Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hankkinut lemmikkejä omistavana lastentarhanopettajana superimmuunipuolustuksen!

Vierailija
21.03.2021 |

Ei tartu flunssat eikä muutkaan vitsaukset. Olenkin ollut kipeänä viimeisen 10 vuoden aikana 0 kertaa vaikka kaikki räkä, kusi ja jaska on nähty ja oksennustautisen oksennukset saatu päälle. Ei tartu ei. Suosittelen alaa kaikille jotka haluavat buustata immuniteettiaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätit jaksaa heilua...

Vierailija
2/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet oireeton supertartuttaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pätevältä.

Itse pidän tärkeänä inhimillisen elintason mahdollistavaa palkkaa ja kykyä päästä jopa omista herrantertuistani eroon työpaivän ajaksi.

Mutta kukin tyylillään ja osa jää jopa asemalle taaplaamaan.

Vierailija
4/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole varhaisvenytyksen opettaja.

Vierailija
5/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole varhaisvenytyksen opettaja.

Voihan nämä nuoremmat olla, minun tutkintotodistuksessani lukee: lastentarhanopettaja.

Vierailija
6/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pätevältä.

Itse pidän tärkeänä inhimillisen elintason mahdollistavaa palkkaa ja kykyä päästä jopa omista herrantertuistani eroon työpaivän ajaksi.

Mutta kukin tyylillään ja osa jää jopa asemalle taaplaamaan.

Omat on jo isoja ja ihminen pärjää kyllä, jops lastentarhanopettajan palkalla, mikäli on tolkun ihminen.

Vierailija
7/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisvenytys?! :D

Vierailija
8/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet varhaiskasvattajan työtä niin olet varhaiskasvattaja. Lastentarhaaminen jäi 70-luvulle. Muutenkin melkoista oman ammattitaidon ja arvostuksen aliarviointia tekohengittää noita vanhoja titteleitä. Sama juttu kuin tädittelisi itse itseään.

Vierailija
9/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti se ei nyt riitä tähän covid-19 tautiin. Muuten eivät hoitajat ja lääkärit olisi sitä saaneet ja monet heistä ovat jopa kuolleet, varsinkin epidemian alussa kun ei vielä tiedetty, mistä on kyse ja miten suojautua. 

Vierailija
10/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet varhaiskasvattajan työtä niin olet varhaiskasvattaja. Lastentarhaaminen jäi 70-luvulle. Muutenkin melkoista oman ammattitaidon ja arvostuksen aliarviointia tekohengittää noita vanhoja titteleitä. Sama juttu kuin tädittelisi itse itseään.

No ehkä en ole niin tittelinkipeä.

Vierailija
11/11 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhan tädeille kehittyy varmaan mieletön vastustuskyky kaikkien niiden pöpöjen keskellä. Just silloin kun lapset oli tarhassa saatiin ärhäköin norovirus minkä olen kokenut. Et ole ensimmäinen tarhan täti jolta kuulen ettei ole vuosiin sairastanut yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi