Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivokasvain?

Vierailija
22.03.2021 |

Moi!
Olen 14vuotias nuori ja pelkään että mulla olisi aivokasvain. Mun silmiin sattuu kun liikutan niitä ylöspäin ja mulla on päänsärky. Se on sellanen että esim jos nyökyttää tai ravistaa päätä niin sattuu. Eilen alkoi aamulla päänsärky ja silmien kipu tuli muutamia tunti sen jälkeen.
Onkohan kyseessä aivokasvain vai vaan joku ohimenevä juttu? Jos on joku tavallinen juttu niin miten saisi pois? On ikävän tuntuinen

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelkkä niska- ja hartiajumi voi aiheuttaa tuota.

Silmissä ei ilmeisesti ole näköhäiriöitä?

Vierailija
2/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei kiitos! Silmissä ei ole mitään näköhäiriötä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kasvain ole vaan migreeni, meet kouluterkkarilli ja tarkistatte ensin näön voi johtua siitä että näkö on huono jos ei ole niin migreeni lääkitys kannattaa saada ajoissa käyttöön, noi kohtaukset kestää joskus jopa päiviä. Voit myös pyytää vanhempia varaamaan lääkärin ajan.

Vierailija
4/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt keskustelupalstalla? Valot päälle, teini.

Vierailija
5/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt keskustelupalstalla? Valot päälle, teini.

Miksi kettuilet takaisin? Entisten koulukiusaajien kerho taas kokoontuu..

Hyvä, että teini kysyy edes jostain.

Vierailija
6/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki nuokin aivokasvaimen merkkejä mutta yleensä syy muussa. Tosiaan niskavaivat aiheutta silmätakasärkyä ja erilaisia päänsärkyjä.

Kasvaimessa usein näköhäiriöitä. Omalla lapsella hyvänlaatuinen aivokasvain. On kyllä samoja oireita kun sulla mut lisäksi näköhäiriöitä.

Jos vaivaa niin päänkuvaus ratkaisee ongelman. Tosin täytyy muistaa että 40% löytyy jonkinlainen kasvain/kysta kun päätä kuvataan. Yleensä hyvälaatuinen.

Vierailija
7/7 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt ekana ottaisin 2 x 400 buranaa ja 2 x 500g panadolia yhtäaikaa jos kova särky. Todennäköisesti menee lopullisesti ohi noilla. Jos jatkuu niin lääkäriin. T: äskeinen.