Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mitä mun pitäis tehdä tälle vaatteelle?

Vierailija
18.08.2006 |

Ostin sadalla eurolla juhlallisen valkoisen Espiritin bleiserin ja huomasin vasta kotona, ettei sais pestä vedellä. !!! Valkoinen bleiseri... Ekan käyttökerran jälkeen takissa oli jo jotain kuraa, joten pesin vedellä ja sain sen näköiseksi että kehtasin laittaa. Nyt kun taas tarttis juhlavaatetta kaivoin sen esiin ja nyt sitten on ilmestynyt sinne tänne sellaisia vaaleita keltaisia juovia. Ne varmasti noudattelee niitä rajoja mistä takki on ollut kostea. Onko tässä enää mitään tehtävissä?

Aattelin pestä sen kaikesta huolimatta. Olisko jollakulla vinkkejä miten se kannattais tehdä niin että takista sais vielä käyttökelpoisen? Veeetuttaa ankarasti, olen köyhä ja satku on mulle iso raha! Kemiallinen pesula ei onnistu, paikkakunnalla ei ole pesulaa enkä viitsi tämän takia ajaa sataa kilometriä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo ei vesipesua-merkinnät kannattaa ottaa todesta. En usko että jo syntyneet vauriot siitä poislähtee, ainakaan itse pesemällä. Pesula voisi ehkä korjata asian vielä.

Vierailija
2/2 |
18.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä euroja plus bensat. Ja näitten juhlien jälkeen sen saa tietysti taas roudata pesulaan. Sitä paitsi pesetin kerran takin kemiallisessa pesussa ja se tuli sieltä saumoista haalistuneena ja kamalan näköisenä. Kun takki seuraavan kerran oli likainen en viitsinyt enää viedä pesulaan, lykkäsin vaan pesukoneeseen. Mitään muutosta en huomannut entiseen, joten tuntuu siltä että se kemiallinen pesu sai sille vaatteelle pahempaa aikaan kuin vesipesu. Niin että ei ole oikein motivaatiota ruveta viemään sadan euron vaatetta pestäväksi. Ehkä sitten jos olis tuhannen euron vaatekappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi