Posti uudelleenohjasi Kentonecin paketin
pakettiautomaatista Postin noutopisteeseen koska pakettiautomaatti on muka jälleen täynnä.
Surullista meininkiä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ojentaa paketin sinulle postin pisteessä katselee hymyn virneellä kun huomaa lähettäjän.
Hän tietää. Hän todellakin tietää. Onhan hän itsekin tilaillu anustappeja ja muuta kivaa. Mitähän sinä tilasit, hän miettii... Onkohan täällä anustappi, vai mitä täällä onkaan? Tuon näköinen ihminen tilaa seksileluja, onpas kyllä.
LOL. Kieltämättä oli täti tiskin takana oudon näköisenä kun pakettiani ojensi.
Eipä noita muut tiedä kuin ne jotka itsekin tilailee noista paikoista. Esim. minulla ei ole tuollaisesta firmasta havaintoa kun ei ole kait sitten tilattu mitään oikeasta paikasta.
Eli jos täti virnuilee niin kysy siltä että minkäsmallista apuvälinettä se itse suosii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hävettävää tuossa nyt on? Minulle naisena ainakaan ei ole. Kaikki me seksin kautta ollaan tänne pallolle päädytty.
Lisätietoja vanhempiesi käyttämistä seksileluista?
En ole kysynyt, tuskinpa ovat käyttäneet. Minulle omien vanhempieni, kavereiden tmv seksilelut eivät ole tabu tai kauhistus.
Naisille se onkin helppoa nykyään ja hyvin voimaannuttavaa esitellä lelujaan. Mutta annas olla kun Pertti vetää kaapista tekorömpsän esiin ni jo tuomitaan joukolla!
Näin varmasti on, että moni hyväksyy ennemmin naisten lelut. Itse en kuitenkaan tuomitse miesten lelujen käyttöä. Älä yleistä.
Kaitpa tulevaisuudessa jollain perillisillä on sekin edessä että kaapista löytyy muiden apuvälineiden joukosta vaarin tekohanuri kasseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hävettävää tuossa nyt on? Minulle naisena ainakaan ei ole. Kaikki me seksin kautta ollaan tänne pallolle päädytty.
PAITSI JEESUS. SYNTYI NEITSYT MARIASTA.
Tai Maria keksi hätäpäissään hyvän tarinan, jotta välttyi juut kivityskulttuurilta. VT:ssä käsketään kivittämään.
Näin varmasti on, että moni hyväksyy ennemmin naisten lelut. Itse en kuitenkaan tuomitse miesten lelujen käyttöä. Älä yleistä.