Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskit loppu ja viimeinen tippui maahan kaupan edessä kun siitä hajosi remmi

Vierailija
22.03.2021 |

Miten ostaa nyt kaupasta lisää maskeja vai ymmärtävätkö tuolla tämän tilanteen?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla niitä on laukussa 3 aina mukana.

Ja kotona 5 pakettia.

Joskus kun naru on katkennut muttei oo maahan asti tippunu niin oon saanu sen jotenki solmittua kuitenkin.

Mulla on pari moneen kertaan käytettyä taskunpohjalla. Laitan naamalle, ettei hysteerikot saa sydäriä. 

Se toimii siihen mihin on tarkoituskin. Eli suojaamaan muita sinun tartunnalta. Mutta jos käytät puhdasta, saat samalla suojaa itsellesikin. Aina ihmiset osaa yllättää logiikallaan.

Herttaista, miten osa ihmisistä on täysin vietävissä. Uskotaan mitä tahansa, kunhan saa pitää turvarätin naamalla. Toisaalta myös pelottavaa, että mitä tahansa soopaa voi teille syöttää ja te nielette kaiken, jos vain THL tai Marin on viestin tuojana. 

Olen ollut niin monessa riskialtiissa paikassa töissä, että tiedän normaalin maskin suojaavan myös itseä. Mitä luulet, että vaikka obduktioosatolla ilmassa pyörivän?

Jos käytätte siellä markettimaskeja, niin melkoisen pihalla olette. Toki et taatusti koskaan ole ruumiinavauksessa ollut. Kunhan vain googlesta etsit hienolta kalskahtavan sanan :D

Heh😆. Ehkä olin, ehkä en.

No et ollut. Kaikki me se tiedetään ilman lällättelyjäkin. 

Vierailija
42/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kotona 5 pakettia.

Joskus kun naru on katkennut muttei oo maahan asti tippunu niin oon saanu sen jotenki solmittua kuitenkin.

Mulla on pari moneen kertaan käytettyä taskunpohjalla. Laitan naamalle, ettei hysteerikot saa sydäriä. 

Se toimii siihen mihin on tarkoituskin. Eli suojaamaan muita sinun tartunnalta. Mutta jos käytät puhdasta, saat samalla suojaa itsellesikin. Aina ihmiset osaa yllättää logiikallaan.

Miten se maski nyt yhtäkkiä rupesi suojaamaan myös itseä, vaikka koko ajan olette toitottaneet, että maski suojaa vain muita? Koettakaa nyt päättää kulttinne säännöt, ettei tule ristiriitaista viestiä.

Maski suojaa vahvasti toisia. Vähemmän itseä, mutta suojaa kuitenkin. Ja jos molemmilla on maski, on se paras suoja molemmille. Mikä tässä on ristiriitaista tai uutta? Näin se on ollut alusta alkaen.

Ihan vaikka se fakta, että on tutkittu tosiasia, ettei kertakäyttömaski suojaa kuin roiskeilta. Mutta saahan sitä uskoa vaikka jäniksen käpälän taikavoimiin, jos haluaa. 

Sen takia se on tärkeä olla kaikilla. Se vähentää niitä henkilöstä lähteviä roiskeita. Joita puhe, hengitys yms ilmaan viskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se maski laitetaan kotoa lähtiessä, niin näitä ongelmia ei tule. Mikä siinä on niin vaikeaa? Aikuiset ihmiset...

No en helvetissä rupea pyöräilemään maski naamalla puolen tunnin kauppamatkaa. Johan siinä pyörtyy hapen puutteesta. 

Huoh, juuri kaltaistesi maskin kieltäjien takia maskipakko on määrättävä. Toivottavasti tulee kunnon sakolla tai esim yö putkassa rangaistukseksi.

Toivottavasti saat pian hoitoa noihin harhoihisi. Et ole terve. 

Jaahas, kummasti se vaan valtiovaltakin pakkoa ajaa ja hyvä niin. Teidät kieltäjät saadaan kyllä lainsäädännöllä kuriin.

Vierailija
44/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaat kotiin hakemaan uuden ja otat tällä kertaa varamaskin mukaan. Mikään muu ei nyt auta, harmi että joudut tekemään ostosreissun nyt uudelleen mutta tässä tapauksessa sille ei vain voi mitään.

Mieti nyt herran tähden miten järjetöntä tuo eestaas ajelu sekä yleinen kuohkaus maskeista on. Mitä väliä on mennä kauppaan ilman rättiä? Huolehdi epäspesifin immuniteettisi tukemisesta, jolloin viruspelot hälvenevät. T. Maskiton nyt ja aina.

Vierailija
45/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus lokakuussa 50 maskin paketin ja äskettäinn otin siitä viimeisen maskin. Maskeja pyörii kaikkien käyttämieni laukkujen pohjalla ja monien takkien taskuissa. Autossa on aina pari maskia.

Syy, miksi ovat kuluneet niin hitaasti, on se, etten yksinkertaisesti käy juuri missään muualla kuin töissä ja ruokakaupassa. Töissä saadaan maskit firman puolesta ja usein sellaisella työmaskilla piipahdan ruokakaupassa töitten jälkeen.

Vierailija
46/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kotona 5 pakettia.

Miten se maski nyt yhtäkkiä rupesi suojaamaan myös itseä, vaikka koko ajan olette toitottaneet, että maski suojaa vain muita? Koettakaa nyt päättää kulttinne säännöt, ettei tule ristiriitaista viestiä.

Jos maskilla suojataan muita, ja jokainen käyttää maskia niin - tadaa - lopputulemana maski suojaa myös itseä!

Vierailija
47/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen tämä AV-palsta. Tuolla ulkona tosielämässä lähes jokainen kaupassakävijä käyttää maskia. Ne, jotka ei käytä, ovat pikkulapsia, nuorisoa ja ihan jokunen (oletettavasti) kieltäytyjä. 95 % käyttää.

Mutta tällä palstalla on hirveä määrä maskinvastustajia. Vai pitääkö he vaan suurinta ääntä?

Vierailija
48/48 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen tämä AV-palsta. Tuolla ulkona tosielämässä lähes jokainen kaupassakävijä käyttää maskia. Ne, jotka ei käytä, ovat pikkulapsia, nuorisoa ja ihan jokunen (oletettavasti) kieltäytyjä. 95 % käyttää.

Mutta tällä palstalla on hirveä määrä maskinvastustajia. Vai pitääkö he vaan suurinta ääntä?

Täällä on se säälittävä salaliittoporukka ulisemassa. 95% onneksi ymmärtää vastuullisen toimintatavan ja miksi maskipakko tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme