Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri suuttui minulle kun autoin hänen tytärtään

Vierailija
21.03.2021 |

Naapurissani asuu siis noin 30v nainen ja ehkä 10v tyttö.Tänään tyttö istui rapussa kun tulin kotiin ja kysyin tytöltä että onko joku hätänä.Tyttö sanoi että avaimet olivat jääneet sisälle ja äiti on töissä.Puhelintakaan tytöllä ei ollut mukana joten sanoin että mennään minun luo soittamaan äidille ja juomaan vettä kun tyttö oli janoissaan.No, nyt naapuri on vihainen kun olin päästänyt tytön asuntooni!Olen siis mies ehkä tämä vaikuttaa asiaan.Paha mieli tuli.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Tarkoitit varmasti hyvää. Aika kinkkinen  tilanne. Yritä vain olla heille mukava kun taas näette.

Vierailija
2/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin suuttui naapuri, kun soitin sen ovikelloa ja kerroin, että hänen avaimet on jäänyt oveen ulkopuolelle roikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan sairasta. Ei sellaiset naiset ansaitse lapsia. Kuhan ei vaan tee ilmoitusta jonnekin. Soita poliiseille ja kysy mitä on mennyt väärin. 

Lapsi on paljon alttiimpi pahoille ihmisille ulos lukittuna kuin että autat häntä soittamaan äidilleen. 

Vierailija
4/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kiittämätön äiti.

Vierailija
5/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei saisi opettaa siihen, että vieraiden asuntoihin mennään ilman, että vanhemmille ilmoitetaan ensiksi.

Laitoitteko lapun naapurin oveen ja pudotitte lapun sisälle, jossa kerroitte tytön kanssa, että mihin naapuriin lapsi meni?

6/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi harmi. Tarkoitit varmasti hyvää. Aika kinkkinen  tilanne. Yritä vain olla heille mukava kun taas näette.

Päin vastoin.Kirjottaa korttiin että pyydän syvästi anteeksi kun halusin auttaa lastasi. Tämä ei tule toistumaan  vaikka tarvitsisittekin apua . Minä en hyvää päivää sanoisi. 

7/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia ei saisi opettaa siihen, että vieraiden asuntoihin mennään ilman, että vanhemmille ilmoitetaan ensiksi.

Laitoitteko lapun naapurin oveen ja pudotitte lapun sisälle, jossa kerroitte tytön kanssa, että mihin naapuriin lapsi meni?

MITÄ IHMETTÄ? Hölmöläisen touhuja. Eihän se tyttö ollut siellä kuin hetken. 

Vierailija
8/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi kannattanut soittaa siinä porraskäytävässä. Näin itse olisin tehnyt, nainen olen.

Ymmärrän naapuriasi.

Vierailija
9/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska asuvat viereisessä asunnossa ja tyttö seisoi eteisessäni oven ollessa auki.

Ap

Vierailija
10/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ois kannattanut olla tytön kanssa siinä rappukäytävässä ja soittaa sun kännykästä siinä äidille. Toki sitten oisit voinut käydä kotona hakemassa lasin vettä, ettei tytön tarvitse olla janoissaan. Näin korona-aikana ihmiset ovat vielä enemmän hermoheikkoja vieraiden luo menemisestä, mutta tietysti tossa voi miettiä, että luuliko äiti sun olevan namusetä...

Vierailija
11/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kun autoit. Mutta koska nykyaika on mitä on niin ymmärrän äidin reaktion. Itsehän en uskaltaisi tehdä noin kun sinä vaikka olen nainen.

12/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuntuu tänään olevan agendassa nämä esiteini-ikäiset tyttöset. Vastahan sä täällä ihastelit avokkisi 11 vuotiasta isätöntä likkalasta.

Ellei nää ole provoja, hanki apua.

Mistä sinä tuon olet urkkinut esille. 

Vierailija
13/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Suomessa ei kannata auttaa ketään, saa vaa vihasen katseen ja aiheettomia syytteitä.

Vierailija
14/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sairas mielen pitää olla että tällaisia aloituksia viljelee??

Vierailija
15/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla tuntuu tänään olevan agendassa nämä esiteini-ikäiset tyttöset. Vastahan sä täällä ihastelit avokkisi 11 vuotiasta isätöntä likkalasta.

Ellei nää ole provoja, hanki apua.

Mistä sinä tuon olet urkkinut esille. 

Sanavalinnat, kirjoitustyyli ja aihealue paljastaa, ei tartte erikseen urkkia mitään. Joko kirjoittaja trollaa vakavalla asialla typeryyttään, tai trollaa siksi kun haluaa huomiota, mutta mautonta tällainen touhu on.

Vierailija
16/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämätön ja seksistinen äiti kun heti vetää ilmeisesti omia johtopäätöksiään ilman mitään viitteitä mistään muusta kuin yrittämisestä auttaa. Kiitos kun autoit lasta.

Vierailija
17/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuravalla kerralla kun tarjoat vettä, tuo se porraskäytävään.

Vierailija
18/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan outoa, mistä tiesit äidin numeron?

Vierailija
19/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin suuttui naapuri, kun soitin sen ovikelloa ja kerroin, että hänen avaimet on jäänyt oveen ulkopuolelle roikkumaan.

Minäkin olen tehnyt  noin eikä kyllä suuttunut, vaan oli kiitollinen!

Vierailija
20/31 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti säikähti että tyttö oli jäänyt vieraan ihmisen ehdotuksille alttiiksi ja varmaankin lukuisista namusetäkeskusteluista huolimatta mennyt miehen asuntoon ja ottanut juotavaa vastaan, ymmärrän täysin.

Jatkossa tosiaan tarjotaan puhelinta eikä kutsuta haavoittuvassa asemassa olevaa lasta ilman vanhempia sisään jos ei ole hengen hätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi