Naistenklinikalle sukupuolineutraali nimi
Niin, mikä olisi hyvä sukupuolineutraali nimi naistenklinikalle
Kommentit (101)
Jaa, miksi pitäisi, kun siellä on asiakkaana vain naisia. Samalla logiikalla utologille pitäisi keksiä joku sukupuolineutraali kimi.
Jaa miehetkö siellä käy synnyttämässä :D
Kiviaikavarpaiden klinikka.
Kiviaikavarvashan tarkoittaa naista/tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole sitä mieltä, että Naistenklinikan nimeä pitäisi vaihtaa, mutta siellä hoidetaan paljon muutakin kuin synnytyksiä ja raskaana olevia. Joku näistä hoidettavista saattaa kokea, ettei ole nainen, joten en hämmästyisi jos tuo nimi jossain vaiheessa vaihdettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, miksi pitäisi, kun siellä on asiakkaana vain naisia. Samalla logiikalla utologille pitäisi keksiä joku sukupuolineutraali kimi.
Jos tarkoitat urologiaa, niin se on virtsaelinsairauksia tutkiva ja hoitava kirurgian ala, sukupuoleen katsomatta.
Joku biologisesti nainen, joka kokee olevansa mies, voi joutua käyttämään naistenklinikan palveluita vaikkei synnyttäisikään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole sitä mieltä, että Naistenklinikan nimeä pitäisi vaihtaa, mutta siellä hoidetaan paljon muutakin kuin synnytyksiä ja raskaana olevia. Joku näistä hoidettavista saattaa kokea, ettei ole nainen, joten en hämmästyisi jos tuo nimi jossain vaiheessa vaihdettaisiin.
Mun minuuus murentuu jos joudun asioimaan paikoissa, joissa on nainen nimessä!!! Cissukakkojen mielivaltaa!! T. Muusutussuttaja Sammalmätäs
Niin luitko sä tota kommenttia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koen olevan yksisarvinen, mutta nainen minä silti olen.
Kun on Entisten nuorten sävellahja, niin miksi ei voisi olla myös Entisten naisten klinikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä koen olevan yksisarvinen, mutta nainen minä silti olen.
No niin. Tämä kommentti oli selvästi liian vaikea monelle. Tiivistetään:
1. Minun mielestäni Naistenklinikan nimeä ei tarvitse vaihtaa (älä siis kiitos lainaa kommenttia öyhöttääksesi)
2. En silti hämmästy, jos se joskus tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun minuuus murentuu jos joudun asioimaan paikoissa, joissa on nainen nimessä!!! Cissukakkojen mielivaltaa!! T. Muusutussuttaja Sammalmätäs
Niin luitko sä tota kommenttia ollenkaan?
Luin, ja olen sitä mieltä, että nimeä ei tule vaihtaa, vaikka se saattaisi pahoittaa jonkun sellaisen mielen, joka "ei koe olevansa nainen". Minä koen olevani taisteluhelikopteri, mutten silti vaadi nimenvaihtoa taisteluhelikopteriklinikaksi.
Tosin en minäkään hämmästyisi vaikka nimi vaihtuisi. Eihän äiditkään ole enää äitejä vaan "synnyttäjiä". Kun jollekin vähemmistölle ja trendikkäälle marginaali-ilmiölle voi tulla paha mieli. :(
Klinikka