Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisäansioita esim. 100-200e/kk?

Vierailija
22.03.2021 |

Eli pientä extra-rahaa opintotuen päälle, ettei tarvitsisi elää niin ääriankeasti? Opiskelu on niin rankkaa ja aikaavievää, etten pysty ns. kunnon töitä ottamaan vastaan ohessa, mutta esim. kerta viikkoon voisin kyllä tehdä, tai jokin muu ratkaisu?

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranulkoiluttajaksi. Moni pitkää päivää tekevä olisi onnellinen, jos joku kävisi koiran kanssa lenkillä joko päiväsaikaan, ettei koiran tarvitse olla niin kauan yksin, tai siinä ennen kotiintuloa, ettei tarvitsisi väsyneenä vääntyä heti lenkille.

Esim. vitonen per puolen tunnin lenkki. Sen malttaisi maksaa, ja samalla saisit itse liikuntaa.

Tämä! Jos et ole allerginen/ pelkää koiria, niin helppo tapa tienata ja saada kätevästi itsekin hyötyliikuntaa samalla. Lisäksi voit myös ottaa koiria tai muita lemmikkejä hoitoon pidemmäksikin aikaa jos omistajat vaikka ovat lomalle lähdössä.

Mun mielestä jo vuosia sitten koirahoitola otti 20 €/vrk koiran hoidosta. Jos viikon reissun ajaksi ottaa naapurin koiran niin se olisi jo 140 €.

Vierailija
122/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala siivoamaan ullakkoja ja varastoja. Jos löydät arvotavaraa, lupaa myydä netissä tai kirppiksillä ja sovi ennen myyntiä osuutesi saamistasi maksuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitte vaan mikä kysyntä on xxxl-koon naisilla päiväkahvirintamalla.

Onko? 🤔

Vierailija
124/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin arvasin kun luin aloituksen että 99% ideoista liittyy seksiin.  Kyllä nainen voi ansaita rahaa paljon fiksummallakin tavalla kuin itseään myymällä ja EI suurin osa EI voisi kuvitellakaan tekevänsä tuollaista eikä kukaan tervejärkinen sitä nuorelle naiselle suosittelisikaan. Liity kuluttajapaneeleihin ja vastaa kyselyihin, saat joko rahaa paypal-tilille tai lahjakorttina gogiftin kautta. Osta edullista tavaraa ja myy netissä kalliimmalla, kaikenlaiset keräilytuotteet esimerkiksi kiinnostaa ihmisiä nyt kun moni muu harrastus on tauolla. Osta huonekasveja ja myy pistokkaina, nyt alkaa olla lähellä ne parhaat myyntiviikot. Ostaa lankaa tai kankaita ja valmista jotain tuotteita myytäväksi.  Arvosta itseäsi ja pysy kaukana kaikista seksiin liittyvistä tienaustavoista.

Ostin lankaa ja kankaita ja tein käsitöitä. Hyvin ja huolella ja vielä helmikirjailut päälle. Pari meni kaupaksi ihan pilkkahintaan ja nyt mulla on kassillinen kauniita käsitöitä joita kukaan ei osta ja en itse tarvi juuri nyt. Olis vaan pitänyt pyllistää kameralle :D

Vierailija
125/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kryptotreidaus.

Vierailija
126/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko keittiöveitsien ja puukkojen teroitus sopivin työvälinein ovelta ovelle? Voisi laulaa aluksi kerrostalojen ja rivitalojen pihoilla kuin vanhassa Suomifilmissä. Samalla voisi kiilloittaa hopea-,messinki- ja kupariesineet. Lisäksi voisi lisätä repertuaariin kenkien plankkausta ja suojakäsittelyä.

Eli olisit kiertävä moniosaaja :)

Vierailija
127/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon saat sijoittaa jos haluat 2-300€/kk tuottoa.

Vierailija
128/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertele huutokaupoissa sekä kirppiksillä ja etsi arvotavaraa halvalla. Myy sitten netissä.

Seuraa ammattihuutajien (yleensä eturivissä) toimintaa varsinkin panttihuutokaupoissa, niin opit arvottamaan tavaroita oikeaan markkinahintaan. Opiskele muutenkin tavaroiden arvottamista sopivista antiikkilehdistä ja nettihuutokaupoista.

Vierailija
129/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ruokailu vie 4€/pvä, voi kokeilla vaikka peruna, kaura, soijarouhe - pohjalta uutta qourmetlajia, maustaen päivittäin eri tavoin mutta reippaasti. Muu proteiinia sisältävistä aineksista laitettu lisä, esim. linssi, herne luo vaihtelua.

Jos pääsee 1-2€ tasoon, on sitten pitkän päälle oppinut keinot saavuttaa paljon vähemmälläkin itsensä myynnillä.

Ruokakulttuuri on bisneskahleissa pitkälti, ja se aiheuttaa ongelmia globaalisti melko turhaan.

Vierailija
130/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no muutaman kympin kun heittää sijoituksiin. Alle satkulla voi jo tulla hyvinkin. Äkkiä se kumuloituu. Tänä vuonna olen sen 5000 laittanut. Jos jatkan tätä vuoden loppuun niin ensi vuonna tuleekin jo tuon 200 euroa/kk lisää. Ja hiukan vähemmän jo tänä vuonna.

Vierailija
131/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hae postille yötöihin.

Vierailija
132/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n.60 000-98 000 euroa, joista osa ois osinkojen uudelleensijoittamista.

Toki opiskelijan ei kannata osinkotuloja hommata koska Kela rankaisee. Hlökohtainen avustaja-keikoista vois kuukaudessa satkun tai pari tienata.

Vierailija
133/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä teen puhelinmyyntiä (tai no bookkauksia puhelimitse) 10 h viikossa. Saa tehdä kotona eli teen yleensä muutamana päivänä ton kun ei oo mitään tiukkaa työvuoroa. ja oon tienannut ihan ok. Peruspalkka on 10 euroa/h ja oon saanut provikkaakin 100-250 euroa kuussa. Toukokuussa aloitan tekee 30 tuntista viikkoa kesän ajaksi.

Missä firmassa? Itse olen miettinyt samaa jos kotoa voi tehdä..

Vierailija
134/135 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lapsirakas ja elämä on kunnossa, niin miten olisi tukiperheenä olo? Kerran kuussa lapsi tai lapset tulisi viikonlopuksi hoitoon. Saa pienen korvauksen ja kulukorvauksen.

Vierailija
135/135 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä homma jolla tienata rahaa ja maksetaan viikottain. 

https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme