40+ miehet joudutteko käymään yöpissalla?
Liittykö tämä miesten "vaihtiksiin"? Myös vaimot saa vastailla, niin kuullaan totuus.
Kommentit (15)
Ei onneksi. Muutenkin tulee huonosti nukuttua.
mies53v
ei.
paiti jos on juonut monta mukillista teetä tai paaaaaaljon kaljaa.
😄
Olen koko aikuisikäni ollut huonouninen, mutta harvoin täytyy yöllä vessassa käydä. Lähinnä, jos olen illalla juonut olutta.
Mulla oli tuo ongelma kolmevitosena.
Osoittautui että johtui ruokavaliosta. Tietyt ruoka-aineet aiheutti yöllä ilmavaivoja siten että suolen paine painoi rakkoa ja herätti joka yö 1-2 kertaa. Kuitenkaan piereskelyä ei ollut siinä määrin että sitä olisi erityisesti huomannut päiväsaikaan.
Asia korjaantui parissa päivässä kun vaan keksin mistä se johtui, kärsin tuosta vuosia ja kävin lääkärissäkin tutkituttamassa sokeriarvot.
Nykyään ei enää ole tuota ongelmaa ja saan nukkua yöni rauhassa.
Mieheni on 49 vuotias ja käy ehkä kerran viikossa yöllä pitsalla. (Hahaa, puhelin yritti korjata sanan pissalla pitsalla -sanaksi...) Tosin yleensä näin tapahtuu vain viikonloppuna ja kello on silloin suurinpiirtein sen verran, kuin milloin hön heräisi arkena, eli 6:30, joten ei sitä välttämättä yöpissailuksi lasketa.
Mun mies on 35 ja on tässä vuoden päivät käynyt muutaman kerran viikossa yöllä vessassa. Olen herkkä nukkuja niin on tullut huomattua.
Käyn pari kertaa yössä pissalla. Mutta minulla onkin Diabetes tyyppi II.
Nro 1 jatkaa: Omaa perhettäni ei yöpissalla käynti ole häirinnyt, mutta appivanhemmat ovat moittineet minua huonoista elintavoista!
Olen käynyt lapsesta asti joka yö kerran pissalla. Se on ihan normaalia.
N30
Riippuu ihan siitä miten paljon olen juonut nestettä illalla. Jos paljon niin kyllä, jos normaalisti tai vähänpuoleisesti niin ei.
Kakka tulee kuudelta, ja minä herään seitsemän aikoihin
Olen käynyt yöpissalla koko ikäni. Jos näen unta että on kova pissahätä niin parempi herätä ja käydä pissalla kuin pissata sänkyyn, eikö niin?
m 60