Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoitin IP:si poliisille, sinä " äiti" joka heitit tulikuumaa keittoa lapsesi kasvoille!!!

Vierailija
11.08.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pysyikö pollarin pokka?

Vierailija
2/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä jaksa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tässä kahvilla ja lupasi selvittää....

Vierailija
4/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset on ainakin niin herkkiä ruuan lämpösyysasteen kanssa että siinä vaiheessa kun ne pystyy syömään niin ruokaa ei enää jossain pohjoisnavallakaan vois kutsua kuumaksi.

Vierailija
5/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, koita jäähyä omassa huoneessa, jos kiukuttelee. Heti vaan omaan huoneeseen, kun kerrankin vinkasee ruoasta. Kohta kuitenkin tepastelee kiltisti syömään. Toinen vaihtoehto on tarjota ensin vaikka leipäpala, jos vaikka on niin nälkäinen, että alkaa kiukutella sitten kun sen ruoan saa (meillä ainakin välillä on ihan nälästä johtuvaa ja tietty se uhma siinä päällä).

Vierailija
6/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) onko tarina ylipäätään totta?

B) millä viiveellä äidin hermot menivät?

C) mikä oli keiton alkuperäinen lämpötila?

D) jos keiton viskelee toisen naamalle lusikallinen kerrallaan, paljonko se jäähtyy matkalla?

että näitäkö sitten polisiisi tutkii, ou jee.

keiton viskely naamalle on rumaa ja huonoa käytöstä äidiltä, mutta ei liene ainakaan tuon kertomuksen perusteella aiheuttaneen vaaraa lapselle

luulen kyllä lapsen syövän täst edes paremmin, jos oikein poliisit tulevat kotiin tarkistamaan, että miten se keitto oikein niellään

Vierailija
7/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes vähän lämpöisenä koko sen puoli tuntia kun lapsi kitisee ja leikkii ruualla.

Olis meinaan käyttöä sille vinkille.

Vierailija
8/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai edes vähän lämpöisenä koko sen puoli tuntia kun lapsi kitisee ja leikkii ruualla.

Olis meinaan käyttöä sille vinkille.

Vierailija
9/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut samaa

Mitäpä jos aloittaisin sarja murhaaja blogin?

Voisin lehdistä etsiä oikeita murhia mitkä on tapahtunut ja väittää että olen ne tehnyt.

Voisin kuvailla etelän reissua ja kertoa loma matkojeni murhista. Ja todisteeksi voisin pojata tarinani lehdistossä oikasti tapahtuneisiin rikoksiin.

Ja voisin tehdän kaiken tämän kotoa. Olen elämään kyllästynyt Zambiassa asuva maanviljelijä.

Ja tulisipa poliisi laitoksiin ympäri maailmaa vipinää.

- Kuvittele - voisin saada vuoden naurut.

Vierailija
10/10 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavii enää ihmetellä miksei poliisien resurssit riitä vakavampiin juttuihin. Niillä menee kaikki aika av-mammojen kasvatustarkastuksiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme