Minulle tuli Astra rokotteesta rajut sivuoireet, toinen piikki mietityttää
Onko täällä joitakin, jotka saivat jo toisen piikin, mitä oireita tuli? Tuliko ekasta myös?
Kommentit (152)
Päivystyksessä on nyt lukuisia astran sairastuttamia potilaita. T. Sh
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että näitä kaikki oireita kerrotaan nyt tännekin sivukaupalla.
Mutta eipä kerrottu silloin heti, kun rokotuksessa käytiin.
Ja miten ihmeessä täällä on näinkin paljon Astra Zenecalla rokotettuja ja vielä suurempi määrä siitä kauhistuttavia oireita saaneita?
Siis miten kummassa?
Kun koko ajan vähiten on tullut tätä rokotetta Suomeen ja rokotettu on vasta vain terveydenhuollon henkilökuntaa, eikä heistäkään lähes kaikkia.Ja lisäksi on rokotetti vain 1. riskiryhmää ja joillakin seuduilla vain vähän 2. riskiryhmää.
Iäkkäitä ei Astra Zenecalla ehditty rokottaa kuin parisen viikkoa.
Mutta kommentien mukaan Suomi on täynnä Astra Zenecalla rokotettuja, jotka ovat olleet sairaaloissa viikkokaupalla, saaneet verihyytymiä ja järistyttäviä sivuvaikutuksia.
Tämä osoittaa sen, että suuri osa kommentoijista on keksitynyt itse oman tarinansa ja haluaa vain vouhottaa ja kiihdyttää rokotekeskustelua. Eli valehtelevat.
Ne jotka ovat rokotteen saaneet oikeasti, eivät suuremmin valittele, luin koko ketjun läpi ja tämän huomaa todella selkästi.
Jossain on rokotettu myös riskiryhmiä Astra Zenecalla. Itsekin sain sen. Ei oireita ainakaan ensimmäisestä annoksesta.
Suurimman osan haittavaikutusilmoituksista ovat tehneet työikäiset naiset.
Tämä koskaa nimenomaan vakavia haittavaikutusilmoituksia.
Tämän näkee Fimean sivuilta
Nyt on pitkään jo uutisoitu että koronan on saanut rokotetutkin. Mitä hyötyä siis on rokotuksesta.
Rokotettuja on myös sairastunut koronaan.
En halua toista Astraa. En uskalla. Pahat sivuoireet 10 pv ekasta piikistä.
Kaniini kirjoitti:
Sama mulla. Jäädään ilman rokotepassia sun muuta luksusta kun nää idioottitrollít ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Kaniini kirjoitti:
Sama mulla. Jäädään ilman rokotepassia sun muuta luksusta kun nää idioottitrollít ei usko.
Ihmisten tulisi saada matkustaa myös ilman rokotetta. Se Qr koodi pitäisi antaa myös rokottamattomille että saavat matkustaa
Saisi nyt sen ensimmäisenkin nyt edes joskus.
Menkää vain. Koetta ei saa keskeyttää.
Kummallista, että näitä kaikki oireita kerrotaan nyt tännekin sivukaupalla.
Mutta eipä kerrottu silloin heti, kun rokotuksessa käytiin.
Ja miten ihmeessä täällä on näinkin paljon Astra Zenecalla rokotettuja ja vielä suurempi määrä siitä kauhistuttavia oireita saaneita?
Siis miten kummassa?
Kun koko ajan vähiten on tullut tätä rokotetta Suomeen ja rokotettu on vasta vain terveydenhuollon henkilökuntaa, eikä heistäkään lähes kaikkia.
Ja lisäksi on rokotetti vain 1. riskiryhmää ja joillakin seuduilla vain vähän 2. riskiryhmää.
Iäkkäitä ei Astra Zenecalla ehditty rokottaa kuin parisen viikkoa.
Mutta kommentien mukaan Suomi on täynnä Astra Zenecalla rokotettuja, jotka ovat olleet sairaaloissa viikkokaupalla, saaneet verihyytymiä ja järistyttäviä sivuvaikutuksia.
Tämä osoittaa sen, että suuri osa kommentoijista on keksitynyt itse oman tarinansa ja haluaa vain vouhottaa ja kiihdyttää rokotekeskustelua. Eli valehtelevat.
Ne jotka ovat rokotteen saaneet oikeasti, eivät suuremmin valittele, luin koko ketjun läpi ja tämän huomaa todella selkästi.