Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla tulla kaapista vanhemmilleni. Mitä teen?

Vierailija
21.03.2021 |

Olen 16-vuotias tyttö, parisuhteessa toisen samanikäisen tytön kanssa. Ollaan seurusteltu jo melkein puoli vuotta. Oon tavannut tyttöystävän vanhemmat monta kertaa, mutta tyttöystävä ei ole ikinä edes käynyt meillä - vaikka onkin monta kertaa kysynyt, pääsisikö. Syynä tähän on mun vanhemmat, joille en edes uskalla kertoa, että en ole hetero.

Mun isäni käyttää homoa haukkumasanana. Kotona ei muuta kuulekkaan kuin hallituksen arvostelua ja sitä, miten kd/ps hoitaisi kaiken paremmin, transsukupuoliset on iljettäviä, pride on huomionkerjäämistä jne., kysellään millon mulla on poikaystävä (ja vitsaillaan vielä sillä, että pitää sitten aseen kanssa vahtia, ettei mun neitsyyttä viedä ennen häitä) Mua ihan oikeasti pelottaa tulla kaapista ulos saatikka tuoda tyttöystävä näytille, kun tiedän, että mun vanhemmat tukee avoimesti poliitikkoja, jotka on äänestänyt esim. tasa-arvoista avioliittolakia vastaan ja on ihan suoraan homofoobisia itsekin. En halua että mut heitetään pois kotoa, mutta ahdistaa valehdella joka ikinen päivä siitä, mitä olen ja minne menen, kun käyn tyttöystävän luona/sateenkaarinuokkarilla.

Mitä tässä voi enää tehdä? Tekisi mieli kuolla tai karata tai jotain, en kestä enää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama heidän lapsensakin sinä olet vanhemmillesi kaapista tulon jälkeen, hyvänen aika sentään! Ainoa asia, mitä haluan on se, että lapset löytävät heitä hyvin kohtelevia kumppaneita. Aivan sama tuo seksuaalinen suuntaus tälle mammalle.

Vierailija
2/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaapissa vielä. Jatkakaa samaa rataa, näet seurustelukumppanin muualla. Ei mene kauaa kun voit opiskella vaikka muualla, ei tarvitse asua kotona. Eikä karata. Äitisi varmaan ymmärtää sinua hyvin jossain vaiheessa, kun sulattelee asiaa ja parin vuoden kuluttua voi tulla kaapista. Kyselyihin sano, ettet aio ottaa nyt miestä elämää sekoittamaan, se menee yleensä selityksenä. Poistu omaan huoneeseen turvaan (kuulokkeet korville) jos kouhkaavat politiikasta, ei tarvitse kuunnella liikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet juuri niinkuin itsestäsi hyvältä ja turvalliselta tuntuu. Ei seksuaalinen suuntautuminen ole asia mitä tarvitsee kertoa kenellekään jos ei halua. Se on yksityisasia jonka jakamisesta saa itse päättää. Ei tyttöystäväsi arvo kärsi siitä että tilanteesi kotona on hankala eikä ole suotuisa esittelylle. Jos olette yhdessä kun olet jo omillasi ja vanhemmistasi riippumaton niin mieti sitten rauhassa. Kaikki ihmiset ei valitettavasti ole avoimia eikä vanhempiaan voi valita.

Vierailija
4/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vanhemmillasi tulee miettimisen paikka. Se tulee kuitenkin joka tapauksessa kun heille käy ilmi, että seurustelet. Voi olla, että vanhempasi eivät ymmärrä, että homoja, lesboja, biseksuaaleja on joka paikassa yhteiskunnassa. Varmasti ovat vähintään kerran elämänsä aikana asioinut sukupuolivähemmistön edustajan kanssa.

Media tuo esille liian yksipuolista kuvaa sukupuolivähemmistön edustajista.

Vierailija
5/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsisko odottaa pari vuotta kun muutat omillesi ja sitten kertoa vasta. Itse tulin kaapista paljon myöhemmin 3-kymppisenä. Olin silloin vasta valmis kertomaan. Oletko sä nyt henkisesti valmis tulemaan kaapista ulos?

Vierailija
6/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kunnes olet muuttanut omillesi. Kaapistatulosi saattaa luoda joksikin aikaa todella kiusallisen ilmapiirin, kun vanhempasi sulattelevat asiaa.

Vierailija
7/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa vaikka se kaappi.

Vierailija
8/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin ahdasmieliset vanhemmat niin ehkä tosiaan kannattaa odottaa siihen asti että muuttaa kotoa. Sitten ne voi yksikseen sulatella. Varmasti jossain vaiheessa hyväksyy. Kutsu tyttöystävää vain ystäväksi ja sano että menet ystävälle. Sun ikäisillä tytöillä on paljon sydänystäviä. Tuskin ne alkaa siitä epäillä mitään.

Vierailija
9/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ensi jouluateriaan asti.

Vierailija
10/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti voisit ihan huoletta kutsua tyttöystäväsi teille kunhan ette vain hempeilisi vanhempiesi silmien alla. Esittelet ystävänä ja menet "ystäväsi" kanssa nuokkarille yms. Ei tarvitse niin valehdella, vähän laimennat vain totuutta. Monesti tytöillä on muutenkin hyvin läheisiä ystäviä, joten tuskin vanhempasi heti alkaisivat epäilemään suhdetta vaikka näkisivätkin teidät vaikkapa halailevan. Kerrot sitten kun olet muuttanut omillesi eikä tarvitse pelätä pihalle heittämistä

Vierailija
11/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla tulla kaapista, tule ihan etuovesta.

Vierailija
12/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et uskalla tulla kaapista, tule ihan etuovesta.

Homoseksuaalit tulee mieluiten takaovesta. T. Homoseksuaali

Vierailija
13/13 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein parisuhteessa.

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi