Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa mun huomenta aloitus paha aloitus. Ammattivalittaja

Vierailija
22.03.2021 |

Kun sen joku meni poistamaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö oikein tarkasti aamuisin, että miten kirjoitat, mitä sanoja käytät, että ihmiset nousee takajaloilleen? Ja sitten viattomasti vastaat, että no enhän minä nyt sitä tarkoittanut. :D 

Vierailija
2/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, masentaa jo heti aamusta nähdä sun ruma naamas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö oikein tarkasti aamuisin, että miten kirjoitat, mitä sanoja käytät, että ihmiset nousee takajaloilleen? Ja sitten viattomasti vastaat, että no enhän minä nyt sitä tarkoittanut. :D 

En mieti. Ap

Vierailija
4/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, masentaa jo heti aamusta nähdä sun ruma naamas.

Ethän sinä mua missään näe. Ap

Vierailija
5/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

Nyt narraat! :D :D :D :D 

Vierailija
6/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö joka aamu tehdä se sama aloitus? Tee yksi huomenta-aloitus ja pidä sitä päiväkirjanasi, jos on pakko joka päivä avautua palstalle siitä miten teillä taas syödään tänään makkarakeittoa.

Vierailija
7/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

No en kyllä mieti. Siinäkään ketjussa ei ollut mitään pahaa. Ap

Vierailija
8/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö joka aamu tehdä se sama aloitus? Tee yksi huomenta-aloitus ja pidä sitä päiväkirjanasi, jos on pakko joka päivä avautua palstalle siitä miten teillä taas syödään tänään makkarakeittoa.

Joka päivä on eri ruoka. Tänään on kinkkukiusaus ja fetasalaatti. Ap

Vierailija
9/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

Ehkä sun kannattaisi miettiä joskus vähäsen. 

Vierailija
10/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

Mitä pahaa siinä ketjussa muka oli? Ap

Vierailija
11/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

Ei siinä varmaan ollutkaan, en ehtinyt lukea sitä kuin alusta. Mutta oli se jotenkin kummallinen ajatus, että joku pohtii sitä, että ei voi soittaa kuolleille sukulaisille. Ei ole koskaan tullut itselle mieleen tuollainen ajatus. Ei siinä mitään pahaa, mutta se oli niin kummallinen ajatus, että ehkä sen takia meni poistoon. Eikä tartte kysyä, että mitä kummallista siinä oli, siinä vaan oli. 

Vierailija
12/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mieti. Ap

Ei siinä varmaan ollutkaan, en ehtinyt lukea sitä kuin alusta. Mutta oli se jotenkin kummallinen ajatus, että joku pohtii sitä, että ei voi soittaa kuolleille sukulaisille. Ei ole koskaan tullut itselle mieleen tuollainen ajatus. Ei siinä mitään pahaa, mutta se oli niin kummallinen ajatus, että ehkä sen takia meni poistoon. Eikä tartte kysyä, että mitä kummallista siinä oli, siinä vaan oli. 

Eli taas mut on ymmärretty väärin kuten aina. Tarkoitin sitä, että kun melkein kaikki sukulaiseni ovat kuolleet, niin ei ole ketään, kenelle soittaa. Sitä että olen yksinäinen. Ap

Vierailija
13/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu sukulaisesi on kuollut kuin äitisi? Sitä paitsi ethän pitänyt häneenkään yhteyttä kuin hyvin harvakseltaan.

Jos tulevan ex-miehesi suku lasketaan mukaan, niin häneltä on kuolleet molemmat vanhemmat. Mutta eikös hänenkin muu sukunsa ollut hyvin pieni.

Mistä siis tulee se "valtava" määrä (niin kuin aamulla kirjoitit) sukulaisia, joille ennen heidän kuolemaansa soittelit?

Mietin vaan, kun olet aina kertonut, että et ole pitänyt yhteyttä yhtään kenenkään kanssa eikä kukaan ole pitänyt yhteyttä sinuun. Ainoa kontaktisi tuntui olleen se anoppisi.

Vierailija
14/14 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muu sukulaisesi on kuollut kuin äitisi? Sitä paitsi ethän pitänyt häneenkään yhteyttä kuin hyvin harvakseltaan.

Jos tulevan ex-miehesi suku lasketaan mukaan, niin häneltä on kuolleet molemmat vanhemmat. Mutta eikös hänenkin muu sukunsa ollut hyvin pieni.

Mistä siis tulee se "valtava" määrä (niin kuin aamulla kirjoitit) sukulaisia, joille ennen heidän kuolemaansa soittelit?

Mietin vaan, kun olet aina kertonut, että et ole pitänyt yhteyttä yhtään kenenkään kanssa eikä kukaan ole pitänyt yhteyttä sinuun. Ainoa kontaktisi tuntui olleen se anoppisi.

Molemmat mummoni on kuolleet, molemmat tätini on kuolleet, ensimmäinen mieheni on kuollut, äitini on kuollut, appivanhempani ovat kuolleet ja siskon tyttöni on kuollut. Etenkin toinen tätini oli mulle tosi läheinen. Oltiin molemmat yhtä aikaa omaishoitajana ja soiteltiin todella usein ja välillä kävin hänen luonaan kylässä. Ap