Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden kanssa minä oon aina aloitteentekijä?!

Vierailija
23.03.2021 |

Alkaa todella kyllästyttää kaverit joiden kanssa minä joudun aina tekemään aloitteen. Juhlapäivien toivotukset ym laitan aina ensin, kun kaverilla on joku ongelma niin olettaa että viestittelen, tuen ja voi jakaa sitä mutta kun itselleni tulee jotain ja laitan pitkän viestin niin vastauksena joku parin sanan, enintään lauseen viesti "no just", "oho", "joo" ei edes voi kohteliaisuudesta esittää kiinnostunutta. Minua pidetään ilmeisesti itsestäänselvyytenä. Nyt alkaa kuitenkin mitta täyttyä, päätin etten enää tee aloitteita enkä yritä aloittaa keskustelua, jos ei toista kiinnosta olla kaveri niin ei väkisin. Onko muilla tämmöisiä kavereita? Miten olette tehneet, jatkatteko vai annatteko vaan olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskutaralla ajaa.. Koronalikohörhöt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität

Vierailija
4/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä teet tyhmiä aloituksia karkaan. Sinimustiin.

Vierailija
5/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä. Tsemppaan ja kannustan häntä. Mutta jos laitan omia asioitani, niin hän sivuuttaa täysin ja alkaa kertoa jostain tätinsä kissasta. Etenkin jos mulla on hyvä mieli ja jostain asiasta iloitsen, niin täysi hiljaisuus. Oon pitkään miettinytkin että mitä teen tuollaisellal 'ystävällä' sillä minulla on ihan normaalejakin ihania ystäviä. Pikkuhiljaa ghostaamalla? 

Vierailija
6/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä teet tyhmiä aloituksia karkaan. Sinimustiin.

Lapuan liikkeeseen?

Vierailija
7/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ghostasin kaverin joka alkoi käyttäytyä samalla tavalla. Tai ehkä hän kokee ghostanneensa minut, ei ole sieltä kuulunut.

Vierailija
8/8 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, aina ollut. Siis aina se olen minä, joka ottaa yhteyttä, kyselee kuulumisia jne. Minut muistetaan vain silloin kun on joku ongelma tilitettävänä. Viime aikoina olen vähentänyt yhteydenpitoa huomattavasti, ei vaan jaksa enää. Tämä aihe on ollut tällä palstalla esillä surullisen usein, kertoo siitä miten paljon on itsekeskeisiä ihmisiä, kavereita pidetään vain hyötymistarkoituksessa, eli kun tarvitaan kuuntelijaa ongelmille tai jotain muuta palvelusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän