Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 84-vuotias sairastaa koronan todella lievänä?

Vierailija
22.03.2021 |

8, 21, 23, 28, 34, 39, 56, 58, 63, 81 ja 84 vee tuttavat sairastivat koronan (terkkuja Helsingistä) ja oireet olivat kaikilla tyyliin max 2 päivää tosi lievää kuumetta, normaalia flunssavösymystä ja muutamalla yskää. Etätyötä ja opiskelua tekivät eristyksessä (tai viettivät eläkepäiviä). Hajuaisti hävisi osalla mutta palasi kaikilla. Hassua että iäkkäimmillä oli vain nivelissä särkyä. :O

Mä en ymmärrä kun AV:lla eräät anonyymit kertovat kuinka "puolet tutuista on joutunut sairaalaan" ja "osa kuollut" tai "tauti on melkein kuin influessa." :O

Puhutaanko tässä täysin eri koronasta??
Mun mielestä on rumaa pelotella ihmisiä!! Mua ainakin helpotti suuresti kun nöin omin silmin minkälainen korona todellisuudessa on.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä tuuri

Tuon ikäisissä 10% kuolee

Vierailija
2/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korkea ikä tarkoita sitä että taudin saisi vaikeana, kuten ei vaikuta terveydentila muutenkaan. Siihen tarvitaan jonkinlainen geneettinen ongelma viruksen suhteen jotta tauti olisi kohtalokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä tuuri

Tuon ikäisissä 10% kuolee

Alle 8% ja pitää olla kuolemaa edistävä perussairaus.

Vierailija
4/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perussairas vanhukseni sairasti sen lievänä, 1 vko kuumetta +38.

Voi hyvin nyt.

Vierailija
5/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun perussairas vanhukseni sairasti sen lievänä, 1 vko kuumetta +38.

Voi hyvin nyt.

Ikää 87v.

Vierailija
6/6 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän henkilökohtaisesti noin 10 kuusikymppistä, joilla on ollut korona. 3 tai 4 on ollut sairaalassa, ne on vielä olleet niitä himokuntoilijoita eikä mitään 20 kg ylipainoisia. Loput olleet poissa töistä 2-3 viikkoa ja tauti on ollut raju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi