Minkä takia ton miehen täytyy repiä ovi lähes karmeineen irti kun avaa sen?
Eikö vois ensin painaa kahvan kunnolla alas ja sit rauhallisesti vetää ovea ulospäin?
Kommentit (13)
Ovi vaiko mies, siinäpä vasta kysymys.
ap
p.s. ovessa ei mitään vikaa ja miehessäkin vain pieni vika.
Minä saan yleensä raivarit ja alan paiskoa tavaroita jos ovi ei aukea ensinykäisyllä.
T: Vanha änkyrä
Vierailija kirjoitti:
Ovi vaiko mies, siinäpä vasta kysymys.
ap
p.s. ovessa ei mitään vikaa ja miehessäkin vain pieni vika.
Mies piti vaihtaa, mutta jos pidät miehestä, niin ei auta kuin säilyttää. :)
Ootko vakoillut mun miestä...se tekee just noin! Karmit kaulassa vessasta pois ihan niinku se kakka pöntöstä vielä hyökkäis kimppuun..
Mun mies ei myöskään tee mitään rauhallisesti. Ovi avataan karmeineen, roskiskaappia ei voi pistää järjestelmällisesti kiinni, vaan roskis liukuu sisään samalla kun sulkee oven. Jos ei mene, niin sulkee sitten ovea vähän kovempaa. En tajua. Luulis että olis elämä helpompaa kun vaan tekis asiat, kuten kahvan painamisen, loppuun asti niin ettei kaikki hajoa
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei myöskään tee mitään rauhallisesti. Ovi avataan karmeineen, roskiskaappia ei voi pistää järjestelmällisesti kiinni, vaan roskis liukuu sisään samalla kun sulkee oven. Jos ei mene, niin sulkee sitten ovea vähän kovempaa. En tajua. Luulis että olis elämä helpompaa kun vaan tekis asiat, kuten kahvan painamisen, loppuun asti niin ettei kaikki hajoa
Teillä on kalliit miehet, ellei mies hanki itse hajonneiden tilalle uusia. Vaikka kaikilla hajoaa luonnostaan joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on kalliit miehet, ellei mies hanki itse hajonneiden tilalle uusia. Vaikka kaikilla hajoaa luonnostaan joku.
No älä muuta sano. Mun mies sentään osaa korjata ite ja asutaan omistusasunnossa. Mutta silti. Ei tarvitsis olla alati korjaamassa, jos ei etenis niinku tasmaanian tuholainen
ja taas päästiin haukkumaan miestä.
Alfa uros. Niiden pitääkin joka tilanteessa osoittaa lauman johtajuus!
AP. Kuulostaa viro / puolalaiselta mieheltä.
Onko sillä keltainen vaimonhakkaajapaita, jonka repii kahtia aina ennen kuin yhdytte.
Aika seppä. Taitaa saada pihamaalla koivut kyytiä
Väärä mies, oikea ovi? Vaihda.