Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä Bratz-nuket on rumia?

Vierailija
11.08.2006 |

Minusta ne näyttävät ihan naisen irvikuvalta pahimmillaan...hirveät turbohuulet ja lautasen kokoiset pällisilmät. Miksi Barbietkin ovat muuttuneet molopäiksi? Minne on kadonnut perinteinen, sopusuhtainen barbie? Ai niin, leikkivätkö kuinka monien tytöt vielä perinteisillä nukkekodeilla? Ainakin se ruotsalainen suht. uusi nukkekoti on todella viehättävä kun taloon tulee sähkötkin. :)

t: kahden pojun äippä, joka ei pääse nukkeleikkeihin osalliseksi!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meille niitä koskaan tule, aamen.

T: Kahden tytön äiti

Vierailija
2/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä oo jalkojakaan kenkien sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa ' kauhisteltiin' noita bratzeja: verkkosukkahousut ja just perseen peittävä kuraläppä-pvc-hame päällä, verkkopaita ja räikeän punaisella värjätyt huulet. toisella nukella puoleen reiteen olevat ' kiiltonahkasaappaat' . Onks noi nyt lasten leluja? Näytti niiiiin huoralta, että huh!

Vierailija
4/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenmminkin Bratz huoria kun prinsessoja. Hirveät vaatteet, minihameet ja verkkosukat. Ja ne naamat. Meiän tytölle ei kyllä sellasia tule ikipäivänä.

Vierailija
5/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikilla mun näkemillä barbeilla on luonnottoman pitkät jalat, yli-kapea vyötärö, mahdollisimman suuret tissit, ja valtavat hiukset.....mutta sellaisiahan me kaikki naiset kai ollaankin :)

Vierailija
6/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ne tuli markkinoille, niin kyllä me niitä tytölle ostettiin. Taitaa olla nykyajan barbeja?

Vierailija
7/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kuitenkin, on niiden aikakautta.

Vierailija
8/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikuntakyvytön ja näyttäisi hirveätlä. suhteet ihan päin mäntyä

Vierailija
9/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille niitä ei tule.

Vierailija
10/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

poikia ja en saa ostaa bratzeja tai barbieita!

sukulaitytöillä niitä on ollut joskus mukana ja olen täysin häpeilemättä pukenut ja riisunut ja asetellut niitä miniatyyri radioita, lamppuja, meikkejä ja huonekaluja:)

älkää suhtautuko noin, meillä kaikilla oli barbeja ja ihan normaaleita meistäkin tuli (lukuunottamatta niitä, jotka eivät voi hyväksyä itseään parempivartaloista nukkea lapselleen).

Vierailija
11/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no en kyllä ihmettele...

Vierailija
12/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi raukkaa niitä lapsia, joiden äiti pitää bratseja ja barbeja " parempivartaloisina" ts. tavoiteltavana naisihanteena.

Vierailija
13/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten poikien hirviöt ja robootit? Kummallisia laaseraseita ja ääniä. Eihän sellaisia ole olemassakaan, miksei osteta vaan niille tavallista Brion pikkutojotaa?

Lelujahan noi nuketkin on hei, ei mun tyttö ainakaan pukeudu kuin brazi tai barbi, vaikka on leikkinyt niillä jo monta vuotta, ei tullut kyllä mieleenikään että olisin lapsena pitänyt jotain nukkea esikuvana, mielikuvitusleikkejä ne on hölmöt :)

Vierailija
14/24 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen itsekin minihameessa. On korkokenkiä ja saappaita. En ole huora enkä huoran näköinen. Napapaitaa en omista, mutta ei ole sellaista vaatetta meidän brazeillakaan.

Mikä tekee brazista tai ihmisestä huoran? vaatteet vai?

Täällä on aikuisilla ihmisillä hirveen likaisia ajatuksia!!!

Mun tyttö on nyt 13-vuotta, eikä enää leiki kyseisillä nukeilla. Mutta ei ole mitenkään kieroutunut ja pukeutuukin ihan " normaalisti" .

Vierailija
15/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antaisi edes 10- vuotiaalle mielelläni...T. lto

Vierailija
16/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan aio ostaa niitä tytöilleni (4,5 ja 3 v) oma-aloitteisesti. Jos he jossain vaiheessa niitä itse pyytävät, niin sitten harkitaan ja valitaan vähiten ruma.

Tytöt tykkäävät kovasti leikkia monenlaisilla nukeilla: vauvanukeilla, nukkekodilla, barbieilla. Myös barbien " korvikkeet" , siis erilaiset prinsessanuket ovat kivoja ja minusta myös kauniimpia kuin varsinaiset barbiet.

Vierailija
17/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valkkasin sen itse ja otin sellaisen jolla oli pitkät housut ja tavallinen paita!

ei siis mitkään horovaatteet... =)

mutta ovat kyllä tyttöjen suosikkeja,vaikka aikuiset ei tykkää...=(

Vierailija
18/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu tyttö...

Vierailija
19/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi antaa tytöilleni sellaista

aikuinen päättää mitä ostetaan vaikka lapsi jotain vaatisikin sitä ei tarvitse välttämättä ostaa jos ei sovi omiin arvoihin

Vierailija
20/24 |
11.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin tule. Kavereilla on näyttää olevan useita, mutta hyvin on tyttö ymmärtänyt, eikä niitä myöskään itselleen pyydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi