Mies suutelee joka aamu otsalle ja sanoo rakastavansa minua
Ennen kuin lähtee tekemään aamupalaa meille molemmille.
Kommentit (19)
Otsasuudelmissa on jotain creepyä.
0/5, mutta eikö pusu otsalle tarkoita hyvästejä?
Jos koko ajan jankuttaa rakastan rakastan, tarkoittaako sitä. Eikö menetä tehon ja merkityksen jatkuva sanominen. Kun sanoo kerran sadassa vuodessa, tietää että tarkoittaa sitä.
Hammaspesun jälkeen voi sitten pussailla kunnolla.
Mulle kans. Siis tollanen mies. Mistä löysit?
Oi, onpa herttaista 😊
Mielestäni otsasuukoissa on mukana äärimmäistä herkkyyttä ja rakkautta, se kertoo jotenkin että mies haluaa pitää huolta naisesta.
Mutta miksi mies tekee aina aamutoimet yksin ja sinä saat nukkua?
Itse aika usein nousen miehen seuraksi ja teen hänelle aamulla eväät jos hänellä on aikaisempi aamu. Sit takas nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Kai sinä annat suikkarin aamupalan jälkeen?
Tottakai!
-ap
Öööööö... Oletko 16-vuotias, vai miksi v..ssa teet asiasta numeron netissä?
Hoitaako mies kaikki muutkin hommat kotona teidän kummankin puolesta?
Mitä sitten? Onko sulla haiseva hengitys, kun se mies ei halua/pysty sua suulle pussaamaan?
Kyllä meillä suukotetaan ja sanotaan rakastavamme joka aamu kun mies lähtee töihin.
Ei ikinä tiedä mitä tien päällä sattuu.. tai kotona. Ei jää sitten harmittamaan....
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä suukotetaan ja sanotaan rakastavamme joka aamu kun mies lähtee töihin.
Ei ikinä tiedä mitä tien päällä sattuu.. tai kotona. Ei jää sitten harmittamaan....
Ai suukko hoitaa harmituksen, jos tulee vaikka kolari tai liukastuu rappusissa.
Ymmärrän pussaamisen, mutta mitä ideaa on sanoa rakastavansa joka päivä? Leffoissakin se ”love you” on sama kuin ”heippa!”. Miten sitten kerrotaan, kun oikeasti haluaa kertoa rakkaudestaan, että juuri tänään rakastan sua kauheasti, kun sanonta on jo kulunut?
Vierailija kirjoitti:
Otsasuudelmissa on jotain creepyä.
Isällistä.
Vierailija kirjoitti:
Oi, onpa herttaista 😊
Mielestäni otsasuukoissa on mukana äärimmäistä herkkyyttä ja rakkautta, se kertoo jotenkin että mies haluaa pitää huolta naisesta.Mutta miksi mies tekee aina aamutoimet yksin ja sinä saat nukkua?
Itse aika usein nousen miehen seuraksi ja teen hänelle aamulla eväät jos hänellä on aikaisempi aamu. Sit takas nukkumaan.
Vanhempien tapa osoittaa lapsilleen sitä rakkautta ja hellyyttä.
Siellä on jenkkileffa elkeet hallussa.
Ja? Jatkuuko tämä tarina jotenkin?