Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle tuli Astra rokotteesta rajut sivuoireet, toinen piikki mietityttää

Vierailija
22.03.2021 |

Onko täällä joitakin, jotka saivat jo toisen piikin, mitä oireita tuli? Tuliko ekasta myös?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tulee sivuoireita höntti. Se kuuluu asiaan. Joka ikinen kerta kun haen influenssarokotuksenkin tulee sivuoireita. Pienet kuumeilut, kipu lihaksessa johon pistettiin yms. kuuluvat asiaan. Allergiaoireet ovat sitten aivan eri asia.

Joopa joo, pientä kuumeilua.

t: viikko saikkua AZ-rokotteesta

Höpö höpö 😂😂😂😂😂😂😂

Siis mun pää ei kestä näitä sairaita ihmisiä jotka laittaa tämmösiä kommentteja! Mene itse ottamaan tämä rokote ja sitten katotaan miten pää kääntyy, sinä "perskutarallaa putintrolli*"-trollaaja. Miten tommosia ihmisiä edes on maailmassa, hyi et oksettaa.

Sinä taidat olla se valehoitaja / -lääkäri joka väittää aivolaskimotulpan ja aivoinfarktin olevan sama asia. Sairas ihminen olet. Kuinka kehtaatkin.

Tota.. haluaisitko mun astrazenecarokote-ajan?? Annan sen sulle. Lämpimästi. Voitko laittaa spostin tai muun yhteystiedon että voidaan neuvotella, koska olen sotealalla ja pystyn ehkä' mun rokotusvuoron antaa sulle, joka et astraa pelkää.  Koko sydämeni pohjasta toivon, että tartut tähän tarjoukseen. Ja toivottavasti kohdataan irl että voidaan edes kätellä kun menet rokotetta ottamaan. Voit katsoa mua silmästä silmään, haukkua putin-trolliksi ja mennä ottamaan tämän rokotteen. Se kelpaa mulle! :)

Voisin ottaa sen rokotteen mielelläni. Ja voisin haukkua sinua monillakin eri tavoin vaikka ihan naamatustenkin. Tämä koronatilanne pistää syvästi inhoamaan kaltaistasi osaa suomalaisista. 

Odotan että laitat yhteystietosi ja voidaan keskustella tästä rokotteesta naamatusten :) Saat haukkua vapaasti naamatustenkin ihan miten haluat, kunhan otat tämän kyseisen rokotteen hymy huulillasi :) Lupaan <3

Vierailija
122/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti tulee sivuoireita höntti. Se kuuluu asiaan. Joka ikinen kerta kun haen influenssarokotuksenkin tulee sivuoireita. Pienet kuumeilut, kipu lihaksessa johon pistettiin yms. kuuluvat asiaan. Allergiaoireet ovat sitten aivan eri asia.

Joopa joo, pientä kuumeilua.

t: viikko saikkua AZ-rokotteesta

Höpö höpö 😂😂😂😂😂😂😂

Siis mun pää ei kestä näitä sairaita ihmisiä jotka laittaa tämmösiä kommentteja! Mene itse ottamaan tämä rokote ja sitten katotaan miten pää kääntyy, sinä "perskutarallaa putintrolli*"-trollaaja. Miten tommosia ihmisiä edes on maailmassa, hyi et oksettaa.

Sinä taidat olla se valehoitaja / -lääkäri joka väittää aivolaskimotulpan ja aivoinfarktin olevan sama asia. Sairas ihminen olet. Kuinka kehtaatkin.

Tota.. haluaisitko mun astrazenecarokote-ajan?? Annan sen sulle. Lämpimästi. Voitko laittaa spostin tai muun yhteystiedon että voidaan neuvotella, koska olen sotealalla ja pystyn ehkä' mun rokotusvuoron antaa sulle, joka et astraa pelkää.  Koko sydämeni pohjasta toivon, että tartut tähän tarjoukseen. Ja toivottavasti kohdataan irl että voidaan edes kätellä kun menet rokotetta ottamaan. Voit katsoa mua silmästä silmään, haukkua putin-trolliksi ja mennä ottamaan tämän rokotteen. Se kelpaa mulle! :)

Voisin ottaa sen rokotteen mielelläni. Ja voisin haukkua sinua monillakin eri tavoin vaikka ihan naamatustenkin. Tämä koronatilanne pistää syvästi inhoamaan kaltaistasi osaa suomalaisista. 

Odotan että laitat yhteystietosi ja voidaan keskustella tästä rokotteesta naamatusten :) Saat haukkua vapaasti naamatustenkin ihan miten haluat, kunhan otat tämän kyseisen rokotteen hymy huulillasi :) Lupaan <3

Sinä, joka sanoit ottavasi ko. rokotteen: ota valkotakkisedät mukaan niin vievät tämän rikollisen valehoitajan hullujen huoneelle minne se kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu genetiikasta, joten älkää dissatko niitä jotka pistoksesta sairastuu. He eivät ole sen heikompia kuin kukaan muu, eivät voi genetiikalleen mitään.

Vierailija
124/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalitonta väittää olevansa terveydenhuollon ammattilainen, kun todellisuudessa ei osaa edes googlettaa asioita.

Ehkä terveydenhuollon ammattilaisilla on omat ja työkavereiden kokemukset, ei tarvii googlettaa.

Kun ongelmana on se, että sinä valepukki annat väärää tietoa. Todellisuudessa et erota aivoinfarktia peräpukamasta.

Vierailija
125/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli rajut sivuoireet. Aion mennä toisellekin piikille. Siitä kuulemma ei tule niin voimakkaita oireita kuin ensimmäisestä. Ja vaikka tulisikin niin mieluummin sivuoireet kuin korona.

Koronan voi saada, vaikka olisit rokotettu. Se suojaa mahdollisesti siltä vaaralliselta tautimuodolta.

Vierailija
126/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli rajut sivuoireet. Aion mennä toisellekin piikille. Siitä kuulemma ei tule niin voimakkaita oireita kuin ensimmäisestä. Ja vaikka tulisikin niin mieluummin sivuoireet kuin korona.

Niinkö paljon luotat tähän rokotteeseen? Kuten kerran kävi Suomessa sen rokotteen kanssa joka aiheuttikin Narkolepsiaa? Ok.

Vierailija
127/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole koskaan tullut rokotteista sivuoireista. Ei jäykkäkouristus- eikä influenssarokotteesta, jotka nyt viimeisimpänä olen saanut.

Koronarokotetta en aio ottaa.

Vierailija
128/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kinastelua täällä. Ainakin Kalevassa on kerrottu, että hoitajille on tullut rokotteista oireita, ilmeisesti Pfizeristäkin, ihan parin päivän sairauslomille asti enemmän kuin muista rokotteista on tullut. Ilmeisesti ei erityisen vakavia oireita, mutta mm. kuumetta sen verran, ettei voi työtään tehdä.

Vierailija
129/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROKOTEVASTAISET ANTAA TAHALLAAN VÄÄRÄÄ TIETOA. PELOTALLAKSEEN. ÄLKÄÄ USKOKO. KAIKKEA

Vierailija
130/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen että korreloiko se reaktio rokotteeseen siihen millaisen koronan ilman rokotetta saisi. Eli jos ylipäätään tulee rokotteesta rajuja oireita niin koronatartunta ilman rokotusta olisi vaikea. Jos ei saa minkäänlaisia oireita rokotteesta niin olisiko sitä ylipäätään sairastunut koronaan.

Vierailija
131/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vaan mieleen että korreloiko se reaktio rokotteeseen siihen millaisen koronan ilman rokotetta saisi. Eli jos ylipäätään tulee rokotteesta rajuja oireita niin koronatartunta ilman rokotusta olisi vaikea. Jos ei saa minkäänlaisia oireita rokotteesta niin olisiko sitä ylipäätään sairastunut koronaan.

Ps. sain jo Astra-Zenegan ekan annoksen eikä minulle tullut muuta kuin olkavarren lihas, mikä yleensä tulee muutenkin rokotusten yhteydessä.

Vierailija
132/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. sain jo Astra-Zenegan ekan annoksen eikä minulle tullut muuta kuin olkavarren lihas, mikä yleensä tulee muutenkin rokotusten yhteydessä.

Siis tullut kipeäksi.

Vierailija
133/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit? Ihmisellä on elimistössään luontainen vastustuskyky.

Ja pienet flunssat menee ohi.

Vierailija
134/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ROKOTEVASTAISET ANTAA TAHALLAAN VÄÄRÄÄ TIETOA. PELOTALLAKSEEN. ÄLKÄÄ USKOKO. KAIKKEA

Yritä nyt tajuta, että rokotekriittisyys on eri asia kuin rokotevastaisuus. Itse aioin rokotteen ottaa, ja minusta on silti hyvä tietää, mitä oireita mahdollisesti tulee. Voit ihan itsekin seurata uutisia ja todeta, että koronarokotteista tulee voimakkaitakin oireita. Lähisukulaisilleni ei tullut oireita, mutta heille ei tullut influenssarokotteestakaan. Minulle tuli infl.rokotteesta pitkäaikaiset oireet, joten koronarokoteen ottaminen huolestuttaa.

Vierailija
135/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi otit? Ihmisellä on elimistössään luontainen vastustuskyky.

Ja pienet flunssat menee ohi.

Kuulun riskiryhmiin eikä itseäni kiinnosta saada yhtään enempää pitkäaikaissairauksia mitä jo on. Ja kuollakin haluaisin jollain helpommalla tavalla kuin tukehtua koronaan hitaasti.

Vierailija
136/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisesta pääsee helpommalla.

Toisin kuin muilla rokotteilla.

Ei vaan päinvastoin. Toinen rokote on vahvempi ja siitä tulee rajummat oireet. Joten jos nyt on mielestään hurjat sivuvaikutukset niin ne ei ole kuitenkaan mitään verrattuna mitä toisesta piikistä tulee.

Astralla ensimmäisestä enemmän oireita. Pfizeristä tulee toisesta rokotekerrasta voimakkaammat oireet.

Vierailija
137/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on aivopesu toiminut. ^

Vierailija
138/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ei tiedetä varmaa vastausta. Astrasta ovat 20-50 vuotiaat saaneet voimakkaita reagtioita ja toisaalta myös pitkäaikaisia koronaoireita ovat saaneet aika nuoretkin ihmiset.

Vierailija
139/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
140/152 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassakin on ollut esillä, että näistä koronarokotteista voi tulla rajumpia reaktioita kuin influenssarokotteesta, joten ihmisille pitäisi asiallisesti tuosta tiedottaa. Tämän totean siis ihan neutraalisti olematta yhtään rokotevastainen minkään rokotteen suhteen. Jokainen voi myös itse asian googlettaa, jos ei usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän