Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla nykyään nousee verenpaine kun kukaan ei vastaa viesteihin! Selkeästi uusi trendi.

Vierailija
23.03.2021 |

En nyt mistään höpö höpö jutuista puhu vaan tärkeistä viesteistä. Olen aivan lopen kyllästynyt tähän uupumus- sanan glorifiomiseen.

Koko some ja netti täynnä tätä " mua väsyttää, mul on oikeus olla vastaamatta", just joo! Ihmiskunta ei olisi tullut tähän pisteeseen ilman kommunikointia!! Tämä on vaa tekosyy laiskuudelle. Ei voi olla niin ettei voida uhra SEKUNTIA vastaamiselle. KYLLÄ, EI, OK. Ei vaadi paljon!!

Se mitä eniten ottaa päähän on se että ihmiset ovat kuitenkin älypuhelin kädessä aamusta iltaan. Ihan oikeasti nyt!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun viesti vaikuttaa siltä, että muilla on syy vastaamattomuuteensa.

Vierailija
2/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä jaksaa kaikenlaisia kaahottajia enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wa:ssa siniset väkäset=ok.

Vierailija
4/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aggressiiviselta, vähennä huutomerkkejä ja Caps Lockin käyttöä.

Vierailija
5/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi pitänyt arvata että tällaista tulee....huohh..

minäkin sitten lakkaan välittämästä ihan sekä työpaikalla että vapaalla. Ei oo mun syy sitten jos syntyy katastrofia.

Vierailija
6/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitusta olla aggressiivinen mutta kun olen kiltisti vaa sietänyt tätä trendiä, nyt meni hermot.

Vierailija
7/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi pitänyt arvata että tällaista tulee....huohh..

minäkin sitten lakkaan välittämästä ihan sekä työpaikalla että vapaalla. Ei oo mun syy sitten jos syntyy katastrofia.

Turhaan valitat, vastauksia satelee. Vai eikö mikään riitä?!

Vierailija
8/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä! ai aiiii nyt iski heikkoon kohtaan :DDDD Suomi on iso mielisairaala.

Vierailija
9/9 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamattomuus on epäkohteliasta, välinpitämätöntä, loukkaavaa ja itsekästä. Mykkäkoulu on lapsellista ja narsistista vaikenemisvälineestä riippumatta. Täydellinen reagoimattomuus on henkisen väkivallan voimakkaimpia muotoja.

Kuinka paljon turhaa huolta, työtä ja viiveitä vastaamattomuus aiheuttaakaan yhteiskunnallemme? Vaivalla rakennettu maine vaikenemalla tuhottu.