Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala valitsi Israelin:

Vierailija
11.08.2006 |

Tiesitkö Juutalaisista ja Israelista sen että:

1.Israelin juutalaisen kansan kautta tuli meille raamattu, joka on kaiken moraalin ja sivityksen ja oikeuden peruskirja. Raamatun päälle tänäänkin laitetaan käsi, kun ollaan oikeudessa.

2. Maailman historian tärkein ihminen joka on koskaan syntynyt tänne maan päälle, hän on Jeesus Kristus, Hän syntyi Israelissa ja oli juutalaisen puusepän poika ja oli itse juutalainen, sekä samalla Jumalan poika.

3. Kaikki profeetat, apostolit olivat juutalaisia miehiä.

4. Israel ja juutalaiset on ainoa maa ja kansa jonka Jumala on ottanut omaisuus-kansakseen ennen muita kansoja. Jo paljon ennen evankeliumin tulemista pakanoille, joihin mekin Suomalaiset kuulumme, Jumala teki ikuisen liiton juutalaisen Aabrahamin kanssa.

5.Jumala on luvannut että tätä kansaa ei koskaan kukaan voi tuhota lopullisesti. Ja että Jumala ei tule koskaan hylkäämään sitä täysin. Juutalaisten tuhoa yritti Hitler, mutta epäonnistui. Sitä voi yrittää uudet Hitleritkin, mutta ei tule onnistumaan.

6.Monet nykyisen maailman suurista keksijöistä ja tiedemiehistä on ollut juutalaisia. Juutalaisten tiedemiesten keksinnöistä, on maailma saanut suurta apua.

7.Kun tulevaisuudessa raamatun ennustusten mukaisesti Israel vielä kääntyy Messiaansa puoleen ja tunnustaa hänet Messiaaksi, tulee Israel ja Messiaaniset juutalaiset olemaan suureksi siunaukseksi kaikille maailman kansoille.

8. Jerusalem on suuren kuninkaan kaupunki ja tuo suuri kuningas on Jeesus Kristus ( ei Muhamed). Kerran vielä se tuo kaupunki tulee olemaan tuhatvuotisen rauhanvaltakunnan keskus, kun saatana (sodanlietsoja) sidotaan.

9. Jumala on luvannut että joka Israelia siunaa, sitä myös Jumala siunaa ja se joka Israelia kiroaa, sitä myös Jumala kiroaa.

Lopuksi muutama raamatunpaikka siitä miten ihmeellinen on tämä pieni Israel ja sen asukkaat. Mutta se on liitossa mahtavan Jumalan kanssa, joka varjelee sitä uskollisesti lopullisesti tuhoutumasta.

Sillä sinä olet Herralle, Jumalallesi, pyhitetty kansa; Herra, sinun Jumalasi, on valinnut sinut omaisuuskansakseen ennen kaikkia muita kansoja, mitä maan päällä on.

Näin sanoo Herra: Jos voidaan mitata taivaat ylhäällä ja tutkia maan perustukset alhaalla, silloin vasta minä hylkään Israelin jälkeläiset kaikki, kaiken sen tähden, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.

Autuas olet sinä, Israel; kuka on sinun vertaisesi! Sinä olet kansa, jota Herra auttaa, hän, joka on sinun kilpesi ja suojasi, sinun miekkasi ja korkeutesi. Vihollisesi mielistelevät sinua, ja sinä astut heidän kukkuloillansa."

Se on kyyristynyt, se on laskeutunut maahan kuin leijona, niinkuin naarasleijona - kuka uskaltaa sitä häiritä? Siunattu olkoon, joka sinua siunaa, kirottu, joka sinua kiroaa!"

Ja Jumala sanoi hänelle: " Sinun nimesi on Jaakob; mutta älköön sinua enää kutsuttako Jaakobiksi, vaan nimesi olkoon Israel." - Niin hän sai nimen Israel.

Ja Jumala sanoi hänelle: " Minä olen Jumala, Kaikkivaltias; ole hedelmällinen ja lisäänny. Kansa, suuri kansojen joukko on sinusta tuleva, ja kuninkaita lähtee sinun kupeistasi.

Ja maan, jonka minä olen antanut Aabrahamille ja Iisakille, minä annan sinulle; myöskin sinun jälkeläisillesi minä annan sen maan."

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinuskon historia on täynnä vertaa, tuskaa ja kuolemaa.

Vierailija
22/22 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tarkoitit siis varmaankin, että teillä on siellä monta muslimia(=pimeydenpalvojaa) manaamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan