Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa jatkamaan, laihdutus tasanteella

Vierailija
22.03.2021 |

Vielä olisi 3kg lopulliseen tavoitteeseen (sama kuin ennen lasta), mutta nyt ei ole vaaka hievahtanutkaan pariin viikkoon. Olen periaatteessa ihan tyytyväinen tähänkin, mutta miksi en pystyisi vielä 3kg? Vanhat vaatteet istuisi paremmin ja tykkään olla hoikan näköinen. Mitä nyt pitää tehdä? En ole ennen laihduttanut. Nyt 6kk ja - 9kg takana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät mitä teet. Ei muut voi elää sun elämää sun puolesta.

Vierailija
2/2 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea upeasta painonpudotuksesta, olet tehnyt kovasti töitä! Mahtavaa että olet tyytyväinen nykyiseen painoon. Viimeiset kilot ovat haastavimpia ja paino saattaa junnata pitkäänkin paikallaan, on ihan realistista että viimeinen 3 kg ottaa seuraavat 6kk, mutta älä luovuta, olet tehnyt jo hienon suorituksen ja pystyt viemään sen loppuun. Jos olet lisännyt liikuntaa olet saattanut huomaamatta saada lisää lihasta, joka painaa enemmän kuin rasva. Kannattaa vaakaa enempi luottaakin mittanauhaan ja siihen miltä vaatteet näyttävät päällä. Itselläni ainakin kävi niin että aloin laihduttamaan lisäämällä liikuntaa ja 2 vuotta myöhemmin painan 2kg enemmän, mutta kaikki vanhat vaatteeni ovat isoja.

Lykkyä laihdutuksen loppumatkalle! Olen vaan random kommentoija netissä, mutta uskon että onnistut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla