Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tänne noin kuukausi sitten aloituksen, että olen jättämässä väkivaltaisen kumppanini

Vierailija
22.03.2021 |

Sain paljon tsemppiviestejä. Minua myös varoiteltiin, että kannattaa mieluummin mennä kumppanin ollessa poissa kotoa. Ajattelin kuitenkin haluavani vielä puhua ja lopettaa suhteen kasvokkain. Päädyin antamaan toisen mahdollisuuden. Ei se väkivaltaisuus mihinkään kadonnut eikä myöskään minun epäluottamus häntä kohtaan. Mitään kovin vakavaa ei tapahtunut. Mutta kaksi viikkoa sitten jätin hänet lopullisesti. Nyt olen turvassa kamoineni päivineni ja aloittamassa uutta rauhallista elämää. Haluan kiittää kaikkia, jotka lähettivät tsemppiviestejä. Vaikken heti lähtenytkään, niin sain aikaiseksi myöhemmin lopettaa sen helvetin. Kiitos. Sillä mitä kirjoittaa jollain anonyymillä keskustelupalstallakin voi olla merkitystä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla että olet turvassa! Mutta nyt vielä varoituksen sana. Minäkin lähdin aikoinaan ja johonkin ketjuun taisin hehkuttaa tänne olevani turvassa ja eronnut. Mitä sen jälkeen tapahtui oli että palasin takaisin ja käytin vuosia siihen helvettiin kunnes lopulta pääsin oikeasti pois suhteesta. Mitä ikinä teet niin takaisin ei ole menemistä. Kaikkea uutta typerää voi koittaa mutta sitä ei ikinä. Voimia tuleviin kuukausiin. Ensimmäiset viikot on helpoimmat. Sitten se totuus iskee tajuntaan kun ymmärtää miten huonosti on itseään antanut kohdella ja se jos mikä on rankkaa.

Vierailija
22/22 |
23.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te palaatte takaisin? Onko se pelko ja ahdistus muuttunut niin luonnolliseksi olotilaksi, että ette osaa elää ilman sitä?

Mutta onnea aloittajan uuteen elämään! Ex laittoi stereoita isommalla, kun olin hakemassa tavaroitani:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi