Minulle tuli Astra rokotteesta rajut sivuoireet, toinen piikki mietityttää
Onko täällä joitakin, jotka saivat jo toisen piikin, mitä oireita tuli? Tuliko ekasta myös?
Kommentit (152)
Huvittavaa, kun joku kertoo saaneensa rokotteen jonka mukana tuli vahvoja sivuvaikutuksia niin tulee paljon alapeukkuja.
Miten oikeasti porukka luottaa noin lampaina johonkin tuntemattomaan rokotteeseen? Käsittämätöntä.
Itse olen terv hoitoalalla ja meillä moni sai kovia oireita, on joutunut olemaan jopa yli viikon saikullakin ja yhden rokotteen jälkeisen kuolemankin tiedän, valitettavasti.
Mutta ettehän te näitä usko :)
No se tuttu hoitsu. Olen jo moneen ketjuun tän laittanut. Kolme päivää sairaslomalla. Erittäin korkea kuume, päänsärky, lihakset ja nivelet kipeät. Sanoi olleensa todella kipeä.
Vielä edelliseen lisäys, että toimin sh:na terkassa ja kyllä, hoitoon tulee ihmisiä jotka ottaneet rokotuksen ja kaikenlaisia rokotteen jälkiseuraamuksia hoidellaan.
Miehen työkaveri joutui osastolle päiväksi tarkkailuun ensimmäisen piikin jälkeen. En tarkalleen tiedä miksi. Luulen sydänoireita.
Vierailija kirjoitti:
Oudot noi oirekuvaukset. Eihän aivoveritulppaan liity päänsärkyä...
Aivolaskimotukokseen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun joku kertoo saaneensa rokotteen jonka mukana tuli vahvoja sivuvaikutuksia niin tulee paljon alapeukkuja.
Miten oikeasti porukka luottaa noin lampaina johonkin tuntemattomaan rokotteeseen? Käsittämätöntä.
Itse olen terv hoitoalalla ja meillä moni sai kovia oireita, on joutunut olemaan jopa yli viikon saikullakin ja yhden rokotteen jälkeisen kuolemankin tiedän, valitettavasti.
Mutta ettehän te näitä usko :)
Kertomukset eivät ole uskottavia. Tuskinpa olet edes hoitaja. Ja mikä sinä olet muita lampaiksi mollaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Oudot noi oirekuvaukset. Eihän aivoveritulppaan liity päänsärkyä...
Mitä merkitystä sillä on, kun kyseessä ei edes ole aivoveritulppa? Etkö osaa lukea?
Onko tämän aivolaskimotukoksen saaneista annettu julkisuuteen lisätietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tulee sivuoireita höntti. Se kuuluu asiaan. Joka ikinen kerta kun haen influenssarokotuksenkin tulee sivuoireita. Pienet kuumeilut, kipu lihaksessa johon pistettiin yms. kuuluvat asiaan. Allergiaoireet ovat sitten aivan eri asia.
Äläpä nimittele. Puhuin rajuista sivuoireista. En pienistä kuumeiluista, en kivusta lihaksessa, johon pistettiin. Joten miksi edes vastasit? Ap
Teithän Fimealle ilmoituksen saamistasi oireista? On tärkeää että kaikki tiedot menevät niiden tietoon jotka näistä rokotuksista päättää.
Omaa rokotusvuoroani en vielä tiedä — olen nelikymppinen. Toisaalta rokotteista tulee lisää tietoa kaiken aikaa, toisaalta virus mutatoituu jatkuvasti.
Minun suvussani naiset ovat kuolleet aivoverenvuotoon. Muutoin olivat terveitä. En tiedä syitä tarkemmin verenvuotoon. Onkohan tuo rokote minulle riski?
Minulleppa tuli Toyota rokotteesta 😊
Vierailija kirjoitti:
Minun suvussani naiset ovat kuolleet aivoverenvuotoon. Muutoin olivat terveitä. En tiedä syitä tarkemmin verenvuotoon. Onkohan tuo rokote minulle riski?
Ei ole riski.
Minulle ja miehelleni olisi tuo Astra annettu mutta nyt pantiin jäihin rokotukset täällä meidän kaupungissa. Olemme 54 ja 55 vuotiaita ja näin.
Olen myös astrarokotteen saanut hoitsu. Huomenna postitan oman haittavaikutus-infoni Fimeaan. Toivottavasti kerkeää vaikuttamaan rokotepäätöksiin. Sain siis päänsäryn, kuumeen, lihaskivut, vesiripulin. Näiden lisäksi outoja kipuja, mustelmia ja huimauskohtauksia. Mutta miinustakaa, älkää missään nimessä uskoko, olenhan pelkkä rokotevastainen trolli, sen vuoksihan rokotteen otinkin! Tehosterokotetta tällä samalla ei minulle tule, se on varma.
Vierailija kirjoitti:
Korkea kuume ja nivelkipuja heti samana päivänä, kolmen vuorokauden kuluttua aamulla kova päänsärky ja oksentamista, oli hyytymä tullut ja siitä johtuen outo kova päänsärky millaista ei ole ennen ollut.
En todellakaan toista az:n piikkiä ota.
Miksi tämän vaarallisen rokotteen kanssa edelleen vatvotaan, käyttökieltoon ja nopeasti.
Jos kertomuksesi on totta, sinun olisi pitänyt mennä heti lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea kuume ja nivelkipuja heti samana päivänä, kolmen vuorokauden kuluttua aamulla kova päänsärky ja oksentamista, oli hyytymä tullut ja siitä johtuen outo kova päänsärky millaista ei ole ennen ollut.
En todellakaan toista az:n piikkiä ota.
Miksi tämän vaarallisen rokotteen kanssa edelleen vatvotaan, käyttökieltoon ja nopeasti.Huomaa, että näitä ei tule kaikille.
Lääkkeissä ja rokotuksissa katsotaan aina se, onko hyöty suurempi kuin haitta.
Ja tuo sinun kommenttesi on täytä disinformaatiota, siinä ei ole totuuden häivääkään.
"Lääkkeissä ja rokotuksissa katsotaan aina se, onko hyöty suurempi kuin haitta."
Ymmärrätkö edes mitä tämä tarkoittaa? Vastauksestasi päätellen et ymmärrä. Onko yksilölle aivoveritulppa pienempi haitta kuin rokotteesta saatava hyöty?
Kuka on saanut rokotteesta aivoveritulpan ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös astrarokotteen saanut hoitsu. Huomenna postitan oman haittavaikutus-infoni Fimeaan. Toivottavasti kerkeää vaikuttamaan rokotepäätöksiin. Sain siis päänsäryn, kuumeen, lihaskivut, vesiripulin. Näiden lisäksi outoja kipuja, mustelmia ja huimauskohtauksia. Mutta miinustakaa, älkää missään nimessä uskoko, olenhan pelkkä rokotevastainen trolli, sen vuoksihan rokotteen otinkin! Tehosterokotetta tällä samalla ei minulle tule, se on varma.
Ei helkutti soikoon, sanoin ihan läpällä ton ett miinustakaa älkääkä ihmiset uskoko ja jengi miinustaa... Oikeesti, pää sekoo kun ette usko meitä rokotettuja, että voi olla ihmiset niin auktoriteettiuskovaisia ja typeriä. Tulee semmonen fiilis, että on oikeasti todella vaikea hahmottaa tätä maailman menoa nykyään. Mutta jos AstraZeneca tulee perjantaina takaisin käyttöön, niin tämähän on positiivinen uutinen teille rokottamattomille, jotka saatte meidän jo rokotettujen tehosterokotusvuorot :)
Erittäin mielelläni annan vuoroni :)
En varmasti anna vuoroani, vaikka kovan kuumeen sainkin pariksi päiväksi.
Mitä se on koronaan verrattuna!
Äläkä sinä puhu kuin omasta puolestasi.
Okei, jos aivoveritulppa ja aivolaskimotukos on ero asia, niin kuinka vakava tää aivolaskimotukos sitten on?
https://yle.fi/uutiset/3-11846581
Erityisen huolestuttavaa on terveydenhuollon henkilöstön rokotevastaisuus. Tähän mennessä vain noin joka kolmas ranskalainen hoitaja kertoo ottaneensa koronarokotteen – huolimatta Ranskan pääministerin ja terveysministerin toistuvista patisteluista ja paimenkirjeistä.