Tavallista että jos ei anna toisilla treffeillä niin se on sitten siinä?
Kolmesti nyt käynyt näin. On voinut toisilla treffeillä olla halailua ja kädestä pitämistä mutta muuhun en vaan yksinkertaisesti ole ollut valmis (mies yrittänyt viedä pidemmälle).
Sit sen jälkeen miehen kiinnostus selvästi lopahtanut.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies päättelee, että naisen viivyttely johtuu siitä että kiinnostusta ei ole, hän todennäköisesti häippäisee. Sinnikkyyttä voi löytyä enemmän jos taas nainen on ilmeisen kiinnostunut mutta viestii selvästi miksi ei ole vielä valmis, .
Omien kokemusten perusteella suurin osa naisista haluaa joko ensimmäisillä tai toisilla treffeillä. Kolmanteen kertaan tai siitä pidemmälle odotuttava on joko erityisen konservatiivinen tai ei kovin kiinnostunut. Mitä luontevammin, helpommin ja nopeammin molemminpuolinen vetovoima löytyy sitä parempi ennuste suhteella näyttää myös olevan.
Tämä on tosin ajalta ennen Tinderin läpilyöntiä ja koski pari-kolmekymppisiä aktiivisessä pariutumisiässä olevia.
No höpö höpö, ei voi ainakaan kaikkia naisia koskemaan yleistää tuota. Itse olen 28-vuotias nainen ja en tunne ketään, joka olisi heti ekoilla tai tokilla treffeillä miehelleen antanut. Siis läheisistä kavereista ainakaan, eli niistä joiden kanssa nyt ylipäätään tuollaisia juttuja puhutaan. Kaikki olivat vähintäänkin muutaman viikon seurustelleet ennen kuin seksiin asti päädyttiin, osa jopa sen 2-3 kk, jos kyseessä oli ensmmäinen suhde kuten itselläni. En tosin tiedä vaikuttaako se, kun minun piirini koostuu enemmän yliopisto-opiskelijoista ja "nörttinaisista" (tämä kuvaten siis kiinnostuksenkohteita, ei ulkonäköä), varmaan asia olisi toinen jos kysyttäisiin joltain temppari-naisilta tms.
Juma lauta naiset koittakaa nyt jo päästä yli noista pillumiehistä. oon itse samanlainen mutta ei me saada jäädä henkisesti ihastumaan tyyppeihin joille ei annettu pillua ja sitten ne ghostanneet ku pieru saharaan ja moni miettii mitäs nyt.
Ei mitään. Unohda!
me ansaitaan parempaan. pärjään yksin mieluummin kuin olen jonkun nuijan pillumiehen kanssa, toinen on sitten nämä juntit joille naisten akateeminen tai amk koulutus on suuri uhka, vaikka nainen itse suostuisi ottamaan työttömän juntin. Mutta ei, miehillä on kamala alemmuudenkompleksi kun nainen on koulutettu.
Painotan edelleen mulle miehen koulutuksella ei ole mitään väliä. Kunhan edes yrittää jotain töitä, tai hakea aktiivisesti.
Niin ja olen nätti urheilullinen keski-ikäinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on tavallista tai normia, mutta itse annoin ekalla treffillä (kun itse sitä halusin), siitä lähti sitten suhde joka on jo kestänyt 2,5 vuotta. T. Nainen 50+
Miksi käytät ilmaisua antaa seksiä? Etkö itse nauttinut siitä, halunnut sitä, saanut siitä mitään/sitä?
Miksi "antaminen" tarkoittaa sinun mielestäsi, ettei itse nauti siitä antamisesta? (Mitä ikinä sitten antaakaan) Mitä pahaa antamisessa on? Minun mielestäni antaminen ei ole mitenkään ruma sana, positiivinen pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Juma lauta naiset koittakaa nyt jo päästä yli noista pillumiehistä. oon itse samanlainen mutta ei me saada jäädä henkisesti ihastumaan tyyppeihin joille ei annettu pillua ja sitten ne ghostanneet ku pieru saharaan ja moni miettii mitäs nyt.
Ei mitään. Unohda!
me ansaitaan parempaan. pärjään yksin mieluummin kuin olen jonkun nuijan pillumiehen kanssa, toinen on sitten nämä juntit joille naisten akateeminen tai amk koulutus on suuri uhka, vaikka nainen itse suostuisi ottamaan työttömän juntin. Mutta ei, miehillä on kamala alemmuudenkompleksi kun nainen on koulutettu.
Painotan edelleen mulle miehen koulutuksella ei ole mitään väliä. Kunhan edes yrittää jotain töitä, tai hakea aktiivisesti.
Niin ja olen nätti urheilullinen keski-ikäinen nainen.
ja silti juuri näitä miehiä te suositte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on tavallista tai normia, mutta itse annoin ekalla treffillä (kun itse sitä halusin), siitä lähti sitten suhde joka on jo kestänyt 2,5 vuotta. T. Nainen 50+
Miksi käytät ilmaisua antaa seksiä? Etkö itse nauttinut siitä, halunnut sitä, saanut siitä mitään/sitä?
Miksi "antaminen" tarkoittaa sinun mielestäsi, ettei itse nauti siitä antamisesta? (Mitä ikinä sitten antaakaan) Mitä pahaa antamisessa on? Minun mielestäni antaminen ei ole mitenkään ruma sana, positiivinen pikemminkin.
Tiedät oikein hyvin, miltä se kuulostaa, kun puhutaan siitä, että nainen antaa seksiä. Jos se olisi positiivinen sana, käytettäisiin ihan yhtä usein ilmaisua "mies oli valmis antamaan minulle seksiä heti ensitapaamisella".
Miksi kuluttaa aikaa tuollaiseen naiseen, josta ei tiedä kuinka pitkään kestää ennenkuin on valmis seksiin, kun heti seksiin valmiita naisiakin on paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät oikein hyvin, miltä se kuulostaa, kun puhutaan siitä, että nainen antaa seksiä. Jos se olisi positiivinen sana, käytettäisiin ihan yhtä usein ilmaisua "mies oli valmis antamaan minulle seksiä heti ensitapaamisella".
Kyllä minä ainakin käytän tuota sanaa myös miehistä ja olen kuullut muidenkin käyttävän. Ja en itseasiassa tiedä enkä ymmärrä, mikä tuossa muka niin pahalta kuulostaa, vaikka nainen itse olenkin. Aina välillä kuulee naisten marisevan tuon sanan käytöstä, mutta en oikeasti ymmärrä mikä siinä muka pahaa on. Kuvaa sitä, että onko suostunut seksiin itse vaiko ei. Ei se mulle mikään paha asia ole, kertoo vaan siitä että nainen itse on sitä seksiä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuluttaa aikaa tuollaiseen naiseen, josta ei tiedä kuinka pitkään kestää ennenkuin on valmis seksiin, kun heti seksiin valmiita naisiakin on paljon?
Jos hakee vain seksiä eikä se nainen kiinnosta ihmisenä niin sitten niitä syitä ei varmaan olekaan.
Vierailija kirjoitti:
No siksi, kun on myös niitäkin miehä jotka eivät missään nimessä halua naista, joka suostuu seksiin heti ekoilla trefffeillä. :) Ja haluavat kiinnostua naisesta ensin persoonan vuoksi, ennen kuin sänkyhommiin mennään. Sua saattaa yllättää että miehetkin on yksilöitä, eivätkä kaikki miehet ole sellaisia että sinne päin mennään minne muna osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti. Et voi olla noin tyhmä.
Treffailu on ihan pystyynkuollutta puuhaa, jos osapuolet eivät tiedä miksi ollaan liikkeellä.
Ylläri, että seksiseuraa etsivä kyllästyy jos sutinaa näy eikä kuulu.
Saman ylläri, ettei perheen perustamisesta haaveileva ole innoissaan kalulla ajattelevasta gigolosta.
Vierailija kirjoitti:
Treffailu on ihan pystyynkuollutta puuhaa, jos osapuolet eivät tiedä miksi ollaan liikkeellä.
Ylläri, että seksiseuraa etsivä kyllästyy jos sutinaa näy eikä kuulu.
Saman ylläri, ettei perheen perustamisesta haaveileva ole innoissaan kalulla ajattelevasta gigolosta.
en ymmärrä sitä, miksi naiset hakee panosovelluksesta aviomiestä
Olen takka, en mikroaaltouuni. Tarvitsen intellektuaalisen yhteyden ennen kuin lähden petipuuhiin. Muuten kyllä pidän se#siä urheiluna ja mukavana tapana rentoutua ja luoda yhteys toiseen. Toiset miehet kyllä osaavat lämmittää takan nopeammin, toiset hitaammin. Jos kolahtaa heti niin mikä jottei. Yleensä kumminkin tämän takan lämmittäminen kestää hieman pidempään kuin parin taapaamiskerran. Mutta kerran hyvin lämmitetty takka jossa on pieni hiillos tämän jälkeen, roihahtaa kuumaksi uudestaan helposti.
ValoPallo kirjoitti:
tämä kirjoitti:
Miehille deittailu ja treffailu ei valitettavasti ole hauskaa. Deittailu on naisten keino hyväksyttää mies elämäänsä. Mies on valmis sänkyyn ulkonäön perusteella. Mies on valmis pitkään parisuhteeseen sellaisten asioiden perusteella, jotka ilmenevät naisesta vasta seurusteluvaiheessa. Miehelle ensimmäinen positiivinen tapahtuma deittailusta on se ksi. Mikäli itseään joutuu kiusaamaan liian monilla treffeillä, ei siinä tietenkään ole mitään järkeä. Naisille treffit voi olla itseisarvo, miehille niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Kuten sanottu, treffit ja deittalu on naisten keino hyväksyttää mies elämäänsä, miehille se on myyntiprosessi.
Jos mies vaihtaa maisemaa jo kaksien treffien jälkeen, vaikka hän oli sinällään sinusta kiinnostunut, se tarkoittaa, että miehellä on listalla helpompia naisia. Naisia, joiden kanssa pääsee jonkinlaiseen positiiviseen lopputulokseen kaksien treffien jälkeen. Tai sitten sinun tasosi on tapailemiesi miehien tasoa matalempi, eikä heillä ole kiinnostusta taistella sinusta pitempää kuin kahdet treffit. Kysyntä ja tarjonta. Jos havittelet niitä samoja tinderin loistoyksilöitä, kuin kaikki muutkin, joudut taistelemaan loistoyksilöistä kaikkien muiden kanssa. Jos loistoyksilöllä on seuraa jonoksi, sinun pitää olla poikkeuksellinen, jotta kiinnität loistoyksilön huomion. Kahdet treffit on paljon henkilölle, joka saa monesti ekoilla treffeillä (loistoyksilö) ja joka ei tykkää treffailusta (miehet). Jollekin muulle kahdet treffit on todella vähän, jos hänellä on huono kysyntä ja/tai tykkää treffailusta ja/tai vaatii se ksipartnerilta syvällisempiä kriteerejä kuin esim ulkonäkö.
Sanottakoon vielä ap:n tilannetta tarkemmin tietämättä, että deittailuappien käyttäjät tykkäävät profiileista, jotka ovat keskimäärin 25% oman tasonsa yläpuolella. Aiheuttaa varmasti ap:n kuvailemia haasteita treffeillä, jos vastapuoli on selkeästi omaa tasoa korkeammalla (omaa suuremman kysynnän).
Mitä ihmettä on nää "tasot"?
Taso muodostuu henkilön haluttavuudesta vastakkaiselle sukupuolelle. Sinun tasosi siis määritty sen mukaan, kuinka (seksuaalisesti) kiinnostavana vastakkainen sukupuoli sinut näkee suhteessa muihin henkilöihin, jotka ovat kanssasi samaa sukupuolta. Samalla tavalla voidaan toki ajatella olevan tasoja homoille ja lesboille ja kaikkille muillekin. Ihmeellistä, että on aikuinen ihminen, joka ei muka ymmärrä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Oukei. No sitten olenpa vain erityisen tyytyväinen etten ole antanut vaan kuunnellut omia fiiliksiä ✌️
Ap
Juuri näin! ☺️
Parisuhdetta etsivän naisen ei kannata unohtaa periaatetta: ”Seksiä vasta kolmansilla treffeillä”
Aika moni mies menettää kiinnostuksensa naiseen joka antautuu liian helposti.
Varmasti jos on todellista kiinnotusta toiseen ihmiseen,ei se lopu siihen ettei anna heti kun toista kertaa tavataan.Uskoisin,että käy päinvastoin,enempi alkaa kiinnostumaan .Parempi odotella ja katsoa onko sopiva tyyppi,kun heti vaan siirtyä himojen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
ValoPallo kirjoitti:
tämä kirjoitti:
Miehille deittailu ja treffailu ei valitettavasti ole hauskaa. Deittailu on naisten keino hyväksyttää mies elämäänsä. Mies on valmis sänkyyn ulkonäön perusteella. Mies on valmis pitkään parisuhteeseen sellaisten asioiden perusteella, jotka ilmenevät naisesta vasta seurusteluvaiheessa. Miehelle ensimmäinen positiivinen tapahtuma deittailusta on se ksi. Mikäli itseään joutuu kiusaamaan liian monilla treffeillä, ei siinä tietenkään ole mitään järkeä. Naisille treffit voi olla itseisarvo, miehille niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Kuten sanottu, treffit ja deittalu on naisten keino hyväksyttää mies elämäänsä, miehille se on myyntiprosessi.
Jos mies vaihtaa maisemaa jo kaksien treffien jälkeen, vaikka hän oli sinällään sinusta kiinnostunut, se tarkoittaa, että miehellä on listalla helpompia naisia. Naisia, joiden kanssa pääsee jonkinlaiseen positiiviseen lopputulokseen kaksien treffien jälkeen. Tai sitten sinun tasosi on tapailemiesi miehien tasoa matalempi, eikä heillä ole kiinnostusta taistella sinusta pitempää kuin kahdet treffit. Kysyntä ja tarjonta. Jos havittelet niitä samoja tinderin loistoyksilöitä, kuin kaikki muutkin, joudut taistelemaan loistoyksilöistä kaikkien muiden kanssa. Jos loistoyksilöllä on seuraa jonoksi, sinun pitää olla poikkeuksellinen, jotta kiinnität loistoyksilön huomion. Kahdet treffit on paljon henkilölle, joka saa monesti ekoilla treffeillä (loistoyksilö) ja joka ei tykkää treffailusta (miehet). Jollekin muulle kahdet treffit on todella vähän, jos hänellä on huono kysyntä ja/tai tykkää treffailusta ja/tai vaatii se ksipartnerilta syvällisempiä kriteerejä kuin esim ulkonäkö.
Sanottakoon vielä ap:n tilannetta tarkemmin tietämättä, että deittailuappien käyttäjät tykkäävät profiileista, jotka ovat keskimäärin 25% oman tasonsa yläpuolella. Aiheuttaa varmasti ap:n kuvailemia haasteita treffeillä, jos vastapuoli on selkeästi omaa tasoa korkeammalla (omaa suuremman kysynnän).
Taso muodostuu henkilön haluttavuudesta vastakkaiselle sukupuolelle. Sinun tasosi siis määritty sen mukaan, kuinka (seksuaalisesti) kiinnostavana vastakkainen sukupuoli sinut näkee suhteessa muihin henkilöihin, jotka ovat kanssasi samaa sukupuolta. Samalla tavalla voidaan toki ajatella olevan tasoja homoille ja lesboille ja kaikkille muillekin. Ihmeellistä, että on aikuinen ihminen, joka ei muka ymmärrä tätä.
Tuon "joillakin on enemmän kysyntää kuin toisilla" -itsestäänselvyyden vääntäminen joksikin ihmeen tasoteoriaksi on kyllä ihan burgeritoimintaa.
Näin miehenä voin vastata otsikon kysymykseen että päinvastoin!
Eli siis mikäli on niin helppo, että antaa jo toisilla treffeillä, niin se on sitten siinä...
Odotan kumppanilta uskollisuutta (joo tiedän olevani vanhanaikainen), eli minkään hutsun kanssa en lähde mitään vakavampaa rakentamaan.
No mistä niitä miehiä sitten pitäis etsiä jos treffisovellukset ei käy? Ja miten niitä miehiä “valitaan” paremmin? Ihan perus Pertti-insinöörejä tai putkimiehiä olen “valinnut”- eivätkä fyysisestikään mitään adoniksia ole olleet. Sellaisia jotka vaikuttaa siltä että tulevat omillaan toimeen ja ovat keskustelukykyisiä ja mukavan oloisia.
Enkä usko että itsekään mitään ihan pohjasakkaa olen treffimarkkinoilla kuitenkaan... en toki mikään Sara Sieppi ole :)
Ap