Millaisia känniseksikokemuksia teillä on?
Tai eroottisia seikkailuja muuten. Useinhan tuolloin tulee oltua vähän uskaliaampi makkarissa ja muutenkin.
Kommentit (13)
Kerran käytiin tuoreen tyttöystävän, nykyisen vaimon kanssa baarista tullessa naku-uinnilla lähes keskellä kaupunkia. Se oli kiihottavaa mutta seksistä ei kotona sitten oikein tullut mitään kännissä.. Yleensä ei ole tullut edes yritettyä seksiä kännissä kun tietää ettei siitä tule mitään kuitenkaan. Nykyään ei tule kyllä oltua kännissäkään.
Pelkästään hyviä.
Kaiholla muistelen, sitten hairahduin avioon.
Onneksi tuli aikoinaan kohellettua sopivasti, niin jäi hauskoja muistoja aivosopukoihin.
Olisihan sitä enemmänkin voinut testailla omia rajojaan, mutta olen täysin tyytyväinen menneeseen.
On vain yksi kokemus, ja helvetin huono sellainen, ainoa asia elämässäni jota oikein todella kadun ja toivon että olisi jäänyt tekemättä. Eikä siitä sen enempää.
Toisaalta haaveilen kuitenkin, että vaimoni ottaisi lasillisen tai kaksi, pääsisi estoistaan ja muuttuisi pykälän verran riettaammaksi. No, sitä pientä hiprakkaa ei laskettaisi varsinaisesti KÄNNIseksiksi, ja kysymys on muutenkin teoreettinen, koska ei hän ota.
Viime viikonlopun saunaoluet päätyi siihen kun vaimo on kontallaan pesukoneen päällä ja minä upotan kieltä hänen peppuun neljä sormea rystysiä myöten pildessä. Sit jäähyttelyjen jälkeen nostin hänet ruokapöydälle ja panin pitkään ja hartaasti. Olin vaan niin jurrissa että nalli ei palanu millään, mutta vaimo sai ainakin tarpeekseen. Aamulla purkauduin pitkin hänen pillun pintaa ja reisiä darrapainin jälkeen. Lapset vois olla mummolassa vaikka useamminkin.
Hyviä, pikku hiprakassa paneskelu on mahtavaa, kaatokännissä on turha yrittääkkään. Vaimon kanssa nuorempana tuli aamuöisin harrasteltua baarireissujen jälkeen vähän siellä ja täällä, nykyisin kuksitaan pitkin asuntoa kun kaksitaan koronakalsarikännejä vedellään.
M30
Jännä tilastofakta tämän aamun HS:ssa:
Vähentynyt alkoholinkäyttö on johtanut vähentyneeseen seksin määrään. Kyseessä (jos oikein O. Kontulaa tulkitsin) on kausaliteettisuhde....
Kaikkea uutta tulee joskus kokeiltua pienessä sievässä. Tykkään kun avovaimo on huppelissa huomionkipeä ja himokas, tykkää istua sylissä ja saattaa vaikka kihnuttaa itseään mun jalkaan jos annan luvan. Ei vain pyydä mua koskemaan pillua vaan anelee kuin olisi ihan hädissään, ja kyllähän mä herrasmiehenä yleensä toteutan toiveen hyvää hyvyyttäni. Vaikka kyllä meillä seksi pelaa myös selvin päin.
Kake kirjoitti:
Jännä tilastofakta tämän aamun HS:ssa:
Vähentynyt alkoholinkäyttö on johtanut vähentyneeseen seksin määrään. Kyseessä (jos oikein O. Kontulaa tulkitsin) on kausaliteettisuhde....
Pitää varman paikkansa sinkuilla. Kyllä vaimon kanssa ollaan sekstailtu päivittäin koko koronan ajan.
Seksi oli villiä eräiden opiskelijabileiden jälkeen, ekaa kertaa tuon nuoren naisen kanssa. Mutta seuraava aamu oli jotain erityistä.
herään ihan liian myöhään, muistan että on pakollista läsnäoloa vaativa harkka ihan just alkamassa. Juoksujalkaa Hervannan poikki koululle, kunto oli mikä oli ja kädet ja naama pillulle ja panemiselle tuoksuvana sinne harkkasaliin tekeen puhetaitotreenejä tai mitä nyt olikaan. Kämpille sitten suihkuun kun siitä pääsin.
Aika paljon on hyviä kokemuksia. Estotonta paneskelua ulkona, todella estotonta seksiä yhden illan tuttavuuksien kanssa.
Meidän parisuhteessa minä olen ollut se joka tarvitsee alkoholia ollakseen estoton, mutta se on iän mukana helpottunut.
Ilman alkoholia olisi jäänyt monta seksikertaa tapahtumatta nuorempana.
Känniseksi on huonointa. Itselle känni on ainakin = kokovartalopuudutus. Eli paljon parempaa ilman alkoholia ja koordinaatiokin toimii. Ukolla oli kännissä haluja, mutta saakeli sitä loputonta jyystöä "vähän sinne päin", puutunut hänkin, kun tuleminen kesti ikuisuuden. Lopulta en suostunut kännipanoihin, kun ilman humalaa kaikille parempi.
Vierailija kirjoitti:
Känniseksi on huonointa. Itselle känni on ainakin = kokovartalopuudutus. Eli paljon parempaa ilman alkoholia ja koordinaatiokin toimii. Ukolla oli kännissä haluja, mutta saakeli sitä loputonta jyystöä "vähän sinne päin", puutunut hänkin, kun tuleminen kesti ikuisuuden. Lopulta en suostunut kännipanoihin, kun ilman humalaa kaikille parempi.
Tämän allekirjoitan kyllä ihan täysin! Siis ennen vakituista parisuhdetta tilanne tietenkin oli se, et seksiseuraa sai lähinnä baaresita, ja baareissahan noh, ollaan kännissä. Joten 90% seksikerroista oli humalassa koettuja. Silloin harvoin kun selvinpäin pääsi panemaan, niin oli se mahtava kokemus! Nykyään en edes parin kaljan jälkeen halua alkaa seksiä harrastamaan koska ei se tunnu miltään!
Sen sijaan muutama muu päihde toimiikin jo seksihommissa ihan erilai, mut ei niistä sen enempää...
M40
Ei oo mitään seikkailuja, mutta hiiprakkaiset puskapissat ovat musta kuumia ja ex-tyttis tuota harrastikin välillä, jos oli sopiva paikka ja aika. Se helpottunut ilme ja pieni horjuminen... Sama tytsy ynisi ja ähki ihanasti kännissä seksin aikana, selvin päin oli paljon hiljaisempi.