Sisko ja miehensä ovat häiritsevän kateellisia
Nyt taas kun kävivät kylässä niin joka toinen aloitus koski jotakin mitä meillä on ja kuinka kallista se on. Kaikesta pitää kysyä että paljonko maksoi. Eikö se nyt ole ihan jokaisen oma asia mihin rahansa laittaa? Minusta on epäkohteliasta kysyä aina paljonko joku maksoi. Miksi ei voisi olla onnellinen siitä että meillä menee hyvin. Varsinkin tällaisena aikana.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset eivät koskaan myönnä kateellisuuttaan. Kateus ilmenee vähättelynä ja mustamaalaamisena.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No okei, lähiperheelle toivon menestystä mutta miksi ihmeessä minun pitäisi olla iloinen siitä jos kavereilla on kaikki paremmin kuin minulla. En tietenkään ole, joten kyselen noista materiaalisista jutuista ihan siksi että olen niistä kateellinen ja ne kiinnostaa.
Olet varmasti suosittu kaveripiireissä jos et halua että muilla menee hyvin.
Ei minua silloin haittaa että muilla menee hyvin jos minullakin menee. Mutta kun on vuosikymmeniä se jolla menee huonosti niin ei riitä iloa muitten puolesta.
Tämä on mielestäni eri juttu. Nämä kadehtijat on usein niitä joilla menee suhteellisen kivasti, mutta veistivät tuhkatkin muiden pesästä jos antaisi ottaa eikä muille kuulu mitään kivaa.
Itse saatan kyllä joskus kysyä jonkun hintaa ihan vain siksi, että kyseinen asia kiinnostaa minua ja harkitsen sen ostamista. Ei siinä ole kateudella mitään tekemistä. En itse asiassa ymmärrä miksi tosi moni asia selitetään kateudella. En ole eläissäni törmännyt vielä ihmiseen, jonka elämää haluaisin elää ja olla hän.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset eivät koskaan myönnä kateellisuuttaan. Kateus ilmenee vähättelynä ja mustamaalaamisena.
Juuri näin ja lisäisin tähän vielä, että lopulta kateellinen hankkii itselleen saman jutun, jota kadehtii. Sitten sitä pitää esitellä kovaan ääneen muille somessa.
Huvittavaa, että ensin vähättelee ja haukkuu - ja sitten lopulta hankkii itselleen samanlaisen :D
😂 Samantyyppinen kokemus, oli liian hieno kattaus laitettu. (Laadukkaat arkiastiat jotka eivät olleetkaan kirppikseltä.)