Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(kohta ex) Mies väittää että en saisi ilman hänen lupaansa muuttaa takaisin kotiseudulle lapsen kanssa??

Vierailija
22.03.2021 |

Tulemme eroamaan ja meillä on 5 vuotias poika. Minä olen Lapista kotoisin ja muutin tänne pk-seudulle. Nyt aion muuttaa pojan kanssa takaisin kotiseudulle jatkamaan vanhempieni työtä. Lapsi jää siis joka tapauksessa mulle, koska mies tekee niin haastavaa vuorotyötä (myös työmatkoja) että ei pystyisi yksin lapsesta huolehtimaan. No nyt kun sanoin että me muutetaan Lappiin niin mies sanoi että ette muuten muuta, koska hän ei anna lupaa :D :D

Ei kai hän sitä mitenkään voi estää?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuskaat lapsen isälleen viikonloppuisin ja lomilla, ja haet takaisin.

Vierailija
62/64 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen päätettäväksi jää mihin voit asettua asumaan, oli se sitten Kittilä tai Pihtipudas. Jos hän on sen niin määritellyt että voi sieltä parhaiten hakea lapsen tapaamisiin, niin sinun on hyvin vaikea tätä estää joutumatta edesvastuuseen. Mikä tässä tapauksessa tietenkin tarkoittaa juuri sitä huoltajuuden menettämistä. Oletko valmis viettämään loppuelämäsi Suomussalmella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rovaniemi - Helsinki väli lento on tunti. Lapsenkin saa laitettua yksin lappukaulaisena eli saattaen otetaan ja annetaan käteen.

Joku Helsinki - Espoo väli on samainen tunti ja julkisilla neljän vaihdon takana... No, ehkä vähän kärjistettynä...

Pitäisi ajatella lapsen parasta. Lappi sukulaisilleen on parempi kuin yksin Hesassa ja näkee isää kuitenkaan kerran kuussa.

Lapsi kasvaa ja oppii itse kulkemaan...

Just mietin samaa. Me asuttiin miehen kanssa yhdessä ollessa Oulussa. Kun erottiin lapsen matka multa isälleen oli busseilla noin tunti. Sitten minä päätin, että lähden takaisin Helsinkiin ja nyt lapsella on lentokoneella matka sen saman tunnin. Ei mitään eroa kulkemisen keston kannalta sen suhteen että asutaanko me Helsingissä ja mies Oulussa vai Oulun sisällä me asuttiin lapsen kanssa Heinäpäässä ja lapsen isä Kiimingissä.

Vierailija
64/64 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla niin että mies huomaa että kuinka hän vapautuu hoito vastuustaan ja eikä ota lasta enään ikinä luokseen tai tavata lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän