahdollisesti altistuneena töissä! No kun isä on saanut jo rokotteen...

Äitini on aina paheksunut suosituksia noudattamattomia ihmisiä ja sadatellut, kuinka ihmisten tyhmyyden takia korona leviää. Nyt kun omalle kohdalle tuli tarve käydä testissä, ei mene ja vähättelee flunssaansa. Näinkö tosiaan on, että omalle kohdalle sattuessa sitten ei käydä testissä, eikä välitetä! Suututtaa! Omassa perheessäni molemmat lapset on testattu kahteen kertaan nuhan takia ja itse menisin testiin pienimmästäkin oireista.

Äitini suuttui minulle niin, että sulki puhelimine kesken puhelun. Suututtaa välinpitämättömyys!

Kommentit (5)

1/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vastaanotolle ja selitä tilanteen vakavuus.. Minä sairastuin niin pahasti että en ymmärtänyt kuinka sairas olin. Sisko soitti ja järjesti ambulanssin . 40 asteen kuume ja korkea senkka. Monta vrk sairaalassa. 

Vierailija
2/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita terveyskeskukseen. Poliisi hakee ja antaa sakot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset pelkäävät sairaaloita yms.

Vierailija
4/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääköhän hän, että tartuntaketjujen pysäyttämisen lisäksi olisi tärkeää tietää, onko kyseessä korona, koska tietyn ikäisillä ja riskitaustan omaavilla siihen annetaan veritulppia ehkäisevä lääkitys? Ne ovat iso vaara koronan sairastamisessa. Ja että testiin pitää mennä heti oireiden alkuvaiheessa, tai nenätesti ei enää näytä positiivista niin todennäköisesti jälkikäteen.

Vierailija
5/5 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna äitisi olla. Tolkun ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan