Te joilla on hiustenpidennys -
Mitä maksoi ja kuinka usein käytte " huollossa" ja paljon siitä veloitetaan.
Terveisin Harva Hapsi
Kommentit (8)
Miksi pidit vain 3kk? Kyllästyykö hiustenpidennyksiin vai onko ne hankalahoitoiset? Olitko tyytyväinen/tyytymätön?
Vierailija:
Miksi pidit vain 3kk? Kyllästyykö hiustenpidennyksiin vai onko ne hankalahoitoiset? Olitko tyytyväinen/tyytymätön?
Jotkut eivät pysty pitämään siistinnäköisenä edes niin kauaa.
Synnytin vuonna 2002, ja muutama kuukausi synnytyksestä iski sulkasato, paha sellainen. Omat kivat pitkät hiukset harvenivat puoleen entisestään. Vuonna 2004 marssin ekaan tuuhennokseen, jossa oman harvan tukan joukkoon laitettiin 25 sinettiä. Taisi maksaa 2-300 euroa. Nyt minulla on 75 sinettiä päässä, maksoin niistä 450 euroa. Pidän pidennyksiä kerrallaan 5-6 kuukautta. Omien hiusten kasvaminen ei haittaa vaan se, etten hoida ikinä pidennyksiä tarpeeksi hyvin; ne on pakko vaihtaa viimeistään puolen vuoden päästä ottamisesta.
Olen tottunut pidennyksiin/tuuhennoksiin. Ne vetävät jonkin verran omaa tukkaa päästä, joten oma haivenistoni on ihan kamala naturellina. Seuraavaksi aion kokeilla Simply Natural -pidennystä, koska se ei kiharru, kuten tää GL.
Pidennys on kallis. Olen kuitenkin totaalisen koukussa siihen.
...en käy huollattamassa pidennyksiä tuon puolen vuoden aikana kampaajalla. Varmaan aihetta olisi, mutta kun tuota rahaa ei ole.
Olen tottunut pidennyksiin/tuuhennoksiin. Ne vetävät jonkin verran omaa tukkaa päästä, joten oma haivenistoni on ihan kamala naturellina.
Pidin niitä kerrallaan n. 2-4kk. Hiukset voi käyttää moneen kertaan uudelleen. Omia hiuksia ei lähtenyt normaalia enempää. Toki huomaat hiusten irtoamisen herkemmin ottaessa sinetit pois: jäävät sinetteihin " roikkumaan" , normaalisti varisisivat maahan. Laitan työkseni viikottain hiustenpidennyksiä ja -tuuhennuksia.
6
aitoa hiusta muistaakseni 120 osiota (sineteillä kiinni) ja maksoin reilun 200e (oli hurjat tuttava-alennukset mukana, maksaa muuten ainakin tuplasti ton verran!)
pidin 3kk pidennyksiä ilman mitään huoltoja.