Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tänne noin kuukausi sitten aloituksen, että olen jättämässä väkivaltaisen kumppanini

Vierailija
22.03.2021 |

Sain paljon tsemppiviestejä. Minua myös varoiteltiin, että kannattaa mieluummin mennä kumppanin ollessa poissa kotoa. Ajattelin kuitenkin haluavani vielä puhua ja lopettaa suhteen kasvokkain. Päädyin antamaan toisen mahdollisuuden. Ei se väkivaltaisuus mihinkään kadonnut eikä myöskään minun epäluottamus häntä kohtaan. Mitään kovin vakavaa ei tapahtunut. Mutta kaksi viikkoa sitten jätin hänet lopullisesti. Nyt olen turvassa kamoineni päivineni ja aloittamassa uutta rauhallista elämää. Haluan kiittää kaikkia, jotka lähettivät tsemppiviestejä. Vaikken heti lähtenytkään, niin sain aikaiseksi myöhemmin lopettaa sen helvetin. Kiitos. Sillä mitä kirjoittaa jollain anonyymillä keskustelupalstallakin voi olla merkitystä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Oikein rauhallista kesän odotusta sinulle ja onnea ihanampaan elämään!

Vierailija
2/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kannattaa arvostaa sitä omaa ja ainoaa elämää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiva kun tulit kertomaan.

Usein eroyrityksiä tulee noissa tilanteissa useampia, jopa lukemattomia.

Toivottavasti pystyt nyt itsepintaisesti keskittyä itsesi parantamiseen ja saat myös pidettyä itsesi erossa tuosta ihmisestä. Ajan mittaan sulla tulee uusia oivalluksia mikä kaikki suhteessa oli väärin ja löydät uudesta elämästäsi monia asioita josta iloita.

Onnea uuteen elämään ❤️

Vierailija
4/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Onnea uuteen alkuun!

Vierailija
5/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet ollut itsesi puolella! Niinhän se on, että harvoin me ihmiset heti tehdään kuten joku "viisaampi" neuvoo, asia pitää prosessoida itse. Mutta ilman sitä aiempaa keskustelua se sunkaan prosessi ei olisi välttämättä edennyt siihen,että saat riuhtaistua itsesi siitä pois.

Joten näkökulmien saaminen on aina hyvä juttu!

Puhukaa ihmiset toisillemme!

Ihanaa vapaata aikaa sinulle AP!

Vierailija
6/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidä pintasi... älä mene tapaamisiin tms.

Muistele niitä huonoja hetkiä jos alkaa ikävä vaivata.

Jos aika kultaa muistot, niin laita jääkaapin oveen joku tapahtuma, niin et unohda heti.

Ihanaa! Olet rohkea! Kaikkea hyvää elämääsi !

Vierailija
7/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla on merkitystä. Minä aikanani jouduin petetyksi ja minulla oli pitkä ketju täällä. Av-mammat osoittivat minulle suhteessa olevan henkisen väkivalla. Itse olin siinä niin syvällä, etten nähnyt sitä.

Nimim. Ikuisesti kiitollinen av-mammoille

Vierailija
8/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, hyvä sinä! Ja muista ettet palaa takaisin vanhaan vaikka eksäsi tulisi lupaamaan kuun ja tähdet sulle. Tsemppiä! Ja onnea, teit oikea ratkaisun.

Vierailija
9/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle ja valoisaa tulevaisuutta! ❤️

Vierailija
10/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä mahtava! Ihan meni kylmät väreet kun luin kirjoituksesi!

Upeaa, että saat uuden mahdollisuuden hyvälle elämälle, sinä olet tärkeä!

Kirjoittelehan kuulumisia, olemme kaikki sinun tukenasi 🌸❤️

Vierailija
11/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sut ja oon miettinyt että mitenkähän asiat meni.. Olin myös yksi niistä jotka kehotti lähtemään kun kumppani on pois kotoa. Mutta hyvä että kaikki kävi kuitenkin lopuksi hyvin ja sä pääsit siitä helvetistä pois ja pelastit itsesi. Stay strong and stay safe ❤

Vierailija
12/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
13/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huojentunut puolestasi. Been there, done that. Elämäni on ollut sen jälkeen hyvää (ei toki heti). Iloa tiellesi 💕

Vierailija
14/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea matkaan

m50

Vierailija
15/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla. Kaikkea hyvää sinulle 🌹🌼🌸🌺🌞

Vierailija
16/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea, pidä itsestäsi huolta! 💕👍

Vierailija
17/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Ei huolta. En ole palaamassa takaisin. Hyviä muistoja on ikävä ja sitä ihmistä, joka luulin hänen olevan. Mutten voi saada takaisin jotain, mitä ei ole. Kun on kerran pelännyt kumppaniaan ja nähnyt ihan toiset kasvot, niin sitä ei voi pyyhkiä pois. Näin on parempi. Toivon, että hän hakee ja saa apua ongelmiinsa. Mutta se ei ole minun huoleni. Minä keskityn nyt omaan hyvinvointiini. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa voisin saada terveen parisuhteen. Nyt ei ole vielä sen aika. Ensin toivun erosta, väkivallasta ja sydänsuruista.

Ap

Vierailija
18/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa. Kaikkea hyvää sinulle uuteen, omaan elämääsi <3.

Vierailija
19/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan hymy ja tosi hyvä mieli tästä, harvemmin sitä iloitsee näin aidosti tuntemattoman puolesta :)

Oon itsekin aikanaan avautunut tänne ja saanut paljon tukea ja apua.

Nyt oot turvassa ja voit hengittää koko ajan paremmin.

Hae myös apua itsellesi, tuommoisen suhteen jälkeen on hyvä puhua jollekulle. Väkivaltainen suhde saa oman todellisuuden tajun horjumaan ja usein on myös vaikea myöntää itselleen, minkälaista elämää on elänyt ja kuinka väärin se on ollut ja se myös jättää jälkensä pitkälle elämään.

Itseä auttoi aikanaan myös ihan, kun kirjoitin paperille väkivaltaisen suhteen plussat ja miinukset. Plussia tuli kolme, miinuksia kolme sivua. Muutenkin terapioi itseäsi kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Parempaan päin, ole ylpeä itsestäsi ❤️

Vierailija
20/22 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos. Suuri helpotus kuulla, että pääsit turvaan. Pysy samalla linjalla. Löydät muuta kivaa elämään ja aika auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi