Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka todenperäisenä pidät ns. ruumiista irtautumis-kokemuksia?

Vierailija
11.08.2006 |

Tuolla synnytyspuolella parikin tyyppiä väittää katsoneensa omaa ruumistaan katonrajasta, olleensa lähellä kuolemaa. Ovatko nuo kokemukset selitettävissä " järjellä" ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo ihmiset itse uskovat kokeneensa jotain, mutta en usko niiden kokemusten olevan totta. Ihmisaivot on sen verran kummalliset että ne voivat saada sinut uskomaan mitä vaan. Kysy vaikka psykiatreilta, he kyllä tietävät kertoa potilaita jotka ovat " oikeasti" nähneet ja kuulleet vaikka mitä, kaiken tapahtuessa vain potilaiden oman pään sisällä

Vierailija
2/5 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tapauksia joissa ihminen on esim sairaalassa ollut täysin kuollut niin että myös aivosähkökäyrät ovat näyttäneet suoraa viivaa ja silti he ovat kertoneet seuranneensa vierestä mitä lääkärit ovat tehneet, puhuneet ja millaisia välineitä käyttäneet. Siis kuvailleet niitä aivan tarkkaan. Aiheesta löytyy valtaisat määrät kirjallisuutta ja varmasti myös nettisivuja, jos aihe kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty selittämään sitä järjellä.

Vierailija
4/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin huumausaineen vaikutuksessa mutta kuitenkin.

Oli se sitten muuten eka ja vika kerta kun huumeita kokeilin.

Vierailija
5/5 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaalassa ja sain ilmeisesti " hieman" liian vahvaa lääkettä ja hetken päästä olinkin katossa. Eli varmaankin verrattavissa johonkin huumausainereaktioon. Mieheni oli katsellut minua ihmeissään kun en selvästkään ollut läsnä, vaikka hereillä olinkin. Jäipä sitten sen lääkkeen kokeilu siihen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi