Apua! Mitä mä teen?!
Esikoiseni on nyt tasan 2v ja kuopus 2kk vanha. Äsken tein raskaustestin varmuuden vuoksi, sillä olen menossa maanantaina laitattamaan hormoonikierukkaa. Testi näytti haaleasti positiivista!!Olen täysin shokissa. Voiko virtsassa olla vielä edellisestä raskaudesta jääneitä hormooneja vai olenko mä oikeasti raskaana? Olemme harrastaneet mieheni kanssa tasan kaksi kertaa seksiä synnytyksen jälkeen. Täysimetän vauvaa, eivätkä kuukautiset ole vielä alkaneet.
Nytkin on jo rankkaa, kun esikoinen on uhmaiässä ja vauva vaatii paljon huomiota. Miten ihmeessä mä pärjäisin kolmen alle 3-vuotiaan kanssa?! Mulla on jatkuvasti huono omatunto, kun en pysty viettämään tarpeeksi aikaa esikoisen kanssa, enkä toisaalta voi keskittyä pelkästään vauvaan.
Kommentit (7)
Joo. Tiedän että jos harrastaa seksiä niin voi tulla raskaaksi, mutta en uskonut että näin pian. :-( Mies ei suostu käyttämään kumia ja tosiaan tuon kierukan asentamista odotettiin. Kai tästä jotenkin selvitään. Aborttia en pystyisi tekemään.
Koita saada miehesi ymmärtämään että ehkäisy on myös hänen asiansa. Varsinkin heti synnytyksen jälkeen, kun vaihtoehdot ovat vähissä. Voimia!
Alkuun toki on rankkaakin, mutta päivä päivältä helpottaa kun lapset kasvavat. Kohta huomaat olevasi tyytyväinen siihen, että lapset ovat pienellä ikäerolla.
Kokemusta on!
Ihmettelen kans tuota että mies ei suostu käyttämään kumia... Miksi?
Te ette oo ehkäisyä käyttäneet ja nyt saatte " kärsiä" seurauksista mikäli olet taas raskaana. Kyllä sä pärjäät, pyydä tuttuja auttamaan jos tuntuu että et jaksa lasten kaa.
Olen jopa kateellinen sulle koska toivon salaa että joku kuukausi menkat ei tulisikiaa ja olisin raskaana. Vauvakuumetta siis ilmassa vaikka poikamme on kans vasta 2v. :)
mä olen odottanut kierrukan asentamista jo viisi vuotta ja sinä aikana olemme saaneet kolme lasta... ;)
tottakai voit olla raskaana
Tyhmyydestä sakotetaan sanonta pitää paikkansa
voi tosiaankin tulla raskaaksi!