Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisäansioita esim. 100-200e/kk?

Vierailija
22.03.2021 |

Eli pientä extra-rahaa opintotuen päälle, ettei tarvitsisi elää niin ääriankeasti? Opiskelu on niin rankkaa ja aikaavievää, etten pysty ns. kunnon töitä ottamaan vastaan ohessa, mutta esim. kerta viikkoon voisin kyllä tehdä, tai jokin muu ratkaisu?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin olisi pientä intoa sivubisnekseen.

Minulla on monta liikeideaa valmiina sekä tietotaitoa.

Voisin perustaa firman tai kevytyrittäjyyden.

Mutta koska valtio on niin ahne verotuksessa, tuo haave jää toteuttamatta. Se on minun periaatteeni. En ala leikkimään näin huonoilla säännöillä.

Siten minun ja valtion tulot ei kasva vaan Pysyy samana.

Järjetön työnteon ja yrittäjyyden VASTAINEN SYSTEEMI SUOMESSA.

Näin sanelee vasemmisto.

Yritysverotus on alimmillaan, eli keksi joku oikea tekosyy olla tekemättä mitään.

Terveisin tilitoimistoyrittäjä

Vierailija
62/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranulkoiluttajaksi. Moni pitkää päivää tekevä olisi onnellinen, jos joku kävisi koiran kanssa lenkillä joko päiväsaikaan, ettei koiran tarvitse olla niin kauan yksin, tai siinä ennen kotiintuloa, ettei tarvitsisi väsyneenä vääntyä heti lenkille.

Esim. vitonen per puolen tunnin lenkki. Sen malttaisi maksaa, ja samalla saisit itse liikuntaa.

Tätä itsekin piti tulla ehdottamaan. Jos yhtään on koiraihminen ja voi valita itselleen sopivat koirat.

Olen joskus itse miettinyt tuota kun tykkään koirista mutta omaa en halua hankkia. Hoitelen nykyään paljon tuttavien koiria ihan ilmaiseksi mutta vierailta voisi ottaa maksuakin. Olen nähnyt koirapuistossa näitä, joilla on koira hoidossa, yhdellä on kolme koiraa aina silloin tällöin. Veikkaan että enemmän kuin kahvirahat saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivousta. Kotitalousvähennys juuri nousi, joten monikin etsisi ihan työntekijää siivoamaan. Aikataulut varmaan saa sovitettua opintoihin.

Vierailija
64/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posti hakee jakajia.

Postista voisi kysyä myös sijaisuuksia, hommiin voisi mennä silloin kun itselle sopii. Jaoin aikanaan Hesaria sijaisena. Joskus tarjottiin vain parin päivän sijaisuutta, joskus viiden viikon. Voi itse päättää, meneekö. Tienasin tosin parhaimmillaan toista tonnia käteen.

Vierailija
65/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti hakee jakajia.

Postista voisi kysyä myös sijaisuuksia, hommiin voisi mennä silloin kun itselle sopii. Jaoin aikanaan Hesaria sijaisena. Joskus tarjottiin vain parin päivän sijaisuutta, joskus viiden viikon. Voi itse päättää, meneekö. Tienasin tosin parhaimmillaan toista tonnia käteen.

En kyllä viitsisi vaivautua tuohon hintaan myymään vähää vapaa-aikaani. Mieluummin sijoitan tuottavasti rahani, niin ei tarvitse vapaa-aikaa uhrata. Tuo toista tonnia käteen tulee jo nyt kuukausittain sijoituksista osinkoja tilille.

Vierailija
66/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikamerassa strippaamalla

Vierailija
67/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hieno homma sinulle ja kaikille, jotka ovat seksityöhön halukkaita, mutta suurin osa ei ole sitä valmis tekemään." Älä yleistä, meitä on kuule tosi paljon.

Hyi, kuka viitsii pilata elämänsä myymällä seksiä?

Vierailija
68/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet nainen, ainakin yksi helppo keino tienata rahaa tuli mieleen...

Vierailija
69/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullojen keräily!

Vierailija
70/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja perjantai-iltaisin

Vierailija
71/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persettä vaa jakeluun. Ei pitäs olla kovin vaikeeta.

Mutta sinulle on?

Vierailija
72/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee maksettuja kyselyjä. Jos liittyy monille eri sivustoille ja tekee paljon kyselyjä, on mahdollista ansaita jopa 100 euroa kuukaudessa.

Vierailija
73/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keimaile lehdissä puoliksi alasti ja näytä sisuskumia . Niin ne julkimotkin tekee. Pane paremmaksi ja kerro myös  "kaikki " suhteistasi . Saat kansikuvasta ja avautumisesta pirusti rahaa . Tuoretta tavaraa peliin ainaisten naamojen sijaan .

Vierailija
74/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keimaile lehdissä puoliksi alasti ja näytä sisuskumia . Niin ne julkimotkin tekee. Pane paremmaksi ja kerro myös  "kaikki " suhteistasi . Saat kansikuvasta ja avautumisesta pirusti rahaa . Tuoretta tavaraa peliin ainaisten naamojen sijaan .

Ota Dannystä oppia jos olet koiraspuoli . Tuhmat ostaa lehden , maine kasvaa .

Vierailija
75/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only-fans.

Vierailija
76/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy itseäsi.

Vierailija
77/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3080 laittaa raksuttamaan ethereumia, niin aikalailla 100€/kk pukkaa

Vierailija
78/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla on valtava pula tekijöistä. Katso mol.fi ja sieltä osa-aikaiset työt. Erilaisia hyllyttäjiä ja esillepanijoita tarvitaan aina. Vuokrafirmojen kautta kärryjen kerääjäksi viikonloppuisin jne. Pikku tuntitöiden tekijöille on valtavasti valinnanmahdollisuuksia. Eri asia sitten, kun haluat täydet tunnit.

Vierailija
79/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan alalla on valtava pula tekijöistä. Katso mol.fi ja sieltä osa-aikaiset työt. Erilaisia hyllyttäjiä ja esillepanijoita tarvitaan aina. Vuokrafirmojen kautta kärryjen kerääjäksi viikonloppuisin jne. Pikku tuntitöiden tekijöille on valtavasti valinnanmahdollisuuksia. Eri asia sitten, kun haluat täydet tunnit.

Minä en kelvannut kärryjen kerääjäksi (halusin siis vain lisätienestiä, en sentään uraa halunnut kärrynaisena.) Kävin KAKSI KERTAA samassa paikassa haastattelussa, toinen haastattelu oli LAUANTAINA. En saanut paikkaa, taisin olla liian v...a...l...k..o..i..n..e...n. Kyllä suututti, kehtaavatkin juoksuttaa samaa ihmistä turhaan siellä, vaikka varmaan se tyyppi tiesi ettei ota minua kuitenkaan.

Vierailija
80/135 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkaile lastenhoitajana varhaiskasvatuksessa :) Vaikka päivän tai pari viikossa. Tai vain muutama pv kuukaudessa. Suosittelen. :) Esim. pk-seudun omistama Seure järjestää pikakoulutuksen lastenhoitajasijaisiksi tuleville. Töitä riittää alallamme ja itse valitset haluamasi päiväkodit ja päivämäärät :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän